یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

بهترين رستوران هاي ايبيزا

۷ بازديد

بهترين رستوران هاي ايبيزا

جزيره ايبيزا با داشتن بهترين زير ساخت هاي گردشگري توانسته ورودي گردشگران خود را افزايش دهد. از جمله اين زير ساخت ها مي توان به بهترين رستوران هاي ايبيزا اشاره كرد؛ كه رستوران هاي نبو، كالما، كالا نمونه هايي از اين رستوران ها مي باشد.

جزيره ايبيزا يكي از زيباترين جزاير اسپانيا مي باشد كه با دارا بودن بهترين زير ساخت ها توانسته است در مدت زمان بسيار كمتري اين چنين پيشرفت كند. وجود بهترين رستوران هاي ايبيزا نقش بسيار مهمي را در جذب گردشگر داشته است. اكثر گردشگران ورودي به اين جزيره علاقه مند هستند تا در يكي از بهترين رستوران هاي ايبيزا غذاي مورد علاقه خود را صرف كنند. امروزه با سرمايه گذاري هاي كلان به تعداد بهترين رستوران هاي ايبيزا اضافه شده است. از جمله بهترين رستوران هاي ايبيزا مي توان به رستوران كالما، كافه دل مار، كاسا و كالا اشاره كرد؛ كه در ادامه به معرفي برخي از بهترين رستوران هاي ايبيزا خواهيم پرداخت.

[caption id="attachment_795" align="aligncenter" width="780"]بهترين رستوران هاي ايبيزا بهترين رستوران هاي ايبيزا[/caption]

رستوران نبو ايبيزا

از ارزان ترين و بهترين رستوران هاي ايبيزا مي توان به رستوران نبو اشاره كرد البته بايستي به اين نكته توجه داشته باشيد كه ارزان بودن قيمت هاي غذايي اين رستوران به معناي بي كيفيت بودن خدمات ارائه شده در اين رستوران نمي باشد. رستوران نبو با داشتن طراحي شيك و زيباي خود توانسته از بهترين رستوران هاي ايبيزا باشد و منو غني و گوناگون آن نيز با مزاج بسياري از گردشگران سازگار بوده است. هم چنين شما مي توانيد انواع فست فود ها و سالادهاي گوناگون را در اين رستوران سفارش دهيد.

[caption id="attachment_796" align="aligncenter" width="780"]رستوران نبو ايبيزا رستوران نبو ايبيزا[/caption]

رستوران كافه دل مار

از لوكس ترين و رويايي ترين رستوران هاي جزيره مي توان به رستوران كافه دل مار اشاره كرد. اين رستوران از بهترين رستوران هاي ايبيزا مي باشد كه فضايي بسيار وسيع و دل نشيني را دارد. شما مي توانيد از بلندي هاي اين رستوران غروب خورشيد در دل اقيانوس را تماشا كنيد و همزمان با ديدن اين چنين منظره اي عصرانه خود را ميل نماييد. رستوران كافه دل مار از رستوران هايي است كه توجه و نظر بسياري از گردشگران را به سوي خود جذب كرده است. علاوه بر صرف غذا شما مي توانيد به منظور صرف انواع نوشيدني ها نيز به اين رستوران مراجعه كنيد هم چنين كاركنان اين رستوران به چند زبان زنده دنيا صحبت مي كنند.

[caption id="attachment_797" align="aligncenter" width="780"]رستوران كافه دل مار رستوران كافه دل مار[/caption]

رستوران كالا گراسيونتا ايبيزا

رستوران كالا گراسيونتا ايبيزا از جمله رستوران هاي مشهور و محبوب و هم چنين از بهترين رستوران هاي ايبيزا به شمار مي رود. برخي از زوج ها جشن عقد و عروسي خود را در اين رستوران برگزار مي كنند. منظره رو به ساحل و اقيانوس اين رستوران سهم بسيار زيادي را در زيبايي اين رستوران داشته است. شما مي توانيد بهترين و معروف ترين غذاهاي اسپانيايي را در اين رستوران سفارش دهيد.  آدرس رستوران كالا به صورت زير مي باشد:

Carrer a Grasio, 5, 07820 Sant Antoni de Portmany, Illes Balears, ا

شما مي توانيد بهترين و به ياد ماندني ترين لحظات را در يكي از بهترين رستوران هاي ايبيزا داشته باشيد هم چنين مي توانيد براي كسب اطلاعات بيشتر به وب سايت اين رستوران مراجعه كنيد.

