یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

آب و هواي مادريد

ويزاي اسپانيا

آب و هواي مادريد

۷ بازديد

آب و هواي مادريد

آب و هواي مادريد در طول سال نسبتا خشك مي باشد و اصلا در هيچ فصلي با آب و هواي معتدل روبرو نخواهيد شد. درجه آب و هواي مادريد در فصل هاي مختلف متفاوت و متغير است. در اين شهر مي توانيد با آب و هواي مديترانه اي و قاره اي روبرو شويد. آب و هواي مادريد به دليل نزديكي به نواحي كوهستاني متغير است و داراي يكي از متغيرترين آب و هواي اروپايي مي باشد. تنوع آب و هواي مادريد باعث مي شود تا گردشگران بسيار زيادي در ماه هاي مختلف از اين شهر بازديد كنند و از جاذبه هاي آن لذت ببرند.

[caption id="attachment_865" align="aligncenter" width="780"]آب و هواي مادريد آب و هواي مادريد[/caption]

شهر مادريد

مادريد يكي از شهرهاي بزرگ اسپانيا محسوب مي شود. امروزه اين شهر يكي از جاذبه هاي گردشگري در جهان محسوب مي شود و افراد زيادي به آن سفر مي كنند. آب و هواي مادريد بسيار خوب است. بيشتر مسافرين قبل از سفر خود با شرايط آب و هواي مادريد آشنا مي شوند تا در سفر خود بتوانند از بيشترين و بهترين مكان ها ديدن كنند. آب و هواي مادريد در هر فصل متفاوت مي باشد و جذابيت هاي آن در هر زمان فرق مي كند. ما نيز در اينجا سعي مي كنيم آب و هواي مادريد را در زمان هاي مختلف توضيح دهيم.

شهر مادريد

شهر مادريد بزرگ ترين شهر اسپانيا و پايتخت اين كشور مي باشد. اين شهر بزرگ و زيبا در قلب كشور اسپانيا قرار دارد و در فلات آن واقع شده است. گفته مي شود كه شهر مادريد بعد از شهرهاي لندن و برلين از جمله شهرهاي بسيار بزرگ اتحاديه اروپا مي باشد و جايگاه ويژه اي در اين كشور دارد. اين شهر بزرگ چيزي حدود 3.000.000 نفر جمعيت دارد و مساحت آن برابر با 604 كيلومتر مربع مي باشد. در اين شهر جاذبه هاي گردشگري بسيار زيادي وجود دارد كه هر ساله گردشگران بسيار زيادي را به سوي خود جذب مي كند. از جمله مكان هاي گردشگري اين شهر كاخ سلطنتي، پارك رتيرو، موزه باستان شناسي، موزه هنري و موزه تيسن مي باشد. بيشتر گردشگران براي سفر خود سعي مي كنند تا با آب و هواي مادريد آشنا شوند و بهترين زمان سفر را انتخاب كنند.

[caption id="attachment_864" align="aligncenter" width="780"]شهر مادريد شهر مادريد[/caption]

آب و هواي مادريد در فصل بهار و تابستان

آب و هواي مادريد در فصل بهار بسيار مناسب است و بعد از سرماي زمستان داراي آب و هواي خوبي مي باشد. اين فصل داراي آب و هواي ملايمي براي گردشگران شهر مادريد مي باشد. ساعت روز افزايش مي يابد و بيش از 7 ساعت روز مي باشد. اما در شب ها هنوز سردي هوا را مي توان حس كرد و دما به ندرت به بالاي 10 درجه مي رسد.

آب و هواي مادريد در فصل تابستان بسيار گرم است و يكي از شهرهاي گرم اروپا مي باشد. گاهي اوقات با افزايش دماي 40 درجه اي روبرو مي شويم و گاهي اوقات مغازه ها در ظهر بسته مي شوند. اما شب هاي مادريد خنك است و بيشتر شهر در شب پر جنب و جوش است. در صورتي كه بخواهيد تابستان را براي سفر خود انتخاب كنيد بهتر است در ماه ژوئن به اين شهر برويد، چرا كه ميانگين دما در اين ماه 27 درجه سانتي گراد مي باشد.

آب و هواي مادريد در فصل هاي پاييز و زمستان

آب و هواي مادريد در فصل پاييز ملايم تر است و و از گرماي تابستان كاسته مي شود. آب و هواي ملايم اين شهر باعث جذب گردشگران بسيار زيادي مي شود. آب و هواي خوب پاييز باعث شروع فعاليت هاي خياباني زيادي مي شود. رنگ هاي طلايي و قرمز را مي توان در تمامي شهر ديد و از آب و هواي مادريد در اين فصل خوب لذت برد.

آب و هواي مادريد در فصل زمستان سرد است و داراي آب و هواي خشكي است. در اين فصل مي توان شاهد وجود لكه هاي ابر سفيد و تيره در آسمان شد. دماي هوا گاهي اوقات بسيار پايين مي آيد و شاهد بارش برف و باران در اين شهر هستيم. هواي كوهستاني اين شهر را شستشو مي دهد و آب و هواي تميز و پاكي را براي شهر به ارمغان مي آورد.

[caption id="attachment_866" align="aligncenter" width="780"]آب و هواي مادريد در فصل هاي پاييز و زمستان آب و هواي مادريد در فصل هاي پاييز و زمستان[/caption]

بهترين زمان سفر به مادريد

افرادي كه مي خواهند به اين شهر سفر كنند مي توانند بهترين ماه ها را براي سفر خود انتخاب كنند. آب و هواي مادريد در ماه هاي مه و اكتبر بسيار مناسب مي باشد و تجربه بياد ماندني براي گردشگران به ارمغان مي آورد. در ماه مه هوا خوب است و گرماي شديد تابستان هنوز شروع نشده است. ماه هاي ديگر مانند اكتبر آب و هواي مادريد كمي سردتر مي شود و دماي بسيار خوب و ملايمي در شهر جريان دارد. به طور كي مي توان گفت كه فصل پاييز و بهار بهترين زمان ها براي سفر به شهر مادريد مي باشد و بهترين فرصت را براي بازديد از جاذبه هاي فراهم مي كند. در صورتي كه فصل تابستان را براي گردش و تفريح خود انتخاب مي كنيد، بهتر است ابتداي روز به گشت و گذار بپردازيد و از مناطق مختلف شهر بازديد كنيد. غروب ها و شب ها نيز بهترين زمان براي بازديد از زيبايي هاي شهر هستند.

در صورت نياز به مشاوره و راهنمايي براي سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگيريد.

آژانس سفري ديگر مجري مستقيم در خصوص ويزاي اسپانيا ، وقت سفارت اسپانيا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.