یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

راهنماي سفر به مادريد

۷ بازديد

راهنماي سفر به مادريد

شهر مادريد يكي از شهرهاي بسيار زيباي اروپايي و يكي از شهرهاي بزرگ اسپانيا مي باشد. امروزه افراد زيادي براي سفر به مادريد برنامه ريزي مي كنند و مي خواهند از جاذبه هاي گردشگري اين شهر زيبا بازديد كنند. جاذبه هاي گردشگري شهر مادريد بسيار زياد و متنوع مي باشد و چشم هر ببيننده را به خود خيره مي كند. براي سفر به مادريد بهتر است راهنماي سفر به مادريد را مطالعه كنيد تا در كوتاه ترين زمان بتوانيد بيشترين استفاده را از زمان خود ببريد.

[caption id="attachment_831" align="aligncenter" width="780"]راهنماي سفر به مادريد راهنماي سفر به مادريد[/caption]

شهر مادريد

مادريد پايتخت  | مي باشد كه داراي فرهنگ و تاريخ تمدن بسيار غني مي باشد. در اين شهر آثار زيادي از دوران قرون وسطي و دوران رنسانس باقي مانده است كه به عنوان بهترين جاذبه هاي گردشگري اين شهر راهنماي سفر به مادريد ذكر شده. در سفر به مادريد با مردمي بسيار خونگرم و خوش گذران رو به رو خواهيد شد كه براي زندگي خود تلاش زيادي مي كنند. بيشتر مردم اين شهر علاقه زيادي به تفريح و گردش دارند و همه روزه به رستوران ها مي روند. مردم اين شهر زيبا مردمي اهل سفر هستند و در بيشتر اوقات سال به سفر مي روند. سفر به مادريد شما را با زيبايي هاي زيادي آشنا مي كند و لحظات خوبي را براي شما به ارمغان مي آورد.

[caption id="attachment_832" align="aligncenter" width="780"]شهر مادريد شهر مادريد[/caption]

بهترين زمان سفر به مادريد

راهنماي سفر به مادريد آمده است شهر مادريد داراي آب و هواي خشكي مي باشد و داراي آب و هواي متغيري است. اين شهر به دليل نزديكي به مناطق كوهستاني تنوع آب و هوايي گسترده اي دارد. در فصل بهار آب و هواي اين شهر بسيار خوب و ملايم مي باشد و در فصل تابستان دماي هوا نسبتا بالا مي رود و هوا بسيار گرم مي باشد. البته در فصل پاييز دماي هوا كاهش مي بايد و با آب و هواي نسبتا خوب و خوشايندي رو به رو مي شويم. فصل زمستان دماي هوا سرد مي شود و با بارش برف و باران رو به رو مي شويم. به طور كلي مي توان گفت كه بهترين زمان سفر به مادريد فصل بهار و پاييز مي باشد كه دماي هوا بسيار خوب و خنك است. در صورتي كه مي خواهيد در فصل تابستان به اين شهر برويد مي توانيد صبح زود و غروب ها به بازديد از مناطق گردشگري برويد.

[caption id="attachment_833" align="aligncenter" width="780"]بهترين زمان سفر به مادريد بهترين زمان سفر به مادريد[/caption]

جاذبه هاي گردشگري مادريد

شهر مادريد داراي جاذبه هاي گردشگري بسيار زيادي است كه در راهنماي سفر به مادريد آمده است و هر ساله افراد زيادي را به سوي خود جذب مي كند. اين جاذبه ها شامل:

  • پارك بازنشستگي. يكي از پارك هاي محبوب اين شهر كه در سفر به مادريد مي توانيد از آن بازديد كنيد اين پارك زيبا و جذاب مي باشد. يك درياچه بزرگ و چند موزه، زيبايي اين پارك را چند برابر كرده است.

  • ميدان بزرگ. اين ميدان يك طراحي متقارن دارد كه به نام ميدان پلازا مايور نيز معروف مي باشد. در سفر به مادريد شاهد ساختمان هايي با آجرهاي قرمز رنگ در اطراف اين ميدان خواهيد بود.

  • دروازه خورشيد. يكي از ميادين شلوغ مادريد مي باشد. در اين ميدان مجسمه خرس وجود دارد كه به عنوان نماد مادريد شناخته مي شود.

  •  موزه پرادو. يكي از موزه هاي واقعي اين شهر مي باشد. در اين موزه آثار تاريخي بسيار زيادي وجود دارد كه با يك بار بازديد نمي توان همه آنها را تماشا كرد.

  • موزه باستان شناسي. در سفر به مادريد حتما سري به موزه باستان شناسي بزنيد، اين موزه توسط ملكه ايزابلاي دوم تاسيس شده است. تمامي نمايشگاه ها شامل دستاوردهاي باستان شناسي، قوم نگاري و سكه هاي قديمي مي باشد.

  • مركز هنري ملكه سوفيا. اين مركز توسط شخص ملكه سوفيا افتتاح شد. طراحي اصلي اين ساختمان به وسيله آنتونيو انجام شده است كه داراي باغي زيبا مملو از مجسمه مي باشد. حتما در سفر به مادريد به اين مركز هنري سري بزنيد.

