یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

هتل هاي بارسلونا

ويزاي اسپانيا

هتل هاي بارسلونا

۹ بازديد

هتل هاي بارسلونا

به طور حتم شناخت هتل هاي بارسلونا در هنگام سفر به اين شهر زيبا مي تواند از جمله نكات مفيدي باشد كه به مسافران جهت پيدا كردن اقامت گاهي مناسب و مورد نظرشان كمك شاياني بكند. در اين مقاله تعدادي از هتل هاي بارسلونا در كشور اسپانيا را براي شما شرح دهيم.

هتل نري يكي از پر جنب و جوش ترين هتل هاي بارسلونا

انتخاب اقامتگاهي مناسب به طور حتم يكي از مواردي است كه مي‌تواند در سفر به كشورها و شهرهاي خارجي بسيار حائز اهميت باشد. در اين بين مي توانيد با رزرو اتاق در هتل نري كه يكي از خاص ترين هتل هاي بارسلونا به شمار مي رود و موقعيت خاصي در مركز تاريخي اين شهر دارد، اوقات بسيار خوشي را در بارسلونا سپري كنيد. هتل نري در منطقه پر جنب و جوش شهر واقع شده است و توسط تعداد زيادي مغازه، كافه، رستوران و بار احاطه شده است كه مي توانيد براي گذراندن اوقات فراغت خود از اين اماكن ديدن كنيد. اين هتل اتاق هايي بسيار مدرني دارد كه با رنگ‌هاي شاد و بسيار زيبايي رنگ آميزي شده و به طور حتم مورد پسند شما واقع خواهد شد. در هتل نري يك رستوران بسيار فوق العاده با غذاهاي لذيذ وجود دارد؛ همچنين اتاق جلسه با ظرفيت ۲۰ نفر و تراس فوق‌العاده مجهز به ميز و صندلي موجود مي باشد. اينترنت رايگان نيز در سراسر هتل در دسترس ميهمانان قرار دارد.

[caption id="attachment_1097" align="aligncenter" width="800"]هتل نري يكي از پر جنب و جوش ترين هتل هاي بارسلونا هتل نري يكي از پر جنب و جوش ترين هتل هاي بارسلونا[/caption]

هتل گراند سنترال از مجهزترين هتل هاي بارسلونا

بسياري از افراد دوست دارند در هنگام سفر، هتلي رزرو داشته باشند كه مجهز به تمامي امكانات خدماتي رفاهي باشد تا بتوانند اوقات بسيار خوشي را در سفر سپري كنند. با اين حال ما به شما پيشنهاد مي كنيم اگر دوست داريد در هنگام سفر به بارسلونا در كشور اسپانيا در يكي از بهترين هتل هاي بارسلونا كه داراي امكانات خدماتي رفاهي متعددي است اتاق رزرو كنيد، مي‌توانيد هتل گراند سنترال را انتخاب كنيد. اين هتل جالب، چشم انداز بسيار زيبا از بافت قديمي شهر داشته و به كليساي جامع بارسلونا نيز مشرف است. اتاق هاي بسيار شيك هتل سنترال مجهز به تلويزيون ماهواره اي، حمام داراي وان و جكوزي، سيستم تهويه مطبوع و اينترنت رايگان مي باشد. در درياي مدرن هتل گراند سنترال كه در بام آن واقع شده است نيز مي توانيد از نوشيدن لذت برده و به تماشاي شهر بارسلونا بنشينيد. همچنين ديگر امكانات رفاهي اين هتل شامل سالن بدنسازي، خدمات ماساژ، اطلاعات شبانه روزي، اتومبيل و دوچرخه كرايه مي باشد.

[caption id="attachment_1098" align="aligncenter" width="800"]هتل گراند سنترال از مجهزترين هتل هاي بارسلونا هتل گراند سنترال از مجهزترين هتل هاي بارسلونا[/caption]

اقامت در تاريخي ترين هتل هاي بارسلونا

يكي ديگر از هتل هاي بارسلونا هتل نووتل مي‌باشد كه در مركز شهر بارسلونا واقع شده است و در يك خيابان در معرض آثار تاريخي و مغازه هاي مشهور و منحصر به فرد اين شهر قرار دارد كه مسافران عزيز مي توانند به آساني آثار تاريخي شهر را ببينند. اين هتل در سال ۱۹۱۷ ساخته شده است و جزء تاريخي ترين هتل هاي بارسلونا به شمار مي رود. از مهم ترين ويژگي‌هاي هتل نووتل اين است كه سقف هاي تزئيني و لامپ هاي برنزي و كريستالي ريخته گري خود را از همان سال‌ها حفظ كرده و همچنين كف آن با سنگ مرمر پوشيده شده كه اصالت آن را نشان مي دهد. با وجود اينكه هتل نووتل يك هتل تاريخي است اما مي توانيد از اتاق هاي مدرن آن كه داراي خدمات متعددي مي‌باشد استفاده كنيد.

