یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

بهترين هتل هاي ايبيزا

۸ بازديد

بهترين هتل هاي ايبيزا

از بهترين هتل هاي ايبيزاي كشور اسپانيا مي توان به هتل پريسا و هتل مارفيل اشاره كرد. شما با اقامت در يكي از اين بهترين هتل هاي ايبيزا مي توانيد بهترين لحظات را براي خود به ارمغان بياوريد و از بهترين امكانات و خدمات رفاهي ارائه شده بهره مند شويد. ايبيزا بخشي از جزاير بالتار مي باشد كه داراي جاذبه ها و ديدني هاي بسيار زيبا و شگفت انگيز بوده و هر ساله توريست ها و گردشگران بي شماري اين جزيره را براي تفريح و گردش انتخاب مي كنند. با توجه به آمار گردشگران و مسافراني كه از اين جزيره بازديد و ديدن مي كنند در سال هاي اخير بر تعداد هتل هاي ايبيزا افزوده شده است؛ كه در اين مقاله بر تعدادي از بهترين هتل هاي ايبيزا اشاره شده است. اگر قصد سفر به ايبيزا و اقامت در بهترين هتل هاي ايبيزا را در نظر داريد با ما همراه باشيد تا اطلاعات كافي و مفيدي در اين زمينه به دست آوريد.

[caption id="attachment_782" align="aligncenter" width="780"]بهترين هتل هاي ايبيزا بهترين هتل هاي ايبيزا[/caption]

گردشگراني كه به اين جزيره سفر مي كنند دوست دارند تا در يكي از بهترين هتل هاي ايبيزا اقامت داشته باشند و از بهترين خدمات بهره مند شوند. از بهترين هتل هاي ايبيزا مي توان به هتل مارفيل، هتل پريسا، هتل نپتونو و هتل ال پورتو اشاره كرد. هر يك از اين هتل ها از بهترين هتل هاي ايبيزا بوده و داراي بهترين و با كيفيت ترين خدمات رفاهي مي باشند. در ادامه به معرفي هر يك از بهترين هتل هاي ايبيزا مذكور خواهيم پرداخت. براي آشنايي با بهترين هتل هاي ايبيزا  از شما دعوت مي كنيم تا با ما همراه باشيد.

هتل نپتونو

يكي از بهترين هتل هاي ايبيزا و هم چنين از گران ترين هتل هاي اين جزيره مي توان به هتل نپتونو اشاره كرد. هتل نپتونو داراي امكاناتي از جمله:

-زمين تنيس

 -تهويه مطبوع

-خدمات خشكشويي

-واي فاي رايگان

-سرويس بهداشتي هاي مدرن

-وسايل آرايشي و بهداشتي

-پاركينگ

شما اگر قصد داريد در يكي از لاكچري ترين و بهترين هتل هاي ايبيزا اقامت داشته باشيد به شما هتل نپتونو را پيشنهاد مي كنيم. اين هتل داراي 86 اتاق مي باشد كه همه اتاق ها منظره اي رو به دريا دارند كه جذابيت و زيبايي اين هتل را چند برابر كرده است. رستوران اين هتل بهترين و خوشمزه ترين غذاهاي محلي و بين المللي را سرو مي كند و هم چنين شما مي توانيد لذيذ ترين غذاهاي دريايي را در رستوران اين هتل بچشيد. هتل نپتونو در بين بهترين هتل هاي ايبيزا از محبوبيت و طرفداران بسيار زيادي برخوردار است و مي توان گفت همه روزهاي سال را پر از گردشگر و مهمان مي باشد.

[caption id="attachment_784" align="aligncenter" width="780"]هتل نپتونو هتل نپتونو[/caption]

هتل اوروسول

هتل اوروسول يكي ديگر از بهترين هتل هاي ايبيزا مي باشد كه شما مي توانيد با اقامت در اين هتل بهترين و به ياد ماندني ترين لحظات را براي خود و خانواده خود به ارمغان بياوريد. طراحي و معماري هتل اوروسول به شكلي مي باشد كه بسيار جوان پسندانه مي باشد و بيشتر گردشگران ماجراجويانه اقامت در اين هتل را در اولويت خود قرار مي دهند. فاصله اين هتل تا بندر جزيره بسيار كم بوده و شما مي توانيد با چند دقيقه پياده روي خود را به بندر اين جزيره برسانيد. شما با اقامت در هتل اوروسول مي توانيد از امكاناتي از جمله تلويزيون كابلي، واي فاي رايگان، صندوق امانات، حمام اختصاصي، اتاق ماساژ و استخر استفاده نماييد. هم چنين مي توانيد بخشي از اوقات فراغت خود را صرف بازديد و گشت و گذار از رستوران ها و مراكز خريد اطراف هتل اوروسول كنيد و بتوانيد براي دوستان و آشنايان خود هديه و سوغاتي خريداري و تهيه نماييد.

