یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳

ديدني هاي زاراگوزا

ويزاي اسپانيا

ديدني هاي زاراگوزا

۱۹ بازديد

ديدني هاي زاراگوزا

زاراگوزا يكي از شهرهاي تاريخي كشور اسپانيا مي باشد ديدني هاي زاراگوزا از جمله مهمترين دلايلي مي باشد كه توريست ها و گردشگران را به سوي خود جذب مي كند. از ديدني هاي زاراگوزا مي توان به كاخ بانو ما از ييلار و كليسا لا سئو شاره نمود. قبل از سفر به اين شهر تاريخي پيشنهاد مي كنيم اطلاعاتي در مورد جاذبه ها و ديدني هاي زاراگوزا به دست آوريد در اين صورت مي توانيد از اماكن ديدني بي شماري در سفرتان به زاراگوزا بازديد كنيد.

زاراگوزا

شهر زاراگوزا يكي از شهرهاي كشور اسپانيا و زيباترين شهرهاي قاره اروپا مي باشد. هر ساله تورهاي متعددي از سراسر نقاط جهان به زاراگوزا برگزار مي شود و از مهمترين دلايلي كه اين شهر را به يكي از گردشگرپذير ترين شهرهاي اسپانيا تبديل كرده است وجود جاذبه ها و ديدني هاي زاراگوزا مي باشد. توجه داشته باشيد كه شهر زاراگوزا يكي از تاريخي ترين و قديمي ترين شهرهاي اسپانيا بوده و داراي ديدني ها و جاذبه هاي بسيار زيادي مي باشد و شما با سفر به اين شهر تاريخي شاهد قدمت اين شهر خواهيد شد. اگر عاشق هنر هستيد مي توانيد با مراجعه به موزه هايي كه آثار نقاش معروف فرانسيسكو د گويا را در خود نگه داري مي كنند از نزديك مشاهده نماييد. آثار هنرمند معاصر پابلو سروانو و مجسمه ساز معروف از ديگر جاذبه ها و ديدني هاي زاراگوزا مي باشد. در ادامه مطالب اطلاعاتي در مورد تاريخي و قدمت شهر زاراگوزا و ديدني هاي زاراگوزا را براي شما خوانندگان عزيز و علاقه مندان بازنويسي و طراحي نموده ايم اميدواريم با مطالعه ادامه مطلب اطلاعات خود را در اين زمينه افزايش دهيد.

[caption id="attachment_1237" align="aligncenter" width="800"]ديدني هاي زاراگوزا ديدني هاي زاراگوزا[/caption]

درباره ديدنيهاي زاراگوزا

اگر قصد سفر تفريحي و گردشگري را در سر داريد پيشنهاد مي كنيم سفر به زاراگوزا را در اولويت انتخاب هاي خود قرار دهيد تضمين مي كنيم بي هيچ عنوان از انتخاب خود پشيمان نخواهيد شد چرا كه با ورود به اين شهر در همان وهله اول شاهد زيبايي و حال و هواي تاريخي اين شهر خواهيد شد و حس منحصر به فرد بودن را تجربه خواهيد كرد. از ديدني هاي زاراگوزا مي توان به موزه كليساي جامع لا سئو، موزه سالن تئاتر رومي، كليساي سان پابلو، قصر الجعفريه و موزه پابلو سرانو اشاره كرد كه تنها تعداد محدودي از ديدني هاي زاراگوزا مي باشند شما با ورود به اين شهر تاريخي مي توانيد از اماكن ديدني بيشماري بازديد نماييد. سفر به زاراگوزا چنان برايتان به ياد ماندني خواهد بود كه حتما در سفر هاي بعدي خود مشتاق سفر دوباره به اين شهر خواهيد بود.

[caption id="attachment_1238" align="aligncenter" width="800"]درباره ديدنيهاي زاراگوزا درباره ديدنيهاي زاراگوزا[/caption]

كاخ بانوي ما از پيلار

از اولين جاذبه ها و ديدني هاي زاراگوزا مي خواهيم كاخ بانوي ما از پيلار را براي شما دوستان معرفي كنيم اين كاخ يكي از معروف ترين نمادهاي شهر بوده و با دارا بودن برج هاي پرشور و واقع شدن در كنار رودخانه ابرو، عظمت و شكوه غير قابل وصفي را به خود اختصاص داده است. اين كاخ معروف و باستاني در بين قرن 17 و 18 بنا و ساخته شده است واقع شدن اين كاخ در كنار رودخانه چشم انداز بسيار دل انگيزي را به اين بنا بخشيده است. همچنين نماي بيروني كاخ هر فردي را در يك نگاه مجذوب خود مي سازد برخي از افراد بر اي باورند كه كاخ بانوي ما از پيلار اولين كليسايي بوده كه به مريم مقدس اختصاص داده شده و يكي از مهمترين كليساهاي كشور اسپانيا محسوب مي شود.

