یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

بهترين رستوران هاي بارسلونا

۸ بازديد

بهترين رستوران هاي بارسلونا

يكي از مقاصد گردشگري پرطرفدار اسپانيا، شهر بارسلونا است كه مهمترين بندر آن به شمار مي آيد. بهترين رستوران هاي بارسلونا ميزبان كساني هستند كه به اين شهر سفر مي كنند و بعد از گشت و گذار و تفريح به دنبال مكاني براي سفارش غذا هستند. در اين مقاله نيز به معرفي بهترين رستوران هاي بارسلونا خواهيم پرداخت.

در هر سفري پيدا كردن بهترين رستوران جزء يكي از دغدغه هاي سفر است تا بتوان غذاهايي با كيفيت و لذيذ را ميل كرد. بهترين رستوران هاي بارسلونا را معرفي خواهيم كرد تا در سفر خود به آنها سر بزنيد و غذاهايي لذيذ را سفارش دهيد. در اين شهر جاذبه هاي گردشگري فراواني وجود دارد كه سبب جذب گردشگران از سراسر جهان مي شود. كن سله، سينك سنتي تس و ال آتريل از جمله بهترين رستوران هاي بارسلونا هستند كه سبب مي شوند تجربه طعم غذاهايي اسپانيايي در خاطر شما باقي بماند. انواع غذاهاي بين المللي، تاپاس هاي لذيذ و حتي ساندويچ مسافران را شگفت زده خواهد كرد. در صورت نياز به راهنمايي با كارشناسان ما تماس برقرار كنيد و راهنمايي هاي لازم را دريافت نماييد.

[caption id="attachment_1147" align="aligncenter" width="800"]بهترين رستوران هاي بارسلونا بهترين رستوران هاي بارسلونا[/caption]

كن سله از بهترين رستوران هاي بارسلونا

كن سله يكي از بهترين رستوران هاي بارسلونا است كه در آن پائيا كه غذايي اسپانيايي مي باشد سرو مي شود. اين رستوران مجلل پيش خدمتاني خوش برخورد و دقيق دارد. غذاي معروف ديگر آن grandmother's spoon food است كه داراي سيب زميني، سوسيس، نخود، عدس، تخم مرغ آب پز، سوپ پياز و پنير همزده مي باشد. از طريق متروي بارسلونا خود را به اين رستوران مي توانيد برسانيد و انواع غذاهاي دريايي و اسپانيايي را در آن ميل كنيد، در سفر به بارسلونا به اين رستوران حتما سر بزنيد.

[caption id="attachment_1148" align="aligncenter" width="800"]كن سله از بهترين رستوران هاي بارسلونا كن سله از بهترين رستوران هاي بارسلونا[/caption]

سينك سنتيتس از بهترين رستوران هاي بارسلونا

يكي از بهترين رستوران هاي بارسلونا كه در آن غذاهايي چون سني ساسيونز، گاسترونوميك و آسنسيا سرو مي شود سينك سنتي تس نام دارد و از طريق مترو خود را به آن مي توانيد برسانيد. در اين رستوران كريديت كارت پذيرفته مي شود و غذاهايي اسپانيايي در آن سرو مي شود كه بسيار لذيذ هستند. سفارش غذا در اين رستوران بسيار عالي و فوق العاده خواهد بود.

ال آتريل از بهترين رستوران هاي بارسلونا

يك گرينه بسيار عالي براي صرف غذا در بارسلونا رستوران ال آتريل است كه در آن امكان نشستن زير سايه بان ها و سالن هايي با ديوار سنگي وجود دارد. از غذاهاي مورد علاقه در اين رستوران در فصل مناسب صدف و سيب زميني سرخ كرده است اما غذاهاي متنوع ديگري نيز قابل سفارش است. از طريق متروي ژامه 1 به اين رستوران مي توانيد برويد و انواع غذاهاي تايلندي، اسپانيايي و هندي را سفارش دهيد كه بسيار لذيذ و خوشمزه هستند و سفري به ياد ماندني براي شما رقم مي زنند.

لس تترس اَلَكوئينا از بهترين رستوران هاي بارسلونا

در اين رستوران كه به عنوان يك اغذيه فروشي محسوب مي شود در صورتي كه به موقع اقدام به رزرو كنيد وعده نهار عالي نوش جان خواهيد كرد. در اين رستوران منوي غذا تغيير روزانه دارد و غذاهايي گياهي نيز دارد. بهترين غذاها را در اين مكان مي توانيد سفارش دهيد كه شامل سوپ ذرت، تارت هاي خوشمزه و پنير بز مي باشد. در آخر هفته ها نيز قادر به سفارش برنج هايي عالي كه شامل پودينگ، اگز بنديكت و قهوه مي باشد خواهيد بود. با متروي ژوانيك قادر به رساندن خود به اين رستوران هستيد كه توصيه مي شود از قبل رزرو داشته باشيد.

[caption id="attachment_1151" align="aligncenter" width="800"]لس تترس اَلَكوئينا از بهترين رستوران هاي بارسلونا لس تترس اَلَكوئينا از بهترين رستوران هاي بارسلونا[/caption]

سِت پورتِس از بهترين رستوران هاي بارسلونا

در نزديك بندر زير گذرگاهي طاقي رستوراني شيك را خواهيد ديد كه انواع غذاهاي دريايي و اسپانيايي را سرو مي كنند. از سال 1836 اين رستوران در بارسلونا وجود داشته است و در منوي آن انواع غذاهاي قديمي و جديد را خواهيد ديد. بهترين غذاي دريايي آن زار زوئلا است كه خورشتي خوشمزه اي همراه با خرچنگ دريايي مي باشد. از طريق متروي بارسلونا خود را به اين رستوران مي توانيد برسانيد و كرديت كارت نيز پذيرفته مي شود.

