یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳

رستوران هاي زاراگوزا

۱۸ بازديد

رستوران هاي زاراگوزا

رستوران هاي زاراگوزاي اسپانيا با ارائه بهترين خدمات و عالي ترين منوي غذايي آماده پذيرايي از مهمانان خود مي باشد. حتما در طول سفر خود در اين شهر از رستوران هاي زاراگوزا ديدن كنيد و بهترين وعده هاي غذايي را امتحان كنيد. در ادامه مطلب  به معرفي برخي از رستوران هاي زاراگوزا پرداخته ايم تا شما در صورت سفر به اين شهر با آنها بيشتر آشنا شويد.

 گردشگران بسياري زاراگوزا را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب مي كنند . به همين دليل در همه نقاط اين شهر امكانات رفاهي بسياري براي گردشگران فراهم مي باشد. رستوران هاي زاراگوزا نيز با بهترين منوهاي غذايي آماده پذيرايي از مهمانان مي باشند. در اين قسمت تعدادي از مهمترين رستوران هاي لازاراگوزا را براي شما معرفي مي كنيم. بهتر است قبل از سفر به طور كلي شناختي از رستوران هاي زاراگوزا داشته باشيد تا در طول سفر غذاهاي بي نظير اين شهر را امتحان كنيد.

رستوران LA PILARA

 رستوران LA PILARA از مشهورترين رستوران هاي زاراگوزا مي باشد و  منوي حاكم بر رستوران LA PILARA به طور روزانه تغيير مي كند و هر روز دسرهاي گوناگوني را براي مهمانان خود تهيه مي كنند. از آشپزهاي بسيار ماهري براي تهيه انواع غذاهاي مختلف در اين رستوران استفاده شده است.  كاركناني كه در اين رستوران مشغول به سرو مي باشند بسيار صميمي با مهمانان برخورد مي كنند و همچنين منوي  هر روز به محض باز شدن رستوران بر روي برد كوچكي با گچ يادداشت مي شود و در برخي از روزها دسرهاي ويژه اي را تهيه  مي كنند كه معمولا به صورت رايگان مهمانان مي توانند آنها را سفارش دهند. از مهمترين ويژگي هاي ديگر اين رستوران اين است كه شما مي توانيد منوي غذايي خود را  سفارش دهيد تا در محل اقامت خود دريافت كنيد.

[caption id="attachment_1290" align="aligncenter" width="800"]رستوران هاي زاراگوزا رستوران هاي زاراگوزا[/caption]

رستوران CELEBRIS

رستوران CELEBRIS از مهمترين  رستوران هاي زاراگوزا  مي باشد كه به خاطر برگزاري بيشتر مراسم ها و جشن ها در اين رستوران شهرت دارد و معمولا جشن هاي تولد خاصي در اين رستوران برگزار مي باشد. براي برگزاري چنين مراسم هايي در بين رستوران هاي زاراگوزا  معمولا در اولويت قرار مي گيرد. رستوران CELEBRIS در بازه هاي زماني 13 بعد از ظهر تا 12 شب آماده پذيرايي از مهمانان خود است. قيمت انواع غذاها نيز از 19 يورو تا 39 يورو مي باشد. معمولا  اين قيمت ها  با توجه به كيفيت غذاهاي ارائه شده، معقول در نظر گرفته شده اند.

[caption id="attachment_1291" align="aligncenter" width="800"]رستوران CELEBRIS رستوران CELEBRIS[/caption]

رستوران MONTAL ALIMENTACIÓN

رستوران MONTAL ALIMENTACIÓN از ديگر رستوران هاي زاراگوزا است كه اتمسفر حاكم بر رستوران MONTAL ALIMENTACIÓN معمولا براي يك وعده شام فوق العاده  مناسب است. وعده غذايي شام، تنها وعده غذايي است كه در اين رستوران در بين بازه هاي زماني 9 تا 11 شب سرو مي گردد. فضاي داخلي رستوران يك فضاي بسته نيست بلكه به محوطه بسيار شيكي باز مي شود به گونه اي كه شما وعده غذايي خود را در يك محيط شيك و باز ميل خواهيد نمود. در بين غذاهاي تهيه شده در اين رستوران مي توانيد انواع مختلفي از مواد اوليه بين المللي از جمله گوشت ها و پنيرهاي گوناگون را پيدا كند.