[caption id="attachment_1239" align="aligncenter" width="800"]كاخ بانوي ما از پيلار كاخ بانوي ما از پيلار[/caption]

موزه كليساي جامع لا سئو

از ديگر ديدني هاي زاراگوزا موزه كليساي جامع لا سئو مي باشد اين كليسا به كليساي سن سالوادور يا كليساي د لاسو معروف مي باشد و از جمله قديمي ترين و تاريخي ترين كليساي هاي اسپانيا به شمار مي آيد ساخت اين كليسا به قرن 12 بر مي گردد كه بعد ها به مسجد بزرگ در دوران موريه تبديل شد. اين كليساي عظيم با دارا بودن 5 شبستان هنوز هم شخصيت رومي را از دوران قديم حفظ كرده است. موزه كليساي جامع لا سئو داراي معماري و طراحي بسيار جالب و منحصر به فردي مي باشد و اين طراحي خاص باعث زيبايي و شكوه بيش از حد اين بنا شده است. در سفر به زاراگوزا حتما بازديد از اين كليسا را ميان بازديد از ديدني هاي زاراگوزا قرار دهيد.

[caption id="attachment_1240" align="aligncenter" width="800"]موزه كليساي جامع لا سئو موزه كليساي جامع لا سئو[/caption]

كليساي سان پابلو

كليساي سان پابلو نمونه مهمي از سبك آراگون بوده و به دليل دارا بودن معماري ارزشمند و تاريخ آن به عنوان ميراث جهاني يونسكو ثبت شده است. كليساي سان پابلو از برترين ديدني هاي زاراگوزا و يكي از قديمي ترين كليساهاي اين شهر مي باشد تاريخ ساخت و بناي كليساي سان پابلو به قرن هاي 13 و 14 برمي گردد اين كليسا براي جايگزيني يك كليساي كوچك و قديمي بنا شد سپس در حومه شهر واقع شد. فضاي داخلي و معماري داخلي اين كليسا به نحوي مي باشد كه باعث تعجب و شگفتي شما خواهد شد. اين كليسا در قرن هاي 17 و 18 بزرگ تر و گسترده تر شد شما با بازديد از اين كليسا در ميان ديدني هاي زاراگوزا مشاهده خواهيد كرد كه به بهتري شكل از اين آثار تاريخي حفاظت شده است و تخريب بسيار جزئي در اين بنا مشاهده مي شود.

[caption id="attachment_1241" align="aligncenter" width="800"]كليساي سان پابلو كليساي سان پابلو[/caption]

موزه سالن تئاتر رومي

تئاتر رومي در سال 1972 در سايتهاي سزارو آگوستا به كشفيات پيوست و در حال حاضر اين سايت در فضاي نمايشگاهي واقع شده است. بازديد كنندگان موزه سالن تئاتر رومي روز به روز افزايش و رونق مي يابد به همين دليل اين مكان به يكي از پربازديدترين ديدني هاي زاراگوزا تبديل شده است شما در سفر به اين شهر حتما اين مكان را در ميان بازديد از ديدني هاي زاراگوزا قرار دهيد چرا كه با مشاهده اين موزه تئاتر تاريخي خود را در زمان باستان احساس خواهيد كرد. در اين موزه مي توانيد معماري هاي مربوط به رومي ها را مشاهده كنيد كه از جذابيت و زيبايي بسيار خاصي برخوردار مي باشد. اين موزه سالن برنامه ها و جشن هاي بسيار باشكوهي را به خود ديده است و در زمان هاي گذشته برنامه هاي گلادياتوري و مبارزه هاي جنگجويان در اين سالن اتفاق افتاده است.