[caption id="attachment_798" align="aligncenter" width="780"]رستوران كالا گراسيونتا ايبيزا رستوران كالا گراسيونتا ايبيزا[/caption]

رستوران كاسا كولونيا ايبيزا

رستوران كاسا كولونيا ايبيزا از سال 2001 ميلادي شروع به فعاليت كرده است و در كمتر از دو دهه توانسته است پيشرفت بسيار خوبي را داشته باشد و رضايت مشتريان خود را به دست بياورد. رستوران كايا كولونيا ايبيزا يكي از بهترين رستوران هاي ايبيزا بوده و با ارائه بهترين خدمات از جمله منو بسيار غني، فضاي دل نشين و زيبا، كاركنان حرفه اي و موسيقي زنده توانسته در بين بهترين رستوران هاي ايبيزا قرار بگيرد. آدرس رستوران زيباي كاسا به صورت زير مي باشد:

 Aptdo de Correos 399, Ibiza Baleares, 07840 Santa.Eularia des Riu,

رستوران كاسا كولونيا ايبيزا از جمله گران ترين رستوران هاي اين جزيره مي باشد كه بسياري از افراد مشهور جهان را مي توانيد هنگام بازديد از اين رستوران ملاقات كنيد.

[caption id="attachment_799" align="aligncenter" width="780"]رستوران كاسا كولونيا ايبيزا رستوران كاسا كولونيا ايبيزا[/caption]

رستوران بامبوددها

از عجيب ترين و بهترين رستوران هاي ايبيزا مي توان به رستوران بامبوددها اشاره كرد. طراحي آلاچيق هاي بسيار زيبا و جالب در اين مكان باعث شده است كه گردشگران و مهمانان آن حس بسيار متفاوتي را تجربه كنند. رستوران بامبوددها را مي توان به عنوان قلب رستوران هاي جزيره ايبيزا نام برد كه اكثر گردشگران وقتي به جزيره سفر مي كنند صرف غذا در اين رستوران را در اولويت هاي خود قرار مي دهند. رستوران بامبوددها توانسته است با داشتن سر آشپز هاي بسيار حرفه اي بهترين و لذيذترين غذاها را براي سرو آماده كنند. شما مي توانيد براي مشاهده منو و چگونگي رزرو آلاچيق در اين رستوران به وب سايت هاي مختص اين رستوران مراجعه كنيد. آدرس رستوران بامبوددها به صورت زير مي باشد:

Carrer de Sant Joan, Km 8.5, 07814 Santa Eulària des Riu, Illes Balears

[caption id="attachment_800" align="aligncenter" width="780"]رستوران بامبوددها رستوران بامبوددها[/caption]

رستوران ليو ايبيزا

از گران ترين و بهترين رستوران هاي ايبيزا مي توان رستوران ليو ايبيزا را نام برد كه از لاكچري ترين و شيك ترين رستوران هاي اين جزيره مي باشد. در اين رستوران علاوه بر صرف بهترين و لذيذترين غذاهاي اسپانيايي و بين المللي، مي توانيد از ديگر خدمات ارائه شده همانند موسيقي جاز زنده، بار و انواع نوشيدني ها نيز بهره مند شويد. هر شب بعد از صرف شام در اين رستوران انواع رقص هاي محلي و بين المللي اجرا مي شود كه شما مي توانيد از ديدن اين رقص ها نيز لذت ببريد. شما مي توانيد قبل از رفتن به اين رستوران از سايت رسمي رستوران ليو ميز مناسب و غذاهاي مورد نظر خود را انتخاب كرده و رزرو كنيد. آدرس رستوران ليو ايبيزا به صورت زير مي باشد:

 Passeig Joan Carles I, 1, 07800 Eivissa, Illes Balears

رستوران ليو ايبيزا در هفت روز هفته آماده ارائه خدمات و بهترين امكانات براي مشتريان خود هستند. اگر شما قصد داريد شبي به ياد ماندني در يكي از بهترين رستوران هاي ايبيزا را تجربه كنيد حتما رستوران ليو را انتخاب فرماييد.