[caption id="attachment_1100" align="aligncenter" width="800"]اقامت در تاريخي ترين هتل هاي بارسلونا اقامت در تاريخي ترين هتل هاي بارسلونا[/caption]

هتل انيو رسيتال از ديگر هتل هاي بارسلونا

هتل اونيو رسيتال، در قلب شهر بارسلونا واقع شده است كه در اواخر قرن نوزدهم ساخته شده و اكنون كاملا بازسازي شده است. طراحي داخلي آن بسيار ظريفانه بوده و رنگ هاي سياه و سفيد به كار رفته در فضاي اين هتل موجب شده است كه به يكي از محبوب ترين هتل هاي بارسلونا تبديل شود. هتل اونيو رسيتال داراي اتاق هاي بسيار راحت و مجهز به تمامي امكانات مورد نياز براي اقامت از جمله تلويزيون ال سي دي با كانال هاي بين المللي، واي فاي رايگان، ميني بار، سشوار، سيستم كنترل آب و هوا مي باشد. دو اتاق ملاقات نيز در طبقه بالاي اين هتل قرار دارد كه براي قرار هاي تجاري شما مي‌تواند مناسب باشد. همچنين توجه داشته باشيد كه تعداد زيادي از جاذبه هاي بارسلونا و كافه ها و رستوران هاي پرطرفدار اين شهر در اطراف هتل اونيو رسيتال واقع شده است.

[caption id="attachment_1101" align="aligncenter" width="800"]هتل انيو رسيتال از ديگر هتل هاي بارسلونا هتل انيو رسيتال از ديگر هتل هاي بارسلونا[/caption]

رزرو اتاق در ارزان ترين هتل هاي بارسلونا

افراد زيادي دوست دارند در هنگام اقامت در اسپانيا و شهر زيباي بارسلونا با رزرو اتاق در ارزان ترين هتل هاي بارسلونا در هزينه هاي سفرشان صرفه جويي كنند. با اين حال ما به شما پيشنهاد مي‌كنيم كه مي توانيد با رزرو اتاق در هتل يورو پارك كه هتلي بسيار شيك و منحصر به فرد بوده و در مركز شهر قرار دارد اين امر را انجام دهيد زيرا هتل يورو پارك از جمله هتل هاي ارزان بارسلونا به شمار مي رود كه علي‌رغم امكانات متعددي كه دارد افراد زيادي جهت صرفه جويي اقتصادي در اين هتل اتاق رزرو مي كنند. توجه داشته باشيد كه مي توانيد صبحانه اي بسيار عالي نيز در اين هتل به صورت رايگان صرف كنيد.

هتل آتنا يكي از مركزي ترين هتل هاي بارسلونا

اقامت در هتل هاي بارسلونا كه در مركز اين شهر واقع شده است به طور حتم مي‌تواند اين امكان را به ميهمانان بدهد كه در سريع ترين زمان ممكن از اماكن ديدني اين شهر ديدن و به راحتي مراكز خريد و رستوران هاي متعددي را مشاهده نمايند. در اين بين هتل آتنا يكي از مركزي ترين هتل هاي بارسلونا مي باشد كه در قلب اين شهر واقع شده است و جزء هتل هاي چهار ستاره بارسلونا به شمار مي رود. اين هتل داراي ۱۰۵ اتاق بوده كه به ميهمانان امكان دسترسي بي سيم به اينترنت در سراسر هتل را مي دهد. همچنين تلويزيون هاي صفحه تخت براي سرگرمي ميهمانان در اتاق ها تعبيه شده و حمام خصوصي آن مجهز به وان عميق و لوازم آرايشي مجزا بوده است. مركز تجاري، ۲۴ ساعت در اين هتل وجود داشته كه مي توانيد به آساني از آن استفاده نماييد و روزنامه هاي رايگان نيز در لابي هتل آتنا موجود مي باشد. همچنين پاركينگ اين هتل با پرداخت هزينه نيز در دسترس ميهمانان قرار دارد.