كن كويرتس از بهترين رستوران هاي بارسلونا

دومين رستوران قديمي در بارسلونا كن كويرتس است ك نام آن در ركوردهاي جهاني گينس آمده است. تاسيس اين رستوران در سال 1786 صورت گرفته است و 3 سالن اصلي غذاخوري را در آن خواهيد ديد كه كاشي كاري شده اند و داراي نقاشي هايي با رنگ روغن و مشترياني خوشحال تصوير شده روي ديوار مي باشند. انواع غذاهاي اسپانيايي خوشمزه را با قيمت مناسب در اين رستوران خريداري خواهيد كرد. انواع غذاهاي دريايي پيكا پيكا و كيك را مي توان سفارش داد. از طريق متروي لي سئو خود را به رستوران برسانيد و از قبل اقدام به رزرو ميز كنيد.

[caption id="attachment_1153" align="aligncenter" width="800"]كن كويرتس از بهترين رستوران هاي بارسلونا كن كويرتس از بهترين رستوران هاي بارسلونا[/caption]

كايكو از بهترين رستوران هاي بارسلونا

يكي از بهترين رستوران هاي بارسلونا كه پيشنهاد مي شود حتما به آن سر بزنيد كايكو است كه منوي آن با كيفيت است و با توجه به بازار تغيير پيدا مي كند. در بخشي از غذاهاي اين رستوران گياهاني كه در باغچه شخصي آن كاشته شده اند استفاده مي شود و برخي ميزهاي آن تراس دارند كه به ساحل مشرف هستند. در اين رستوران نيز كرديت كارت پذيرفته مي شود و انواع غذاهاي اسپانيا را مي توانيد سفارش دهيد. توصيه مي شود از قبل اقدام به رزرو ميز كنيد تا آن ميزهايي كه مشرف به ساحل هستند را دريافت كنيد و از چشم انداز زيباي آن لذت ببريد.

تاپاس ۲۴ | 24 از بهترين رستوران هاي بارسلونا

اگر چه اين رستوران بر اساس بارهاي تاپاس قديمي است اما كوفته برنجي كه همراه با گوشت است، در كنار سالاد روسي نيز سرو مي كنند. امكان رزرو در اين رستوران وجود ندارد از اين رو بهتر است ساعت هايي كه مراجعه كننده كمي دارد براي رفتن به رستوران انتخاب كنيد. كرديت كارت در اين رستوران پذيرفته مي شود و از طريق متروي پاسيج د گراسيا خود را به آنجا مي توانيد برسانيد. انواع غذاهاي اسپانيايي در اين رستوران سرو مي شود كه بسيار لذيذ هستند.

[caption id="attachment_1154" align="aligncenter" width="800"]تاپاس ۲۴ | 24 از بهترين رستوران هاي بارسلونا تاپاس ۲۴ | 24 از بهترين رستوران هاي بارسلونا[/caption]

كوئيمت اي كوئيمت از بهترين رستوران هاي بارسلونا

يكي از بهترين رستوران هاي بارسلونا كه طرفداران بسياري دارد همين رستوران مي باشد كه بهترين غذاي آن مونتا ديتوس و ماهي آزاد خام با پنير مي باشد و البته غذاهاي لذيذ ديگري نيز در اين رستوران قابل سفارش مي باشد. از طريق متروي پارالل خود را به اين رستوران مي توانيد برسانيد و كرديت كارت نيز پذيرفته مي شود. انواع غذاهاي اسپانيايي را در اين رستوران محبوب مي توان سفارش داد و از طعم هاي بي نظير آن لذت برد.

رستوران الكيميا از بهترين رستوران ها بارسلونا

يكي از رستوران هاي محبوب بارسلونا الكيميا است كه بهترين آشپز دنيا آن را اداره مي كند كه افتتاح آن در سال 2002 توسط همسرش صورت گرفت. انواع غذاهاي اسپانيايي، اروپايي و مديترانه اي را در اين رستوران مي توانيد سفارش دهيد و غذاهاي مخصوص گياهخواران نيز در آن سرو مي شود. براي وعده هاي ناهار و شام به اين رستوران زيبا مي توانيد مراجعه كنيد. از جمله مزيت هاي اين رستوران فضايي تميز، كيفيتي بالا، كارمنداني مودب است و از طريق مترو خود را به آنجا مي توانيد برسانيد. پرداخت هزينه در اين رستوران تنها توسط كارت هاي اعتباري انجام مي شود و قرارهاي كاري خود را در آن مي توانيد برپا كنيد.

حواس پنجگانه از بهترين رستوران هاي بارسلونا

يكي از بهترين رستوران هاي بارسلونا كه توانسته است جايزه هايي را از آن خود كند حواس پنجگانه مي باشد. منوي ثابتي در اين رستوران وجود دارد و داراي 2 قسمت 6 پرس و 4 پرس است كه در آنها غذاهاي اسپانيايي، اروپايي و مديترانه اي را سرو خواهيد كرد. فضاي بسيار شيك، كارمنداني مودب و تنوع غذاها از جمله ويژگي هاي اين رستوران است. صرف ناهار و شام در اين رستوران بسيار عالي خواهد بود و تجربه غذاهايي محلي، قرارهاي رمانتيك و موقعيت هايي خاص را كسب خواهيد كرد. با رفتن به بهترين رستوران هاي بارسلونا سفري به يادماندني خواهيد داشت.

در صورت نياز به مشاوره و راهنمايي براي سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگيريد.

آژانس سفري ديگر مجري مستقيم در خصوص ويزاي اسپانيا ، وقت سفارت اسپانيا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.