[caption id="attachment_785" align="aligncenter" width="780"]هتل اوروسول هتل اوروسول[/caption]

هتل ال پورتو

يكي ديگر از بهترين هتل هاي ايبيزا مي توان به هتل ال پورتو اشاره كرد كه در فاصله 500 متري از بندر واقع شده است و بيشتر مورد توجه تورهاي اسپانيايي و تورهاي اروپايي مي باشد. معماري بسيار ساده و شيك اين هتل توانسته است سهم بسيار زيادي را در جلب توجه گردشگران به سوي خود داشته باشد. رستوران هتل ال پورتو داراي غذاهاي بسيار لذيذ و خوشمزه اي مي باشد كه شما مي توانيد با پرداخت هزينه ي كمتري از بهترين غذاهاي دريايي اين رستوران صرف كنيد. از ديگر امكانات و خدمات ارائه شده در اين هتل مي توان به بوفه، تراس، واي فاي رايگان، صندوق امانات، نگهداري كودك و امكانات رفاهي براي افراد معلول اشاره كرد.

[caption id="attachment_786" align="aligncenter" width="780"]هتل ال پورتو هتل ال پورتو[/caption]

هتل گالريا

از ارزان ترين و بهترين هتل هاي ايبيزا مي توان به هتل گالريا اشاره كرد. هتل گالريا با داشتن قيمت بسيار مناسب توانسته است نظر بسياري از گردشگران را به سوي خود جلب كند. البته مناسب و ارزان بودن قيمت هتل گالريا بدين معنا نمي باشد كه داراي امكانات و خدمات بي كيفيتي مي باشد، بلكه شما مي توانيد بهترين و با كيفيت ترين خدمات را با اقامت در اين هتل مشاهده كنيد. هتل گالريا يك هتل خانوادگي مي باشد. به بيشتر افرادي كه دوست دارند با خانواده خود به اين جزيره سفر كنند پيشنهاد مي شود كه هتل گالريا را براي اقامت خود انتخاب كنند. اين هتل از 72 اتاق و رستوران، جعبه ايمني، استخرهاي سرپوشيده و سونا تشكيل شده است. فاصله هتل گالريا از سواحل اين جزيره 250 متر بوده كه شما مي توانيد در غروب هنگام كنار سواحل رفته و از لحظات زيباي غروب خورشيد لذت ببريد.

[caption id="attachment_787" align="aligncenter" width="780"]هتل گالريا هتل گالريا[/caption]

هتل پريسا

هتل پريسا از گران ترين و لوكس ترين و هم چنين از بهترين هتل هاي ايبيزا مي باشد كه شما با اقامت در اين هتل مي توانيد يكي از لاكچري ترين سفرهاي خود را رقم زده باشيد. هتل پريسا با داشتن كاركنان و پرسنل آموزش ديده و بسيار حرفه اي توانسته است رتبه بسيار خوبي را در رضايت مشتريان خود به دست بياورد. شما مي توانيد در مورد اطلاعات گردشگري نيز از كاركنان اين هتل كمك بخواهيد و سوالات خود را بپرسيد. هتل پريسا مي تواند به صورت 24 ساعته از مهمانان خود پذيرايي كند و داراي بهترين خدمات و امكانات رفاهي مي باشد. ساحل شني سفيد كه در نزديكي اين هتل واقع شده است زيبايي منحصر به فردي را ايجاد كرده است. اگر شما به دنبال اقامت در يكي از بهترين هتل هاي ايبيزا هستيد اين هتل گزينه بسيار مناسبي مي باشد.