[caption id="attachment_1102" align="aligncenter" width="800"]هتل آتنا يكي از مركزي ترين هتل هاي بارسلونا هتل آتنا يكي از مركزي ترين هتل هاي بارسلونا[/caption]

يكي از بهترين هتل هاي بارسلونا براي اقامت خانوادگي

با وجود اينكه هتل هاي بارسلونا بسيار متعدد مي باشند به طور حتم لازم است قبل از سفر به اين شهر زيبا و ديدني آن ها را مورد بررسي قرار دهيد زيرا نحوه سفر شما و سليقه شخصي تان مي‌تواند در انتخاب هتل هاي بارسلونا تاثير گذار باشد. به عنوان مثال هتل اوسيس يكي از هتل هايي است كه براي كسب و كار و مسافرت با خانواده بسيار مناسب مي باشد. از اين رو اگر قصد سفر به همراه اعضاي خانواده تان را داريد مي‌توانيد در هتل اوسيس اتاق رزرو كنيد. اين هتل در سال ۱۹۵۶ ساخته شده و موقعيت عالي دارد. همچنين توجه داشته باشيد كه هتل اوسيس جزء هتل هاي ارزان بارسلونا به شمار مي رود كه مي توانيد با مبالغ كمتري در آن اتاق رزرو كنيد.

[caption id="attachment_1103" align="aligncenter" width="800"]يكي از بهترين هتل هاي بارسلونا براي اقامت خانوادگي يكي از بهترين هتل هاي بارسلونا براي اقامت خانوادگي[/caption]

هتل اوم يكي از مدرن ترين هتل هاي بارسلونا

شهر بارسلونا يكي از شهرهاي مدرن و بسيار پيشرفته جهان مي باشد كه به طور حتم ديدن ساختمان هاي خاص و خارق العاده در اين شهر امري بسيار طبيعي مي باشد. در اين بين هتل اوم يكي از زيباترين هتل هاي بارسلونا است كه با طراحي خلاقانه به يكي از محبوب ترين هتل هاي بارسلونا تبديل شده است. معماري خيره كننده در اين هتل موجب شده است سالانه افراد زيادي جهت اقامت در اين شهر اقدام به رزرو اتاق در هتل اوم كنند. طراحي داخلي اين هتل با استفاده از خطوط نوراني در سالن تاريك، فضاي منحصر به فردي به وجود آورده كه به طور حتم مي توانيد لحظات بسيار خوشي را در اين هتل سپري كنيد.

هتل مجستيك يكي از لوكس ترين هتل هاي بارسلونا

هتل مجستيك هتل بازسازي شده لوكس و پنج ستاره در قلب شهر بارسلونا مي باشد كه ويژگي هاي منحصر به فرد و بي نظيري دارد و اقامت رويايي براي ميهمانان خود فراهم كرده است. مهمان داران اين هتل به قدري خوشرو هستند كه به طور حتم در ابتداي ورود تان به اين هتل شما را شگفت زده خواهند كرد. هتل مجستيك داراي اتاق هاي بسيار زيبا و دل باز بوده و پنجره‌هاي نورگير دارد و تمامي اتاق‌هاي هتل مجستيك مجهز به حمام خصوصي با لوازم بهداشتي، ميز كار، تهويه مطبوع، تلويزيون، اينترنت بي سيم رايگان و تراسي با چشم انداز فوق العاده مي باشد كه اقامتي راحت و آرام را براي ميهمانان خود فراهم مي كند. اين موارد در كنار هم موجب شده به يكي از بهترين هتل هاي بارسلونا تبديل شود.

[caption id="attachment_1105" align="aligncenter" width="800"]هتل مجستيك يكي از لوكس ترين هتل هاي بارسلونا هتل مجستيك يكي از لوكس ترين هتل هاي بارسلونا[/caption]

هتل پالرمو از جمله مشهورترين هتل هاي بارسلونا

هتل پالرمو يكي ديگر از هتل هاي بارسلونا مي باشد كه در مركز اين شهر واقع شده است و ميهمانان اين هتل دسترسي آسان به بسياري از بارها، رستوران ها، كلاب هاي شبانه و اماكن ديدني ديگر شهر بارسلونا را دارند. هتل پالرمو داراي امكانات خدماتي رفاهي متعددي از جمله پذيرش ۲۴ ساعته، تلويزيون، اينترنت رايگان و .... بوده كه اين امر موجب شده است به يكي از مشهور ترين هتل هاي بارسلونا تبديل شود.

در صورت نياز به مشاوره و راهنمايي براي سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگيريد.

آژانس سفري ديگر مجري مستقيم در خصوص ويزاي اسپانيا ، وقت سفارت اسپانيا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.