[caption id="attachment_1292" align="aligncenter" width="800"]رستوران MONTAL ALIMENTACIÓN رستوران MONTAL ALIMENTACIÓN[/caption]

رستوران CASA LAC

رستوران CASA LAC  از رستوران هاي زاراگوزا به سبك سنتي است كه وعده هاي غذايي ناهار و شام در اين رستوران سرو مي گردد. رستوران CASA LAC از قديمي ترين رستوران هاي زاراگوزا و اسپانيا به شمار مي آيد كه در سال 1825 احداث گرديده است و به دليل قدمت فراوان آن همواره بين اهالي زاراگوزا و همچنين گردشگران شهرت خاصي يافته است و معمولا در بين اولويت هاي اول تمام مهمانان قرار مي گيرد. از ظروف بسيار سنتي و شيك براي سرو غذا در اين رستوران استفاده مي شود. اگر به دنبال مكاني تاريخي هستيد و مي خواهيد يك وعده غذايي را با سفر به دوران گذشته در فضاي سنتي ميل كنيد اين رستوران بهترين مكان براي اين امر است. امروزه اين رستوران توسط شف ريچاردو گيل اداره مي شود و در نظر دارند با افزايش امكانات بيشتر بر محبوبيت آن اضافه كنند به گونه اي كه روزي مهمترين رستوران اسپانيا گردد.

[caption id="attachment_1293" align="aligncenter" width="800"]رستوران CASA LAC رستوران CASA LAC[/caption]

رستوران RESTAURANTE LA MIGUERÍA

رستوران RESTAURANTE LA MIGUERÍA  و غذاي مگاس ايسچنتا از مشهورترين غذاهاي تهيه شده در اين ستوران مي باشد. ميگاس يك نوع ماهي است كه در اطراف درياهاي جنوبي اسپانيا صيد مي شود و آشپزهاي ماهر غذايي به يادماندني را با اين ماهي تهيه مي كنند كه معمولا تمام افراد طعم آن را دوست دارند. براي تهيه اين وعده غذايي لذيذ از ادويه هاي ويژه اي استفاده مي شود كه اين ادويه ها طعم فوق العاده اي را به غذا مي دهند. البته ناگفته نماند اين غذا به عنوان دسر بين اهالي زاراگوزا شهرت دارد.  رستوران RESTAURANTE LA MIGUERÍA   از بهترين رستوران هاي زاراگوزا مي باشد.  در بين همه رستوران هاي زاراگوزا نيز شهرت ويژه اي به خاطر دسرها و غذاها و نوشيدني خاص خود دارد. به همين دليل  در بازه هاي زماني مختلف نيز  همواره شلوغ مي باشد.

[caption id="attachment_1294" align="aligncenter" width="800"]رستوران RESTAURANTE LA MIGUERÍA رستوران RESTAURANTE LA MIGUERÍA[/caption]

رستوران LOS XARMIENTOS

رستوران LOS XARMIENTOS از رستوران هاي زاراگوزاي مدرن مي باشد كه در بازه هاي زماني ساعت 1 بعد از ظهر تا 11 شب آماده خدمت رساني به مهمانان خود مي باشد. در اين رستوران بيشتر غذاهاي كبابي آماده و تهيه مي شود به گونه اي كه اگر شما نيز علاقه مند به اين نوع غذاها هستيد مي توانيد رستوران LOS XARMIENTOS را در اولويت خود قرار دهيد. فضاي دروني اين رستوران همواره مورد توجه هر مهماني قرار مي گيرد زيرا از مجسمه هاي بسيار شيك و مختلفي براي تزيين سقف رستوران  استفاده شده است. بيشتر دسرهاي خانگي در اين رستوران سرو مي شود كه از جمله مهمترين آنها دسر تريجا مي باشد كه مخلوطي از يك دسر فرانسوي و اسپانيايي است و طعم فوق العاده اي دارد. به شما توصيه مي كنيم حتما در سفر خود به زاراگوزا اين دسر را امتحان كنيد.

