سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۰۳

ويزاي توريستي اسپانيا

۱۴ بازديد

ويزاي توريستي اسپانيا

افرادي مي توانند از ويزاي توريستي اسپانيا براي ورود به اين كشور استفاده كنند كه قصد دارند مدت زمان كوتاهي را براي سفر، تفريح و گردش در اسپانيا بگذرانند. لذا براي گرفتن ويزاي توريستي اسپانيا كه در واقع گواهي قانوني ورود افراد خارجي به اين كشور است، طي كردن مراحل و شرايط بسياري الزامي است كه در اين بخش به آن ها مي پردازيم.

اسپانيا را بيشتر بشناسيد

از نظر موقعيت جغرافيايي، اسپانيا را مي توان يكي از كشورهاي قاره اروپا دانست كه در جنوب غربي اين كشور قرار دارد. اين كشور در همسايگي كشورهاي فرانسه، مراكش و پرتغال قرار دارد. از طرفي ديگر نيز سواحل زيباي آن رو به درياي مديترانه است. اين كشور تاريخ، تمدن و فرهنگ غني بسياري دارد كه به جرات مي توان گفت ستودني است. اين كشور را يكي از مرفه ترين و قدرتمندترين كشورهاي جهان مي دانند در حالي كه رفاه و آسايش به خوبي در آن حاكم است. فرهنگ و تمدن اين كشور بسيار متنوع است و مي توان دليل اين تنوع را نزديكي كشور اسپانيا به قاره آفريقا دانست. پايتخت اين كشور زيبا و دوستداشتني مادريد است كه در واقع يكي از بزرگترين شهرهاي اين كشور به شمار مي رود.

[caption id="attachment_64" align="aligncenter" width="780"]اسپانيا را بيشتر بشناسيد اسپانيا را بيشتر بشناسيد[/caption]

مردم اسپانيا چگونه هستند؟

كشور اسپانيا جزء كشورهاي رده اول شاد در جهان محسوب مي شود كه مردمي بسيار خونگرم و مهربان دارد. مردم اين سرزمين به هنر و ادبيات بسيار علاقمند هستند. اهالي سرزمين زرد و قرمز براي تفريح و شادي خود هر ساله جشنواره هاي بسياري را برگزار مي كنند كه در اين ميان مي توان به ورزش گاو بازي، پرتاب تخم مرغ و آرد و... اشاره نمود. شادي و شعف در سرتاسر اين كشور گسترده شده است و به واقع مي توان گفت سفر به اين سرزمين مي تواند تجربه اي بسيار متفاوت و خاطره اي بسيار شيرين را براي شما بر جاي بگذارد.

[caption id="attachment_65" align="aligncenter" width="780"]مردم اسپانيا چگونه هستند؟ مردم اسپانيا چگونه هستند؟[/caption]

جاذبه هاي گردشگري اسپانيا

كشور ساحلي-كوهستاني اسپانيا جاذبه هاي طبيعي، تاريخي، تفريحي و توريستي بسياري دارد و همين امر سبب شده تا هر ساله افراد بسياري را در سراسر جهان ترغيب كند تا با گرفتن ويزاي توريستي اسپانيا راهي اين كشور زيبا در قاره اروپا شوند. وجود سواحل گرم و آفتابي در اين كشور آن را به كشور آفتاب معروف كرده است. اگر قصد گرفتن ويزاي توريستي اسپانيا و سفر به اين سرزمين را داريد حتما سري به ساحل كاستا براوا بزنيد. اين ساحل يكي از سواحل معروف جهان است كه لذت قدم گذاشتن روي شن هاي نرم آن و ديدن درياي زيباي مديترانه لحظاتي به ياد ماندني را در خاطرتان بر جاي خواهد گذاشت؛ فراموش نكنيد كه از باغ هاي انگور اين منطقه كه به وفور وجود دارد نيز ديدن كنيد.

 شهر سن سباستين را مي توانيد يكي ديگر از مقاصد گردشگري خود در اسپانيا قرار دهيد، اين شهر ساحلي زيبا يكي ديگر از مكان هاي گردشگري اسپانيا به شمار مي رود كه علاوه بر مناظر زيبايش مي توانيد از طعم غذاهاي خوشمزه اش نيز نهايت لذت را ببريد. محال است ويزاي توريستي اسپانيا را بگيريد و براي سفر به اين كشور بياييد اما سري به جزاير قناري و روستاهاي آن نزنيد.

يكي از روستاهاي زيبايي كه رفتن به آن و ديدنش را حتماً توصيه مي كنيم؛ روستاي پورتو دي مگان است. افرادي كه به ماهيگيري علاقه دارند مي توانند در اين روستا تجربه خوبي را براي گرفتن ماهي كسب كنند. علاوه بر جاذبه هاي طبيعي اين كشور مي توان به موزه ها و مكان هاي تاريخي آن نيز اشاره اي كرد. موزه هاي دل پرادو و رنا سوفيا از جمله معروف ترين مكان هاي تاريخي و ديدني كشور اسپانيا و شهر مادريد هستند. ديدن كاخ سلطنتي و باغ هاي همجوار آن نيز مي تواند براي گردشگران موضوع جالبي باشد. از طرفي ديگر شركت در جشنواره هاي جذاب و پرهيجان اين كشور نيز بخش جذاب ديگري براي گردشگران خواهد بود.

[caption id="attachment_66" align="aligncenter" width="780"]جاذبه هاي گردشگري اسپانيا جاذبه هاي گردشگري اسپانيا[/caption]
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.