یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

جاذبه هاي ديدني بارسلونا

۸ بازديد

جاذبه هاي ديدني بارسلونا

بارسلونا شهري زيبا و بسيار پر‌جنب‌جوش است از جمله جاذبه هاي ديدني بارسلونا سواحل زيباي مديترانه، بناهايي با معماري هايي خيره كننده و شگفت انگيز، بارسلونا شهري است كه تمام زيبايي هاي طبيعت را مي توان در آن يافت. شهري كه دريا ،ساحل و آفتابي درخشنده دارد. بارسلونا از هر جهت شهري اروپايي است و مراكز خريد بارسلونا توجه بسياري از گردشگران را جلب كرده است و در اين مراكز خريد مي توانيد اجناس با كيفيت از برند هاي مختلف تهيه كنند وتمام روز خود را در خيابان هاي زيبا و كافه هايي دنج و جذاب و گل فروشي هايي بسيار فوق العاده بگدرانند. در بارسلونا گردشگران در كوچه و خيابان، نوازنده هاي موسيقي دوره گرد و نقاش هاي خياباني مي بينند كه همين جاذبه ي ديدني بارسلونا محسوب مي شود. گردشكران همچنين مي توانند از ديگر جاذبه هاي ديدني بارسلونا مانند موزه ها ، پارك هايي بزرگ و كليساها ديدن كنند و  از سفر خو لذت كافي ببرند.

كليساي ساگرادا فاميليا يكي از مشهور ترين جاذبه هاي ديدني بارسلونا

يكي از جاذبه هاي ديدني بارسلونا كليساي ساگرادا فاميليا بارسلونا مي باشد كه در جهان بسيار مدرن و مشهور است. ساگرادا  فاميل در بارسلونا به طور شگفت آوري طراحي شده است كه دكور و معماري اين كليسا فقط مختص خود است و در كليساهاي ديگر ديده نمي شود و اين يكي از دلايل عجيب بودن كليساي ساگرادا فاميلا مي باشد. گائودي هنرمندي صاحب سبك است و به دليل سبك عجيب غريبش معروف است. كليساي ساگرادا  فاميلا يكي از بهترين بناهايي است كه گائودي در سال 1884 ساخته شده است اما به دليل فوت گائودي در سال 1996 نيمه كاره ماند. پيشبيني شده است كه ساخت اين كليساي معروف و زيبا در سال 2026 به پايان مي رسد.

[caption id="attachment_1074" align="aligncenter" width="800"]كليساي ساگرادا فاميليا يكي از مشهور ترين جاذبه هاي ديدني بارسلونا كليساي ساگرادا فاميليا يكي از مشهور ترين جاذبه هاي ديدني بارسلونا[/caption]

خيابان لارامبلا يكي از بهترين جاذبه هاي ديدني بارسلونا

يكي ديگر از جاذبه هاي ديدني‌بارسلونا در اسپانيا خيابان لارامبلا مي باشد. دو طرفاين خيابان درختاني بلند و زيبا ديده مي شود كه به خيابان نمايي زيباتر بخشيده است خيابان لارامبلا ي بارسلونا بسيار شلوغ و معروف است و ر مركز شهر قرار دارد. در دو طرف خيابان ساختمان هايي بلند با معماري هايي خيره كننده ديده مي شود . خيابان لارامبلا ي بارسلونا حتي در شب ها نيز شلوغ است و نشاط و جنب و جوش مردم كه در حال خريد كردن از دكه هاي سوغاتي هستند را مي توان ديد . اين خيابان به مراكز خريد و مترو و موزه ها بسيار نزديك است.

خيابان لارامبلا يكي از بهترين جاذبه هاي ديدني بارسلونا

 

كاسا ميلا يكي از شگفت انگيز ترين جاذبه هاي ديدني بارسلونا

كاسا ميلا يكي از شگفت انگيز ترين جاذبه هاي ديدني بارسلونا مي باشد كه در سال 1905 تا 1910 به دست گائودي معماري و ساخت شده است. كاسا ميلاي بارسلونا يك شاهكار هنري به حساب مي آيد كه متعلق به خانواده ي سرشناي ميلا بوده است . بيرون ساختمان نمايي سنگي دارد و در پشت بام اين ساختمان دودكش هاي عجيبي به صورت اشكال انتزاعي كه شباهت زيادي به مجسمه دارند ، به چشم مي آيد. از كاسا ميلاي بارسلونا از ساعت 9 صبح تا ساعت 6 عصر مي توان بازديد كرد. اين ساختمان در تاريكي نيز بسيار عجيب و خارق العاده به چشم مي آيد. كاسا ميلا در خيابان پرونسا  قرار دارد و به متروي ديگونال بسيار نزديك است.