[caption id="attachment_1295" align="aligncenter" width="800"]رستوران LOS XARMIENTOS رستوران LOS XARMIENTOS[/caption]

رستوران CAFÉ NOLASCO

رستوران CAFÉ NOLASCO از ديگر رستوران هاي زاراگوزا مي باشد كه بيشتر به دليل رعايت اصول بهداشتي شديد در آن بين مردم زاراگوزا و گردشگران شهرت يافته است. اصول بهداشتي بسيار بالايي در اين رستوران حاكم است به صورتي كه نظارت هاي سخت گيرانه اي براي اين مورد صورت مي گيرد. اگر شما به دنبال يك رستوران با عالي ترين حد اصول بهداشتي هستيد مي توانيد در طول سفر خود به زاراگوزا وعده هاي غذايي خود را بدون هيچ نگراني در اين رستوران ميل بفرماييد. در بازه زماني 7 صبح تا 12 شب وعده هاي غذايي صبحانه، ناهار و شام در اين رستوران سرو مي گردد. از ويژگي هاي بسيار مهم  رستوران CAFÉ NOLASCO  اين است كه شما مي توانيد ليستي از غذاهاي دريايي را نيز به صورت متنوع در منوي غذايي اين رستوران پيدا كنيد.

رستوران BAR HERMANOS TERESA

رستوران BAR HERMANOS TERESA  نيز از ديگر رستوران هاي زاراگوزا مي باشد كه طرح و معماري ويژه اي براي ساخت فضاي دروني و بيروني اين رستوران در نظر گرفته شده است به طوري كه سفال هاي سفيد رگ در كنار پنجره هاي آن براي ايجاد فضاي دلنشين قرار داده شده است. دسرهاي اين رستوران در بين گردشگران و اهالي زاراگوزا شهرت فراواني دارد. منوي غذايي اين رستوران نيز بسيار زياد مي باشد و معمولا با سليقه هر فردي، مي توان غذاي خوشمزه اي در اين رستوران پيدا كرد.  در ساعت 1 بعد از ظهر تا 11 شب اين رستوران باز مي باشد. قابل ذكر است رستوران BAR HERMANOS TERESA   از رستوران هاي زاراگوزا مدرن است و بيشتر به دليل شيك و باكلاس بودن مورد توجه گردشگران قرار مي گيرد. البته از مهمترين ويژگي هاي اين رستوران اين است كه شما  در صورتي كه وجترين( گياهخوار) بوديد مي توانيد غذاهاي گوشتي را بدون گوشت سفارش دهيد.

[caption id="attachment_1297" align="aligncenter" width="800"]رستوران BAR HERMANOS TERESA رستوران BAR HERMANOS TERESA[/caption]

رستوران CASA UNAI

رستوران CASA UNAI كه در نزديكي مركز زاراگوزا واقع شده است يكي از مشهورترين رستوران هاي زاراگوزا براي گردشگران مي باشد در اين رستوران بيشتر غذاهاي سنتي سرو مي گردد. به همين دليل رستوران CASA UNAI از  رستوران هاي زاراگوزا  سنتي به شمار مي آيد. با توجه به اين كه در نزديكي مركز شهر واقع شده است و به بسياري از اقامتگاه هاي گردشگران نزديك مي باشد معمولا توريست ها ترجيح مي دهند با يك پياده روي كوتاه، يك وعده غذايي به يادماندني را در اين رستوران ميل كنند. در طول سفر خود در زاراگوزا حتما سعي كنيد از اين رستوران سنتي ديدن كنيد و از طعم هاي بي نظير سرو شده در آن امتحان كنيد. تپاس مشهورترين غذايي است كه در اين محل تهيه مي شود كه معمولا بين مردم زاراگوزا نيز غذاي بسيار محبوبي است.  وعده هاي غذايي ناهار و صبحانه در بين ساعات 7 صبح تا 11 شب در رستوران سرو مي گردد. شما مي توانيد همچنين از قبل ميز خود را رزرو كنيد زيرا در فصل هايي كه توريست هاي بسياري به اين شهر سفر مي كنند امكان پر شدن سريع ميزها وجود دارد. فضاي داخلي و خارجي رستوران CASA UNAI همانطور كه قبلا اشاره شده به حالت سنتي ساخته شده است .

در صورت نياز به مشاوره و راهنمايي براي سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگيريد.

آژانس سفري ديگر مجري مستقيم در خصوص ويزاي اسپانيا ، وقت سفارت اسپانيا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.