یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳

بهترين رستوران هاي زاراگوزا

۱۴ بازديد

بهترين رستوران هاي زاراگوزا

شما با سفر به زاراگوزا در هر قدم خود رستوران هاي بي نظير و لوكسي را مشاهده خواهيد كرد و هر روز بر تعداد رستوران هاي اين شهر افزوده مي شود. از بهترين رستوران هاي زاراگوزا مي توان به CASA LAC، CELEBRIS و LA PILARA اشاره نمود كه در ادامه به توضيح و معرفي هر كدام پرداخته ايم. شما با سفر به شهر زاراگوزا مي توانيد بي نظيرترين غذاهاي اسپانيا را در رستوران هاي اين شهر امتحان كنيد.

[caption id="attachment_1263" align="aligncenter" width="800"]بهترين رستوران هاي زاراگوزا بهترين رستوران هاي زاراگوزا[/caption]

زاراگوزا يكي از شهرهاي قديمي در كشور اسپانيا مي باشد. اين شهر بسيار تاريخي و كهن است. شما مي توانيد در اين سفر در بهترين رستوران هاي زاراگوزا لذيذترين و خوش طعم ترين غذاهاي اسپانيايي را ميل نماييد. در بهترين رستوران هاي زاراگوزا برترين خدمات با امكانات عالي و درجه يك ارائه مي شود و اين امر سهم بسزايي در جلب رضايت و توجه گردشگران و مسافران به سوي خود داشته است.

زاراگوزا

شهر زاراگوزا يكي از شهرهاي معروف كشور اسپانيا مي باشد اين شهر داراي فرهنگ غني است و شما در سفر به اين شهر شاهد آن خواهيد بود چرا كه زاراگوزا يكي از قديمي ترين شهرهاي اين كشور مي باشد و هنوز جاذبه هايي از دوران قديم را مي توان در اين شهر مشاهده كرد. بيشتر مسافران و گردشگراني كه زاراگوزا را در اولويت سفرهاي تفريحي و تاريخي خود قرار مي دهند وجود جاذبه هاي بي نظير و تاريخي اين شهر مي باشد. البته توجه داشته باشيد كه زاراگوزا با غذاهاي خود نيز معروف است و لذيذترين غذاهاي اسپانيايي را مي توان به اين شهر نسبت داد. اگر قصد سفر به اين شهر تاريخي را در سر داريد پيشنهاد مي كنيم حتما در يكي از بهترين رستوران هاي زاراگوزا يكي از غذاهاي بي نظير زاراگوزا را ميل نماييد. از غذاهاي معروف زاراگوزا مي توان به حلزون، سوپ پياز و پاتاس اشاره كرد كه محبوبيت بسيار زيادي در بين مردم اين شهر دارد. در ادامه مطلب اطلاعاتي در زمينه بهترين رستوران هاي زاراگوزا براي شما خوانندگان عزيز جمع آوري و بازنويسي كرده ايم. پس لطفا با ما همراه باشيد.

CASA LAC

رستوران CASA LAC از بهترين رستوران هاي زاراگوزا مي باشد. اين رستوران از جمله قديمي ترين رستوران هاي اين شهر است. ساخت آن به سال 1825 برمي گردد. اين رستوران داراي نماي بيروني و دكوراسيون داخلي بسيار شيك و منحصر به فردي مي باشد. كاشي هاي روشن و رنگارنگ و پله هاي فرفورژه كه اين رستوران را به طبقه بالا وصل مي كند از زيبايي هاي اين رستوران مي باشد. طبقه بالاي رستوران CASA LAC داراي لامپ هاي زيبا با تزيينات چوبي باعث جذابيت بيش از حد اين رستوران شده است. شما با ورود به CASA LAC در همان لحظه اول لوكس و مدرن و در عين حال سنتي بودن اين رستوران را احساس خواهيد كرد. يكي از دلايلي كه سبب شده است CASA LAC از بهترين رستوران هاي زاراگوزا باشد داشتن مجرب ترين و متخصص ترين سرآشپزهاي اسپانيايي مي باشد.

[caption id="attachment_1264" align="aligncenter" width="800"]CASA LAC CASA LAC[/caption]

CELEBRIS

اگر در سفر به شهر زاراگوزا تمايل داريد در يكي از بهترين رستوران هاي زاراگوزا يكي از لذيذترين غذاهايي اسپانيايي را ميل كنيد پيشنهاد مي كنيم به رستوران CELEBRIS مراجعه نماييد. اين رستوران علاوه بر اين كه يكي از بهترين رستوران هاي زاراگوزا به شمار مي آيد يكي از معروف ترين ها در اين شهر نيز هست كه توانسته است با ارائه باكيفيت ترين و بهترين خدمات رضايت مشتريان را به خود جلب كند. شما مي توانيد در اين محل منوي غذايي متفاوتي با قيمت هاي متغير را مشاهده نماييد و با توجه به پسند و بودجه خود گزينه مناسبي را انتخاب نماييد. هزينه يك وعده غذايي در اين رستوران از 20 يورو شروع مي شود و تا 100 يورو و حتي بيشتر از اين مقدار نيز مي تواند باشد.

