شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

بليط ايبيزا

ويزاي اسپانيا

بليط ايبيزا

۸ بازديد

بليط ايبيزا

با خريد بليط ايبيزا به يكي از جزيره هاي زيباي اسپانيا خواهيد رفت كه طرفداران بسياري دارد. اين جزيره ارزش تاريخي نيز دارد و فصل پاييز و زمستان آن براي سفر بسيار عالي است. سفر در فصل بهار نيز با مشاهده شكوفه هاي بادام در سراسر جزيره همراه خواهد بود. در اين مقاله به بررسي اطلاعاتي درباره بليط ايبيزا و نحوه رزرو آن خواهيم پرداخت تا سفر لذت بخشي را تجربه كنيد.

براي خريد بليط ايبيزا به صورت اينترنتي مي توان اقدام كرد و آن را در زمان كمي از سايت رزرو كرد. براي اين منظور بايد با مراجعه به سايت مبدا و مقصد بليط را مشخص كنيد كه مبدا شهر محل زندگي و يا شهري است كه سفر خود را از آنجا آغاز خواهيد كرد و مقصد نيز ايبيزا خواهد بود. يك طرفه و يا دو طرفه بودن بليط ايبيزا را مشخص كنيد و اينكه مسافران بزرگسال، كودك و يا نوزاد هستند را ذكر كنيد زيرا اين مورد در قيمت بليط ايبيزا موثر است، سپس با زدن گزينه جستجو انواع بليط ايبيزا به نمايش در خواهد آمد كه شامل مشخصاتي چون قيمت، تاريخ حركت، نوع ايرلاين و كلاس پروازي است و با كليك روي هر كدام مشخصات آن را خواهيد ديد. با توجه به زمان سفر و بودجه اي كه در اختيار داريد بليت مورد نظر خود را خريداري خواهيد كرد.

[caption id="attachment_774" align="aligncenter" width="780"]بليط ايبيزا بليط ايبيزا[/caption]

آشنايي مختصري با جزيره ايبيزا

در مجمع الجزاير بالئاري اسپانيا جزيره اي به نام ايبيزا قرار دارد كه درياي مديترانه در مجاورت آن قرار گرفته است. به دليل وجود كلاب هاي شبانه كه مكان هايي تابستاني در اين جزيره دارند اين جزيره را شب زنده دار مي نامند. در اين جزيره روستاهايي به نام يوگا و آرام را خواهيد ديد و سواحل مختلفي در آن وجود دارد. هتل ها، رستوران ها و فروشگاه هاي مختلفي براي گردشگران در اين جزيره وجود دارد كه با خريد بليط ايبيزا قادر به بازديد از آنها خواهيد بود. خورهاي ماسه اي تپه اي پر از كاج ايجاد كرده است كه در سراسر ساحل وجود دارد، اكثر مردم اين جزيره مسيحي كاتوليك هستند. هر ساله توريست هاي فراواني به اين جزيره سفر مي كنند زيرا پر از جاذبه هاي طبيعي و فوق العاده است و اولويت اغلب كساني كه به اسپانيا سفر مي كنند اين جزيره خواهد بود. بخشي از جاذبه هاي اين جزيره صخره اي است كه در ميراث فرهنگي يونسكو به ثبت رسيده است.

[caption id="attachment_775" align="aligncenter" width="780"]آشنايي مختصري با جزيره ايبيزا آشنايي مختصري با جزيره ايبيزا[/caption]

قيمت بليط ايبيزا

قيمت بليط ايبيزا با توجه به زمان سفر، نوع پرواز و خدماتي خواهد بود كه ارائه مي شود. سفر در فصل هاي كم گردشگر سبب مي شود قيمت بليط با كاهش روبرو شود و سفر در فصل هاي پر گردشگر سبب افزايش قيمت بليط ايبيزا خواهد شد. دماي هوا در فصل تابستان در اين جزيره بين 30-20 درجه است و در شب به 22 درجه نيز خواهد رسيد و گردشگران زيادي در اين فصل به اين جزيره سفر مي كنند كه سبب افزايش قيمت خواهد شد. گردشگران اغلب فصل زمستان را براي سفر انتخاب نمي كنند از اينرو ايبيزا در اين فصل گردشگران خاصي ندارد و سبب كاهش قيمت بليط خواهد شد. دما در فصل زمستان در اين جزيره 14-8 درجه است و هر 10 سال يك بار مي توان در اين جزيره شاهد بارش برف بود.

[caption id="attachment_776" align="aligncenter" width="780"]قيمت بليط ايبيزا قيمت بليط ايبيزا[/caption]

ذكر نكاتي درباره خريد بليط ايبيزا

در هنگام خريد بليط ايبيزا قادر به خريد خدماتي چون ترانسفر و تشريفات فرودگاهي خواهيد بود، اين خدمات قيمت بليط ايبيزا را با افزايش روبرو مي كند. هر ايرلاين كلاس هاي پروازي مختلفي دارد كه با توجه به هدف شما از سفر و بودجه اي كه داريد قادر به انتخاب آنها خواهيد بود. اين امكان وجود دارد كه بليط ايبيزا را بر اساس موردي جستجو كنيد كه براي شما اهميت دارد مثلا بليت را بر اساس قيمت مي توانيد جستجو كنيد و بدين ترتيب بليت هايي به نمايش درمي آيد كه داراي رنج قيمتي مورد نظر باشند، در اين صورت بليت مورد نظر را در زمان كمتري پيدا خواهيد كرد.

فرودگاه ايبيزا

فرودگاهي همگاني در ايبيزا قرار دارد كه مسافربري است و كد ياتا آن IBZ است. باند فرود آسفالت و بتن دارد كه طول آن 2800 متر است. ارتفاع اين فرودگاه از سطح دريا 7 متر است و با خريد بليط ايبيزا در اين فرودگاه به زمين خواهيد نشست. فاصله فرودگاه از جنوب غربي ايبيزا 7.5 كيلومتر است و ساحل سان خوزه نزديك آن قرار گرفته است.

تفريحاتي كه در جزيره ايبيزا خواهيد داشت

با رزرو بليط ايبيزا و رفتن به اين جزيره زيبا قادر به بازديد از جاذبه هاي سنتي آن خواهيد بود. پاراسيلينگ از ديگر تفريحات آن است و قادر به كرايه قايق خواهيد بود تا با استفاده از آن به اطراف جزيره برويد و مناطق بكر آن را مشاهده كنيد. جزاير زيادي نيز در اطراف ايبيزا قرار دارد كه مشاهده آنها نيز خالي از لطف نيست. غارهاي كان ماركا نيز در شمال شهر وجود دارد و درون آنها درياچه هاي زيرزميني را خواهيد ديد كه بسيار تماشايي هستند. سفر در فصل پاييز به اين جزيره لذت بخش است زيرا قادر به شركت در فستيوال هاي تئاتر خانوادگي آن خواهيد بود كه نمايش هاي عروسكي و تئاتر هاي خياباني را شامل مي شود.

[caption id="attachment_777" align="aligncenter" width="780"]تفريحاتي كه در جزيره ايبيزا خواهيد داشت تفريحاتي كه در جزيره ايبيزا خواهيد داشت[/caption]

در صورت نياز به مشاوره و راهنمايي براي سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگيريد.

آژانس سفري ديگر مجري مستقيم در خصوص ويزاي اسپانيا ، وقت سفارت اسپانيا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.