یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

بهترين هتل هاي بارسلونا

۹ بازديد

بهترين هتل هاي بارسلونا

تعداد هتل هاي بارسلونا زياد است. هتل هاي بارسلونا با امكانات متنوع بهترين و بياد ماندني ترين اقامت را براي شما به همراه مي آورد. خصوصيات و امكانات چند مورد از مشهورترين و بهترين هتل هاي بارسلونا در اينجا به صورت مجزا مورد بررسي قرار مي گيرد تا شما بتوانيد بهترين انتخاب را داشته باشيد. در ادامه هتل هاي 5 ستاره بارسلونا را به شما معرفي مي كنيم.

شهر بارسلونا پايتخت كشور اسپانيا و يكي از شهرهاي زيباي اين كشور است. اين شهر بندري در كنار سواحل درياي مديترانه قرار گرفته است و آب و هواي مديترانه اي دارد. براي اقامت در بارسلونا، يكي از روش ها، اقامت در هتل هاي بارسلونا است. اين شهر زيبا، هتل هاي لوكس و مجللي دارد و شما با اقامت در هتل هاي بارسلونا مي توانيد سفري بياد ماندني و خاطره انگيز داشته باشيد. در ادامه ما سعي داريم كه بهترين هتل هاي بارسلونا را به شما معرفي كنيم، پس با ما همراه باشيد.

محل اقامت در بارسلونا

در يك سفر تفريحي، محل اقامت به سليقه و ميزان سرمايه شما در طول سفر بستگي دارد. برخي از طبيعت دوستان، در سفر ترجيح مي دهند كه در قلب طبيعت اقامت كنند و از جاذبه هاي طبيعي لذت ببرند. اين افراد بيشتر كوهنوردان و طبيعت گردان هستند. برخي ديگر نيز به دنبال اقامت هايي خاطره انگيز و رويايي در هتل هاي لوكس هستند و امكانات هتل براي آنها بسيار اهميت دارد و بعضي افراد به دنبال ارزان ترين هتل ها و هاستل ها هستند. وابسته به شرايط و سليقه، شما مي توانيد يكي از راه هاي اقامت در بارسلونا را در طول سفر خود انتخاب كنيد. بهترين هتل هاي بارسلونا تمامي امكانات لازم براي اقامت شما و خانواده شما را دارند و شما علاوه بر اقامت، مي توانيد از امكانات اين هتل ها بهره ببريد و لحظات خوشي را تجربه كنيد.

هتل مجستيك بارسلونا جي ال

[caption id="attachment_1134" align="aligncenter" width="800"]هتل مجستيك بارسلونا جي ال هتل مجستيك بارسلونا جي ال[/caption]

اين هتل لوكس و 5 ستاره در مركز شهر بارسلون قرار دارد و يكي از مجلل ترين و بهترين هتل هاي بارسلونا است. هتل مجستيك با امكانات بسياري كه دارد از گردشگران اين شهر نهايت مهمان نوازي را به عمل مي آورد. اين هتل 275 اتاق مبله و لوكس، يك استخر روباز و يك سالن ورزشي بزرگ دارد. همچنين امكان اجاره 24 ساعته خودرو در اين هتل وجود دارد. برخي از اتاق هاي اين هتل تراس هاي بزرگ و مبله دارند و شما مي توانيد صبحانه و يا شام خود را در اين تراس هاي بزرگ ميل كنيد.

در طبقه انتهايي اين هتل، يك فضاي بسيار فوق العاده طراحي شده است كه مخصوص لذت بردن مهمانان اين هتل است. نوشيدني هاي كافي شاپ واقع در اين طبقه، بسيار خوش طعم هستند و شما مي توانيد لحظات خوشي را تجربه كنيد. علاوه بر اين، در اين طبقه استخر بزرگي وجود دارد كه در زمان هاي خاصي مي توان از آن استفاده كرد.

از جمله امكانات برجسته اين هتل عبارتند از پاركينگ مجهز، اينترنت بي‌سيم و امكانات ورزشي از قبيل استخر، اسپا، استخر روباز، سونا بخار، حمام تركي، مركز تناسب اندام، سولاريوم و امكانات تفريحي ديگر همچون بار و تراس. ديگر امكانات اين هتل رستوران، ميز صبحانه، ميز تور، پذيرش ۲۴ ساعته، خدمات خشكشويي و شستشو، فكس و فتوكپي، مركز تجاري، سيستم تهويه و سيستم گرمايشي و سرمايشي و اجاره خودرو است. همچنين كارمندان اين هتل چند زبانه هستند و به زبان هاي ايتاليايي، فرانسوي، اسپانيايي، انگليسي و آلماني صحبت مي كنند. امكاناتي كه در بالا ذكر شدند، اكثرا براي هتل هاي 5 ستاره شهر بارسلون يكسان مي باشند.

هتل آرتس بارسلونا

اين هتل يكي از مجلل ترين و بهترين هتل هاي بارسلونا است كه در كاتالونيا قرار گرفته است. اين منطقه با طبيعت زيبا، به طراحي مدرن و ماهرانه اين هتل جلوه بسياري داده است. در هر كجاي اين هتل كه باشيد، منظره اي زيبا را مشاهده خواهيد كرد، در يك سمت از هتل نماي درياي مديترانه را داريد و در سمت ديگر مي توانيد طبيعت بي نظير كاتالونيا را مشاهده كنيد. هتل آرتس يكي از هتل هاي بارسلونا است كه داراي محوطه اي بزرگ براي تفرج و تفريح است. از امكانات اين هتل، استخر روباز و مكان هايي براي آفتاب گرفتن است. اتاق هاي اين هتل بسيار بزرگ و مدرن هستند و پنجره هاي بزرگي دارند كه به سمت دريا باز مي شوند. امكانات هتل هاي 5 ستاره همگي در اين هتل يافت مي شود و اين هتل يكي از هتل هاي 5 ستاره بارسلونا است.