[caption id="attachment_834" align="aligncenter" width="780"]جاذبه هاي گردشگري مادريد جاذبه هاي گردشگري مادريد[/caption]

مراكز خريد مادريد

بيشتر مسافرين و گردشگران در سفر به مادريد دوست دارند از مراكز خريد و تجاري اين شهر زيبا بازديد كنند و سوغاتي هايي به همراه خود بياورند. در سفر به مادريد مي توانيد از:

  • سالامانكا. يكي از مراكز خريد بسيار جذاب مادريد مركز خريد سالامانكا مي باشد. براي خريد انواع كيف، كفش و لباس مي توانيد به اين مركز خريد برويد و از محصولاتي عالي لذت ببريد.

    مركز خريد پرينسيپ پيو. اين مركز خريد در مركز شهر قرار دارد و مي توان ساعات زيادي را براي گشت و گذار در آن گذراند. در اين مركز خريد مي توان انواع برندهاي مشهور را ديد و از بهترين برندها خريد كرد.

  • مركز خريد لا گاويا. در سفر به مادريد حتما به اين مركز خريد سري بزنيد، چرا كه يكي از بهترين مراكز خريد اروپا مي باشد. برندهاي محبوبي مانند ايكيا، پريمارك، اف نك و .. در اين فروشگاه وجود دارد.

  • مركز خريد پلازا نورت. اين يكي از مراكز خريد معتبر مادريد مي باشد. در اين مركز خريد رستوران و سينما نيز وجود دارد و مي توان ساعاتي را در آنها نيز به تفريح گذراند.

[caption id="attachment_835" align="aligncenter" width="780"]مراكز خريد مادريد مراكز خريد مادريد[/caption]

هتل هاي مادريد

بيشتر مسافرين در سفر به مادريد به محل اقامت خود  بسيار اهميت مي دهند و دوست دارند در بهترين هتل هاي مادريد اقامت داشته باشند. تمامي هتل هاي اين شهر داراي امكانات بسيار زيادي هستند كه در راهنماي سفر به مادريد آمده است و بهترين امكانات را در اختيار مسافرين و گردشگران قرار مي دهند. در اين هتل ها امكاناتي مانند اينترنت، صرافي، اتاق جلسه، كتابخانه، پاركينگ، ترانسفر فرودگاهي و ... وجود دارد. تمامي اتاق هاي هتل هاي مادريد بسيار مجهز و شيك هستند و بهترين نما و چشم انداز را از شهر دارند. در شهر مادريد هتل هاي زيادي در موقعيت هاي مختلف شهر قرار دارند كه بعضي از آنها در فاصله نزديكي از شهر قرار دارند.

[caption id="attachment_836" align="aligncenter" width="780"]هتل هاي مادريد هتل هاي مادريد[/caption]

رستوران هاي مادريد

در سفر به مادريد با رستوران هاي متنوعي رو به رو مي شويد كه بهترين غذاهاي بين المللي و سنتي اسپانيا را سرو مي كنند. در اين رستوران ها بهترين سرآشپزها وجود دارند كه بهترين غذاها را در اختيار مشتريان قرار مي دهند. بيشتر رستوران هاي اسپانيا داراي مكان هاي بسيار دنج و راحتي هستند و مسافرين مي توانند در يك مكان بسيار آرامش بخش غذاي خود را نوش جان كنند. طراحي رستوران هاي مادريد بسيار زيبا و ايده آل مي باشد. البته مي توان از غذاهاي خياباني نيز در سفر به مادريد لذت برد و از بهترين غذاها ميل كرد.

[caption id="attachment_837" align="aligncenter" width="780"]رستوران هاي مادريد رستوران هاي مادريد[/caption]

هزينه اقامت در مادريد

در سفر به مادريد بايد حواستان به هزينه باشد. در صورتي كه بخواهيد در هتل ها و مكان هاي لوكس اقامت داشته باشيد بايد هزينه زيادي را پرداخت كنيد. براي رفت و آمد در شهر نيز مي توانيد از اتوبوس ها و مترو استفاده كنيد تا كمي هزينه سفر شما كاهش يابد. اما در صورتي كه هزينه سفر به مادريد براي شما اهميتي ندارد مي توانيد از تاكسي ها استفاده كنيد و در بهترين رستوران ها غذا بخوريد و در بهترين هتل ها اقامت داشته باشيد.

فرودگاه باخاراس مادريد

فرودگاه باخاراس يكي از فرودگاه هاي معتبر در شهر مادريد مي باشد و يكي از قطب هاي اصلي اروپا مي باشد. بيشتر مسافرين و گردشگران شهر مادريد از اين فرودگاه استفاده مي كنند و يكي از دروازه هاي اصلي اين شهر مي باشد. اين فرودگاه در سال 1928 افتتاح شده و همه ساله پروازهاي زيادي به اين فرودگاه انجام مي شود. در اين فرودگاه 5 ترمينال وجود دارد كه براي پروازهاي داخلي و خارجي استفاده مي شود. همه اين اطلاعات در راهنماي سفر به مادريد آمده است

در سفر به مادريد مي توانيد با جاذبه ها و زيبايي هاي زيادي رو به رو شويد و از تمامي مناطق جذاب و ديدني ديدن كنيد.

در صورت نياز به مشاوره و راهنمايي براي سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگيريد.

آژانس سفري ديگر مجري مستقيم در خصوص ويزاي اسپانيا ، وقت سفارت اسپانيا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.