[caption id="attachment_801" align="aligncenter" width="780"]رستوران ليو ايبيزا رستوران ليو ايبيزا[/caption]

رستوران ساحلي آمانته

يكي ديگر از بهترين رستوران هاي ايبيزا و هم چنين رستوران ساحلي اين جزيره مي توان به رستوران ساحلي آمانته اشاره كرد. از مهم ترين خصوصيات اين رستوران داشتن ميز و صندلي هاي چوبي بسيار كلاسيك و زيباي آن است. رستوران ساحلي آمانته كل فصول زمستان تعطيل مي باشد بنابراين اگر شما فصل زمستان را براي سفر خود انتخاب كرده باشد از صرف غذا در يكي از بهترين رستوران هاي ايبيزا محروم خواهيد شد. اين رستوران در بقيه ماه هاي سال آماده پذيراي از مهمانان خود در سه وعده، صبحانه، ناهار و شام مي باشد. اين رستوران در بين صخره هاي ساحل بنا شده است كه همين امر سبب زيباتر شدن اين رستوران مي باشد. كاركنان رستوران ساحلي آمانته بسيار خونگرم و خوش خلق بوده و در حين حال تمام نكات و اصول بهداشتي را رعايت مي كنند. شما مي توانيد علاوه بر صرف غذا ساعاتي را نيز جهت استراحت و رفع خستگي در اين رستوران داشته باشيد.

[caption id="attachment_802" align="aligncenter" width="780"]رستوران ساحلي آمانته رستوران ساحلي آمانته[/caption]

رستوران ساحلي آتزارو

اين رستوران ساحلي يكي از زيباترين و بهترين رستوران هاي ايبيزا به شمار مي رود. اين رستوران مديترانه اي داراي غذاهاي دريايي و فست و فود هاي بسيار خوشمزه و لذيذ و ارزاني مي باشد شما مي توانيد با هزينه كم از بهترين و بي نظير ترين غذاهاي اسپانيايي و دريايي استفاده كنيد. تم و رنگ صندلي هاي اين رستوران به رنگ اقيانوس بوده و هم خواني بسيار زيبايي را به وجود آورده است. شما مي توانيد علاوه بر صرف بهترين غذاهاي دريايي در اين رستوران از منظره ي بسيار زيبا و دل نشين دريا نيز بهره مند شويد. علاوه بر مزيت هاي گفته شده اين رستوران فضايي را براي كودكان شما به وجود آورده است كه بتوانند در اين مكان ها مشغول شوند و لذت ببرند در برخي از ماه هاي سال نيز موسيقي زنده در اين رستوران اجرا مي شود. به همين دلايل ذكر شده رستوران ساحلي آتزارو از بهترين رستوران هاي ايبيزا مي باشد. آدرس رستوران آتزارو به صورت زير مي باشد:

Playa Cala Nova, s/n, 07849 Santa Eulària des Riu, Islas Baleare

[caption id="attachment_803" align="aligncenter" width="780"]رستوران ساحلي آتزارو رستوران ساحلي آتزارو[/caption]

رستوران كالما

رستوران كالما نيز يكي ديگر از بهترين رستوران هاي ايبيزا مي باشد رستوران كالما از شيك ترين و زيباترين رستوران هاي جزيره ايبيزا به شمار مي رود كه شما مي توانيد خانواده ي خود را براي صرف يك شام بي نظير و رويايي در اين رستوران دعوت كنيد. اگر جزء آن دسته از افرادي هستيد كه علاقمند به صرف غذا در يكي از بهترين رستوران هاي ايبيزا هستيد به شما توصيه مي شود تا رستوران كالما را در انتخاب خود قرار دهيد. موسيقي بسيار رمانتيك و آرامي كه در فضاي رستوران كالما پخش مي شود سبب شده است تا اثر بسيار مثبتي بر روي گردشگران و مهمانان خود داشته باشد. آدرس رستوران كالما به صورت زير مي باشد كه شما مي توانيد با توجه به آدرس ارائه شده به رستوران كالما دسترسي داشته باشيد:

 Puerto Deportivo Ibiza Nueva, Paseo Juan Carlos I, s/n, 07800 Ibiza, Islas Baleares,

در اين مقاله سعي بر اين بوده است تا در مورد بهترين رستوران هاي ايبيزا توضيحاتي ارائه شود. اميدواريم كه مفيد و موثر واقع باشد.

در صورت نياز به مشاوره و راهنمايي براي سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگيريد.

آژانس سفري ديگر مجري مستقيم در خصوص ويزاي اسپانيا ، وقت سفارت اسپانيا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.