هتل سوفيا

هتل سوفيا يكي از زيباترين هتل هاي بارسلونا مي باشد و همه چيز در اين هتل هيجان انگيز است. معماري اين هتل بسيار منحصر به فرد و فوق العاده است. پذيرش هتل 24 ساعته مي باشد و كاركنان آن چند زبانه هستند. طراحي سفيد و خاكستري اتاق هاي هتل بسيار دلنواز است و به شما آرامش مي دهد. تمامي اين اتاق ها به تجهيزات پيشرفته تكنولوژي مجهز هستند. يكي از بهترين ويژگي هاي اين هتل، سالن اسپاي زيباي آن است كه خدمات ماساژ درماني را ارائه مي دهد. اگر اين هتل را رزرو كرده ايد، حتما سالن اسپاي آن را امتحان كنيد.

[caption id="attachment_1137" align="aligncenter" width="800"]هتل سوفيا هتل سوفيا[/caption]

هتل آلما بارسلونا جي ال

اين هتل كه يك ساختمان قديمي با قدمت 200 ساله است، يكي از هتل هاي بارسلونا است كه شهرت فراواني دارد. شايد به نظر برسد كه اين هتل با اين قدمت يكي از هتل هاي قديمي اين شهر باشد، اما اشتباه مي كنيد اين هتل 5 ستاره امكانات بي نظيري دارد و شما را شگفت زده مي كند. امكانات اين هتل دست كمي از امكانات ديگر از بهترين هتل هاي بارسلونا ندارد. باغ هتل آلما بارسلونا فضاي بسيار دلنشيني براي صرف شام يا يك نوشيدني دارد. نوشيدني هاي اين هتل بسيار خوش طعم هستند. شما مي توانيد از خدمات ماساژ و سالن اسپاي اين هتل نيز استفاده كنيد. آلما بارسلونا همچون ساير هتل هاي بارسلونا امكانات كاملي را به مشتريان خود عرضه مي كند.

[caption id="attachment_1138" align="aligncenter" width="800"]هتل آلما بارسلونا جي ال هتل آلما بارسلونا جي ال[/caption]

هتل باگواس

هتل باگواس يكي از بهترين هتل هاي بارسلونا است كه در قسمت فرهنگي شهر قرار گرفته است. اين هتل در مركز شهر و در كنار بازارها و كافي شاپ هاي شهر بارسلونا قرار دارد و براي افرادي كه به دنبال خريد هستند و از فضاي شلوغ لذت مي برند، بسيار مناسب است.

هتل باگواس طراحي بسيار ساده و شيك دارد، اتاق هاي هتل باگواس نماي شهر را به عنوان چشم انداز دارند و امكانات اتاق ها بسيار كامل است. برخي از اتاق هاي هتل باگواس بسيار بزرگ هستند و امكانات كاملي دارند. رستوران اين هتل با نمايي فوق العاده غذاهاي كاملي را سرو مي كند، علاوه بر اين غذاي رژيمي مخصوص نيز در اين رستوران موجود است.

[caption id="attachment_1139" align="aligncenter" width="800"]هتل باگواس هتل باگواس[/caption]

هتل سراس

اين هتل بسيار لوكس و مجلل يكي از هتل هاي بارسلونا است كه فضاي دلنشين و دوستانه اي را براي مشتريان خود فراهم مي كند. طراحي اين هتل بسيار مدرن است و اتاق هاي هتل مناظري به سمت بندر دارند. معماري هتل سراس بسيار ساده و شيك است. همچنين در رستوران اين هتل انواع غذاهاي محلي و بين المللي سرو مي شود. اين هتل 5 ستاره داراي 30 اتاق است و فاصله آن تا موزه پيكاسو 10 دقيقه است و با خودرو 15 دقيقه تا فرودگاه فاصله دارد. ورود حيوانات خانگي به اين هتل ممنوع است.

[caption id="attachment_1140" align="aligncenter" width="800"]هتل سراس هتل سراس[/caption]

درباره شركت ما

شما از طريق مشاوران ما مي توانيد آپارتمان ها و هتل هاي بارسلوناي اسپانيا را جستجو كنيد و بر اساس ويژگي ها و قيمت هتل مناسب را انتخاب كنيد. اين امر در خانه و تنها با زدن چند دكمه به همراه اطلاعات كارت بانكي ميسر است و شما مي توانيد به راحتي بليط هتل مورد نظر خود را رزرو كنيد. همچنين شما مي توانيد بهترين هتل هاي بارسلونا را با قيمت ارزان در سايت ما پيدا كنيد. ما انواع هتل هاي بارسلونا را به شما معرفي مي كنيم. در سايت ما امكان رزرو هتل هاي 5 ستاره و حتي هاستل هاي ارزان قيمت نيز وجود دارد. تنها كافي است زمان ورود و خروج خود را وارد كنيد تا هتل هاي مختلف شهر بارسلونا را براي شما جستجو كنيم. علاوه بر اين در هر جستجو امكان مشاهده عكس ها و امكانات هتل هاي بارسلونا نيز وجود دارد.

در صورت نياز به مشاوره و راهنمايي براي سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگيريد.

آژانس سفري ديگر مجري مستقيم در خصوص ويزاي اسپانيا ، وقت سفارت اسپانيا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.