[caption id="attachment_1076" align="aligncenter" width="800"]كاسا ميلا يكي از شگفت انگيز ترين جاذبه هاي ديدني بارسلونا كاسا ميلا يكي از شگفت انگيز ترين جاذبه هاي ديدني بارسلونا[/caption]

كاسا باتلو يكي از زيباترين جادبه هاي ديدني بارسلونا

كاسا باتلو يكي از زيباترين جادبه هاي ديدني بارسلونا محسوب مي شود كه در سال 1904 به دست آنتوني كائودي ساخته شده است اين هنرمند اهل اسپانيا علاقه ي بسياري به انحنا و خط هاي موج گونه دارد و در اين ساختمان حتي يك خط راست هم به كار نرفته است. تراس هاي اين ساختمان كوچك و شبيه به قسمت بالايي جمجمه ي انسان استو پنجره هاي ساختمان بسيار با دقت و ضرافت معماري شده اند. داخل خانه بسيار شگفت انگيز و عجيب طراحي و دكور شده است، سقف ها و پله ها شباهت زيادي به ساختار استخوان ها دارند و بسياري از دانشجويان معماري در كارهاي خود از اين ساختمان الهام مي گيرند. ساعت بازديد از اين ساختمان زيبا از 9 صبح تا 9 شب است.

[caption id="attachment_1077" align="aligncenter" width="800"]كاسا باتلو يكي از زيباترين جادبه هاي ديدني بارسلونا كاسا باتلو يكي از زيباترين جادبه هاي ديدني بارسلونا[/caption]

موزه‌ هنر ملي كاتالونيا يكي از جذاب ترين جاذبه هاي ديدني بارسلونا

يكي ديگر از جاذبه هاي ديدني بارسلونا موزه هنر ملي كاتالونيا مي باشد كه در پارك مون جوييك واقع شده است و در رديف بهترين موزه هاي جهان قرار دارد . اين موزه داراي 5 مجموعه ي بسيار بزرگ و معروف است. يكي از قديمي ترين موزه ها در اين وجموعه ، موزه ي رومانسك است كه شامل نقاشي هايي است كه از كليساهاي رومانسك در قرن هاي مختلف بر روي چوب كشيده شده است و مجموعه هنر گوتيك شامل مجسمه هاي سنگي خيره كننده و نقاشي هاي چوبي يا سنگي در قرن هاي 13 تا 15 مي باشد. ساعت بتزديد از اين موزه 10 صبح تا 8 شب است.

[caption id="attachment_1078" align="aligncenter" width="800"]موزه‌ هنر ملي كاتالونيا يكي از جذاب ترين جاذبه هاي ديدني بارسلونا موزه‌ هنر ملي كاتالونيا يكي از جذاب ترين جاذبه هاي ديدني بارسلونا[/caption]

پارك مون‌جوييك يكي از زيبا ترين جاذبه هاي ديدني بارسلونا

پارك مون‌جوييك يكي از زيباترين جاذبه هاي ديدني بارسلونا است اگر به بارسلونا سفر مي كنيد پيشنهاد مي شود حتما از اين پارك ديدن كنيد. اين پارك داراي موزه ها، گالري هاي هنري، نمايشگاه هاي جذاب است و بنياد ميرو نيز در اين پارك قرار دارد.در فصل تابستان پارك مون جوييك بارسلونا سينماي روبازي را به راه مي اندازد كه فيلم ها روي ديوار قلعه اي با 300 سال قدمت، نمايش داده مي شود. اين پارك براي تمامي سنين هيجان انگيز مي باشد.