[caption id="attachment_1242" align="aligncenter" width="800"]موزه سالن تئاتر رومي موزه سالن تئاتر رومي[/caption]

قصر الجعفريه

از معروف ترين ديدني هاي زاراگوزا مي توان نام قصر الجعفريه را معرفي كرد. اين قصر در قلب شهر زاراگوزا قرار دارد و ساخت اين بنا به قرن 11 بر مي گردد. در اين قصر سازه هاي دفاعي به خوبي بر جاي مانده و حفظ شده است برج هاي عظيمي كه قلعه را به خوبي احاطه كرده هنوز برجاي مانده اند. امروزه اين كاخ خانه مركزي پارلمان آراگون بوده و از آوريل تا اكتبر تمام روزها براي بازديد عموم مردم باز مي باشد. شما مي توانيد با رزرو تور زاراگوزا از اين قصر تاريخي و قديمي شهر زاراگوزا ديدن نماييد. شما با مشاهده تمام ديدني هاي زاراگوزا از برترين مكان هاي ديدني و تاريخي كشور اسپانيا بازديد خواهيد كرد.

[caption id="attachment_1243" align="aligncenter" width="800"]قصر الجعفريه قصر الجعفريه[/caption]

لونيا د زاراگوزا

هرچه هم از ديدني هاي زاراگوزا بگوييم بازهم كم است چرا كه اين شهر بي نظير سرشار از اماكن تاريخي و ديدني مي باشد به همين دليل مي توان گفت سومين شهر پربازديد كشور اسپانيا است از ديدني زاراگوزا مي خواهيم در اين بخش لونيا د زاراگوزا اشاره كرد اين بناي شگفت انگيز از پربازديد ترين ديدني هاي زاراگوزا مي باشد كه در قرن 16 بنا شده است لونيا بازر تاريخي زاراگوزا است كه در آن بازرگانان تجارت و معاملات خود را انجام مي دهند اين مجتمع يي از بهترين نمونه معماري آرژانتين رنسانس مي باشد و داراي يك طرح مستطيلي و سردري تزئيني است. اين مجتمع باشكوه و بي نظير توسط خوان د سارينا طراحي شده است.

[caption id="attachment_1244" align="aligncenter" width="800"]لونيا د زاراگوزا لونيا د زاراگوزا[/caption]

موزه پابلو سرانو

از ديگر ديدني هاي زاراگوزا مي توان موزه پابلو سرانو را معرفي نمود. مجموعه آثار نگهداري شده در اين موزه شامل كار پابلو سروانو مي باشد كه مي توان از هنر فيگوراتيو گرفته تا كارهاي اكسپرسيونيست او اشاره كرد كه تمامي اين آثار در اين موزه تاريخي نگهداري مي شود مسافران و گردشگران بسياري هر ساله با سفر به اين شهر موزه پابلو سرانو را در ميان ديدني هاي زاراگوزا قرار مي دهند و براساس آمار گرفته شده مي توان گفت هر ساله افراد بيشماري از اين مكان ديدن مي كنند و يكي از پرترددترين و شلوغ ترين موزه هاي شهر زاراگوزا به شمار مي آيد.

[caption id="attachment_1245" align="aligncenter" width="800"]موزه پابلو سرانو موزه پابلو سرانو[/caption]

باسيليكا دل پيلار

يكي ديگر از ديدني هاي زاراگوزا ساختمان باسيليكا دل پيلار مي باشد. اين ساختمان مذهبي از زيباترين و جذاب ترين ديدني هاي زاراگوزا مي باشد كه بازديد از آن براي هر گردشگري كه علاقه به آثار باستاني اينچنيني دارد توصيه مي شود. اين ساختمان مركز زيارتي مسيحيت مي باشد و بر اساس روايت هاي گفته شده، پايه و ستون ساخت اين كليسا را حضرت مريم بنا كرده است و به همين امر اين ساختمان از اهميت بسيار ويژه اي در ميان مسيحيان دارد. گردشگران بسياري نيز بازديد از اين ساختمان را در ليست ديدني هاي زاراگوزا خود قرار مي دهند. مسيحيان بسيار زيادي براي زيارت از اسپانيا و ساير كشورها به شهر زاراگوزا سفر مي كنند. نقاشي ها و طراحي هايي كه بر روي ديواره ها و سقف اين كليسا وجود دارد حال و هواي بسيار خاصي را به اين كشور بخشيده است. در اين كليسا سالانه جشن ها و مراسم هاي زيادي برگزار مي شود.

در صورت نياز به مشاوره و راهنمايي براي سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگيريد.

آژانس سفري ديگر مجري مستقيم در خصوص ويزاي اسپانيا ، وقت سفارت اسپانيا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.