[caption id="attachment_788" align="aligncenter" width="780"]هتل پريسا هتل پريسا[/caption]

هتل گرند سول

اگر شما دوست داريد سفري بسيار آرام و بي سر و صداي را بگذرانيد و در مكاني دنج و دلنشين اوقات فراغت خود را سپري كنيد هتل گرند سول را به شما پيشنهاد مي كنيم. هتل گرند سول يكي از بهترين هتل هاي ايبيزا مي باشد. اين هتل در فاصله چند دقيقه اي از مركز شهر مي باشد كه از شلوغي شهر به دور بوده و در منطقه سرسبزي واقع شده است. از امكانات اين هتل بسيار رويايي مي توان به موارد زير اشاره كرد:

-بوفه

-پاركينگ

-استخر هاي شنا

-ميز تنيس

-اتاق هاي سيگار ممنوع

-واي فاي رايگان

-تهويه مطبوع

-تلويزيون كابلي

شما مي توانيد هر سه وعده غذايي را در رستوران بسيار شيك و مدرن اين هتل صرف نماييد. هتل گرند سول به صورت 24 ساعته آماده پذيرايي از گردشگران مي باشد و پرسنل اين هتل از خوش اخلاق ترين پرسنل هاي هتل هاي اين جزيره مي باشد.

[caption id="attachment_789" align="aligncenter" width="780"]هتل گرند سول هتل گرند سول[/caption]

هتل مارفيل

هتل مارفيل از نزديك ترين هتل ها به فرودگاه جزيره و هم چنين از بهترين هتل هاي ايبيزا به شمار مي آيد. نزديكي هتل مارفيل به فرودگاه باعث شده است تا بسياري از گردشگران هنگام فرود در اين جزيره هتل مارفيل را براي اقامت انتخاب كنند. اين هتل به صورت 24 ساعته آماده پذيرايي از مهمانان و گردشگران مي باشد و شما مي توانيد از امكاناتي نظير سيستم گرمايشي و سرمايشي، استخر سرپوشيده، اتاق سونا، سالن هاي بدن سازي، تلفن مستقيم، اتاق نگهداري چمدان، كافي شاپ، سوپر ماركت، سرويس رايگان به فرودگاه و اتاق هاي سيگار ممنوع بهره مند شويد. به منظور كسب رضايت مشتريان و مسافران در اطراف اين هتل بازارها و رستوران ها و مراكز تفريحي بسيار زيادي تاسيس شده است كه شما مي توانيد مدتي از زمان خود را در اين مكان ها بگذرانيد. شما هم چنين مي توانيد در بوفه و كافي شاپ هتل مارفيل صبحانه رايگان ميل فرماييد و از بهترين مواد غذايي و طبيعي اين جزيره بچشيد و لذت ببريد.

[caption id="attachment_790" align="aligncenter" width="780"]هتل مارفيل هتل مارفيل[/caption]

هتل اوكان درايو ايبيزا

يكي ديگر از بهترين هتل هاي ايبيزا، هتل اوكان درايو مي باشد كه داراي معماري و دكوراسيون بسيار منحصر به فردي است و همين امر نيز باعث شده است متفاوت تر از ديگر هتل هاي جزيره ايبيزا باشد. هتل اوكان درايو ايبيزا در نزديكي بندر ماريو بوتا واقع شده است و بسياري از تورهاي اسپانيا و تورهاي اروپايي هنگام سفر به اين جزيره بيشتر در اين هتل اقامت مي كنند. از امكانات و خدمات ارائه شده در اين هتل بي نظير مي‌توان به موارد زير اشاره كرد:

-زمين تنيس

-اتاق كنفرانس

-صبحانه رايگان

-رستوران آمريكايي

-ميز بيليارد

-اينترنت رايگان

-لابي بسيار دلنشين و رمانتيك

-پاركينگ

كاركنان و پرسنل اين هتل از افراد محلي جزيره ايبيزا مي باشند كه شما مي توانيد با فرهنگ و آداب و رسوم اين جزيره بهتر و بيشتر آشنا شويد. البته بايستي به اين نكته اشاره كرد كه پرسنل اين هتل مي توانند به چند زبان زنده جهان صحبت كنند.

اين مقاله در مورد بهترين هتل هاي ايبيزا ارائه شده كه شما مي توانيد با مراجعه به آن اسامي بهترين هتل هاي ايبيزا را شناخته و از امكانات ارائه شده در بهترين هتل هاي ايبيزا مطلع شويد.

در صورت نياز به مشاوره و راهنمايي براي سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگيريد.

آژانس سفري ديگر مجري مستقيم در خصوص ويزاي اسپانيا ، وقت سفارت اسپانيا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.