[caption id="attachment_1265" align="aligncenter" width="800"]CELEBRIS CELEBRIS[/caption]

LA PILARA

LA PILARA قطعا يكي از جالب ترين و بهترين رستوران هاي زاراگوزا مي باشد شما مي توانيد نام اين رستوران را در بين ليست بهترين رستوران هاي زاراگوزا مشاهده كنيد. اين رستوران مكان بسيار ايده آلي براي جمع خانوادگي و دوستانه مي باشد و در اين رستوران پارتي و جشن هاي متعددي برگزار مي شود و اغلب مردم زاراگوزا براي جشن تولد اين رستوران را در نظر مي گيرند. چرا كه به دليل داشتن موقعيت جغرافيايي بسيار مناسب و همچنين دكوراسيوني شيك و لوكس مورد پسند بسيار از افراد قرار گرفته است. ديوارهاي روشن قرمز، سقف هاي پيچيده و پوسترهاي قديمي و بسيار جذاب از جمله طراحي داخلي اين رستوران را تشكيل مي دهند.

[caption id="attachment_1266" align="aligncenter" width="800"]LA PILARA LA PILARA[/caption]

MÉLI MELO

رستوران MÉLI MELO از ديگر رستوران هايي مي باشد كه از آن به عنوان بهترين رستوران هاي زاراگوزا ياد مي كنند. اين رستوران شيك و با دكوراسيون خلاقانه توانسته است در مدت كوتاهي از فعاليت خود توجه افراد و گردشگران بسياري را به سوي خود جلب كند. بي شك شما با حضور در شهر زاراگوزا و با پرسيدن بهترين رستوران زاراگوزا از شهروندان اين منطقه نام رستوران MÉLI MELO را خواهيد شنيد. شما با رفتن به اين رستوران مي توانيد سس گوجه فرنگي وحشي را در لذيذترين غذاهاي اسپانيايي امتحان كنيد. مطمئنا با يك بار خوردن غذاي اين رستوران طعم بي نظير آن براي هميشه زير دندان شما خواهد ماند به طوري كه در سفر بعدي حتما به اين رستوران سري خواهيد زد.

[caption id="attachment_1267" align="aligncenter" width="800"]MÉLI MELO MÉLI MELO[/caption]

RESTAURANTE LA MIGUERÍA

RESTAURANTE LA MIGUERÍA از بهترين رستوران هاي زاراگوزا مي باشد كه شما با جستجو در بين بهترين رستوران هاي زاراگوزا بي شك نام اين رستوران را مشاهده خواهيد كرد. RESTAURANTE LA MIGUERÍA يكي از باكلاس ترين و شيك ترين رستوران هاي زاراگوزا مي باشد كه مي توان گفت از جمله گران ترين رستوران هاي اين شهر نيز مي باشد. در اين رستوران غذاهاي سرو شده را در داخل ميگاس كه ظرفي چوبي است و در جنوب اسپانيا توليد مي شود قرار مي دهند و سرو مي كنند. شما مي توانيد با قرار گرفتن در اين رستوران لذيذترين و خوش طعم ترين غذاهاي بين المللي و شهر زاراگوزا را امتحان كنيد. در اين رستوران نان شيرين را نيز به عنوان دسر براي مشتريان خود ارائه مي دهند. بي شك شما با يك بار حاضر شدن در اين رستوران در دفعات بعدي سفر خود به اين شهر مشتاق خوردن غذا در اين رستوران خواهيد بود.

LOS XARMIENTOS

از ديگر بهترين رستوران هاي زاراگوزا مي توان نام رستوران LOS XARMIENTOS را به شما معرفي كرد. اين رستوران يكي از رستوران هاي كبابي مي باشد كه متخصص تهيه گوشت كبابي مي باشد و بهترين و باكيفيت ترين گوشت را به مهمان ها و مشتريان خود سرو مي كند. داخل رستوران LOS XARMIENTOS بسيار ديدني و جذاب مي باشد و اين امر سبب جذب مشتريان بسيار به اين رستوران بي نظير مي شود. وجود مجسمه هاي چوبي و آثار هنري پوشش بسيار مناسب براي ديوارهاي اين رستوران است و تمامي افرادي كه در اين رستوران حاضر مي شوند را مجذوب خود مي كند. همچنين شما مي توانيد انواع دسرهاي خانگي خوشمزه و لذيذ مانند تريسي را كه بهترين دسر اسپانيايي مي باشد در اين رستوران ميل كنيد. ارائه بهترين و باكيفيت ترين غذاهاي اسپانيايي و زاراگوزا از اصلي ترين عواملي مي باشد كه اين رستوران را به بهترين رستوران هاي زاراگوزا تبديل كرده است.

[caption id="attachment_1269" align="aligncenter" width="800"]LOS XARMIENTOS LOS XARMIENTOS[/caption]

CASA UNAI

در آخر از بهترين هتل هاي زاراگوزا مي توان به CASA UNAI اشاره كرد. اين رستوران با داشتن موقعيت جغرافيايي بسيار مناسب و با ارائه بهترين و برترين خدمات و امكانات توانسته است نام خود را در بين ليست بهترين رستوران هاي زاراگوزا ثبت نمايد. در اين رستوران شيك و لوكس شما مي توانيد منوي غذايي شامل گوشت خوك با خامه، گردو با سيب زميني و سيب زميني سرخ شده و همچنين ليستي از انواع شراب هاي عالي را مشاهده نماييد. رستوران CASA UNAI  با داشتن دكوراسيون داخلي مدرن و آرام در وهله اول ورود به اين مكان آرامش و خاص بودن را به شما تزريق مي كند و بي شك حس زيبا و منحصر به فرد بودن را در شما ايجاد خواهد كرد. در سفر به اين شهر زيبا حتما به اين رستوران ديدني و لوكس سري بزنيد.

در صورت نياز به مشاوره و راهنمايي براي سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگيريد.

آژانس سفري ديگر مجري مستقيم در خصوص ويزاي اسپانيا ، وقت سفارت اسپانيا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.