باري گوتيك يكي از قديمي ترين جاذبه هاي ديدني بارسلونا

يكي ديگر از جاذبه هاي ديدني بارسلونا باري گوتيك مي باشد . محله ي گوتيك بارسلونا در مركز شهر بين خيابان هاي رامبلا و لايتا واقع شده است . گردشگران مي توانند در اين محله ساختمان هايي باشكوه و قديمي را ببينند كه قدمت آنها به قرون وسطي يا حتي قبل از آن بر مي گردد و در قسمت قديمي ترين جاذبه هاي ديدني بارسلونا قرار ميگيرد، البته در قرن هاي اخير برخي از اين بناها بازسازي شده اند و تغيرات كوچكي در آنها ايجاد شده است. ميدان معروف رويال پلازا از قديمي ترين و جذاب ترين بنا هاي اين منطقه است كه دور اين ميدان رستوران ها و كافه هاي بسياري وجود دارند كه گردشگران مي توانند اوقات خوشي را در آنها بگذرانند و از انواع غذاهاي اسپانيايي لذت كافي ببرند.

[caption id="attachment_1080" align="aligncenter" width="800"]باري گوتيك يكي از قديمي ترين جاذبه هاي ديدني بارسلونا باري گوتيك يكي از قديمي ترين جاذبه هاي ديدني بارسلونا[/caption]

پارك گوئل يكي از زيبا ترين جاذبه هاي ديدني بارسلونا

پارك گوئل يكي از عجيب ترين جاذبه هاي ديدني بارسلونا است كه روي تپه ي ال كارمل از سال 1900 تا 1914 ساخته شده است. معمار و طراح اين پارك هنرمند خبره ي اسپانياي گائودي مي باشد. اين پارك به كونه اي دكور و تزئين شده كه آن را شبيه به موزه كرده است. تمام طراحي ها با ظرافت و دقت انجام شده است. در هر نقطه ي پارك گوئل مي توان مجسمه ها و پيكره هاي خيره كننده و عجيبي ديد. از سال 2013 پارك به دو بخش رايگان و غير رايگان تقسيم شده است ه براي ورود به بخش غير رايگان بايد بليط تهيه شود.

[caption id="attachment_1081" align="aligncenter" width="800"]پارك گوئل يكي از زيبا ترين جاذبه هاي ديدني بارسلونا پارك گوئل يكي از زيبا ترين جاذبه هاي ديدني بارسلونا[/caption]

ورزشگاه و موزه‌ كمپ نوئو از معروف ترين جاذبه هاي ديدني بارسلونا

ورزشگاه و موزه ي كمپ نوئو هم يكي ديگر از جاذبه هاي ديدني بارسلونا محسوب مي شود. براي علاقه مندان به فوتبال و به خصوص طرفداران تيم بارسلونا اين مكان بسيار جذاب خواهد بود . تيم بارسلونا كه در اسپانيا بعد از رئال مادريد يك تيم بزرگ است و براي اسپانيا بسيار پر افتخار بوده است. اين ورزشگاه 98 هزار نفري بزرگ ترين ورزشگاه اروپا مي باشد و در جهان رتبه ي سيزدهم را به خود اختصاص داده است. علاقه مندان به فوتبال مي توانند از موزه ي فوتبال باشگاه بارسلونا نيز ديدن كنند و عكس ها، مدال ها و مدارك اين باشگاه بزرگ را از نزديك ببينند.

[caption id="attachment_1082" align="aligncenter" width="800"]ورزشگاه و موزه‌ كمپ نوئو از معروف ترين جاذبه هاي ديدني بارسلونا ورزشگاه و موزه‌ كمپ نوئو از معروف ترين جاذبه هاي ديدني بارسلونا[/caption]

ساحل بارسلونتا يكي از زيبا ترين جاذبه هاي ديدني بارسلونا

ساحل بارسلونتا يكي از بهترين جاذبه هاي ديدني بارسلونا به حساب مي آيد كه در بخش آفتابي شهر قرار دارد. در اين منطقه ي فوق العاده زيبا مي توانيد آفتاب بگيريد، شنا كنيد، در سواحل شني قدم بزنيد ، موج سواري و قايق سواري كنيد رستوران هايي در اين منطقه وجود دارند كه غذاهاي بسيار خوبي دارند اما به نسبت گران قيمت هستند البته در نزديكي ساحل فروشگاه سوپر ماركتي وجود دارد كه نسبت به اجناسش قيمت مناسب تري دارد و عده ي زيادي از آن جا خريد مي كنند. بارسلونتا در فصل تابستان شلوغ ترين نقطه ي شهر است.

در صورت نياز به مشاوره و راهنمايي براي سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگيريد.

آژانس سفري ديگر مجري مستقيم در خصوص ويزاي اسپانيا ، وقت سفارت اسپانيا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.