شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

ديدني هاي ايبيزا

ويزاي اسپانيا

ديدني هاي ايبيزا

۱۰ بازديد

ديدني هاي ايبيزا

سواحل ايبيزا يكي از زيباترين سواحل اسپانيا مي باشد. در ادامه قصد داريم تا شما را با جاذبه هاي گردشگري و ديدني هاي ايبيزا بيشتر آشنا كنيم. اين جزيره زيبا در كشور اسپانيا واقع شده است كه هر ساله گردشگران بسياري را به خود جذب مي كند.

جاذبه هاي گردشگري و ديدني هاي ايبيزا

بسياري از افرادي كه به دنبال يك سفر توريستي خاص هستند، ايبيزا در كشور اسپانيا را انتخاب مي كنند. اين جزيره فوق العاده و خاص داراي جاذبه هاي گردشگري ويژه اي است كه برخي از آنها مانند سواحل زيباي آن در يونسكو به ثبت رسيده اند. اغلب جاذبه هاي اين جزيره، طبيعي هستند در نتيجه اكوتوريسم ها و يا افراد علاقه مند به صخره نوردي مي توانند اوقات خوشي را در ايبيزا داشته باشند. وجود گونه هاي مختلف و متنوع از پرندگان در تالاب هاي ايبيزا، خود يكي ديگر از جاذبه هاي طبيعي اين جزيره مي باشد. در ادامه درباره ديدني هاي مختلف و متنوع ايبيزا به طور كامل و مفصل توضيحاتي را ارائه خواهيم داد.

[caption id="attachment_751" align="aligncenter" width="780"]ديدني هاي ايبيزا ديدني هاي ايبيزا[/caption]

ساحل زيباي ايبيزا

سواحل زيباي اين جزيره از مهمترين ديدني هاي ايبيزا مي باشد. اين جزيره با بيش از 40 ساحل مختلف و متنوع، مي تواند نظر تمامي گردشگران با سليقه هاي مختلف را به خود جلب نمايد. برخي از سواحل به دليل ويژگي هاي طبيعي خاصي كه دارند از محبوبيت بيشتري برخوردار مي باشند. براي مثال ساحل بنيراس به دليل سبز- آبي ديده شدن آب آن و شن هاي سختي كه دارد از پرطرفدارترين ديدني هاي ايبيزا به شمار مي رود. از ديگر ديدني هاي سواحل ايبيزا مي توان به كالا دن سرا با صخره هاي با شكوه و ساحلي بيضي شكل با شن هاي درخشان طلايي و يا غارهاي آگواس بلانكاس اشاره كرد.

[caption id="attachment_752" align="aligncenter" width="780"]ساحل زيباي ايبيزا ساحل زيباي ايبيزا[/caption]

ورزش هاي آبي از ديدني هاي ايبيزا

يكي از هيجان انگيزترين تجربه هاي سفر به ايبيزا مي تواند انجام تفريحات و ورزش هاي آبي باشد. از جمله فعاليت هاي آبي كه هر فرد از مبتدي تا حرفه مي تواند آنها را انجام دهد، مي توان به جت اسكي، ويندسرفينگ، اسنوركلينگ، كاياك سواري، پاراسيلينگ، ويك بوردينگ اشاره كرد. سواحل كم عمق ايبيزا به كودكان نيز فرصت آب تني و لذت بردن از آن را خواهد بخشيد. توجه داشته باشيد كه از ماهيگيري در عمق دريا نيز نمي توان به سادگي گذشت. ديدن آبزيان زيباي دريا هيجان انگيز خواهد بود كه مي توانيد با اجاره قايق هايي با كف هاي شيشه اي از اين آبزيان زيبا ديدن نماييد.

[caption id="attachment_753" align="aligncenter" width="780"]ورزش هاي آبي از ديدني هاي ايبيزا ورزش هاي آبي از ديدني هاي ايبيزا[/caption]

بازارهاي ايبيزا

از ديدني هاي ايبيزا مي توان به بازارهاي آن اشاره كرد كه گردشگران براي بازديد از آنجا و خريد سوغاتي بسيار مشتاق خواهند بود.

1_ بازار san juan : اين بازار هر هفته يكشنبه ها برگزار مي شود و نام آن بر اساس محلي كه در آن برپا مي شود انتخاب شده است. دوستداران هنر مي توانند در اين بازار از گالري هاي هنري ديدن نمايند و در عين حال نيز خوراكي و يا لوازم آرايش خود را نيز خريداري كنند.

2_ بازار san rafeal : از ديگر ديدني هاي ايبيزا مي توان به اين بازار زيبا اشاره كرد. ظرف هاي سفالي رنگارنگ آن نظر هر گردشگري را به خود جلب مي كند. از طرفي انواع نوشيدني هاي مختلف محلي نيز در اين بازار به فروش مي رسد كه امتحان كردن آنها تجربه جديدي از طعم ها را براي شما به ارمغان خواهد آورد.

3_ بازار forada : از بازارهاي سنتي ايبيزا مي باشد كه در روزهاي سه شنبه برگزار مي شود و علاقه مندان به صنايع دستي مي توانند از اين بازار زيبا ديدن نمايند. اين بازار قطعا محل مناسبي براي خريد سوغاتي مي باشد.

[caption id="attachment_754" align="aligncenter" width="780"]بازارهاي ايبيزا بازارهاي ايبيزا[/caption]

پارك سس سالينز از ديدني هاي ايبيزا

يكي از ديدني هاي ايبيزا كه به دليل وجود سواحل بكر، اكوسيستم غني، تنوع در گونه هاي گياهي و جانوري در يونسكو  به ثبت رسيده است، پارك ملي سس سالينز مي باشد كه در جنوب جزيره ايبيزا واقع شده است. در اين پارك بيش از 170 گونه مختلف و ناياب از گياهان و بيش از 200 گونه از پرندگان بومي يافت مي شود، كه اين گونه هاي گياهي و جانوري را تنها در منطقه مديترانه اي و ايبيزا مي توان يافت. اين پارك از بهترين و جذاب ترين ديدني هاي ايبيزا مي باشد كه بازديد از آن را به تمامي گردشگران توصيه مي كنيم.

دالت ويتا از ديدني هاي ايبيزا

اين منطقه ديدني كه نام كامل آن ايويسا دالت ويتا مي باشد قديمي ترين منطقه از شهر ايبيزا است كه امروزه به منطقه ايي توريستي و حفاظت شده تبديل شده است. از مكان هاي ديدني اين منطقه كليساي بزرگ سانتا ماريا دي ايويسا است. اين كليساي جامع از قرن چهاردهم ميلادي به عنوان جاذبه اين منطقه محسوب مي شود. اگر وارد اين كليسا شويد مي توانيد شاهد منظره خيره كننده اي به شهر و بندر باشيد. در حوالي اين كليسا يك گورستان چند هزار ساله قرار گرفته است كه مي توانيد از آن به عنوان ديدني هاي ايبيزا بازديد به عمل آوريد. گورستان نكروپوليس پوچ دس موينز نام اين گورستان است. اين منطقه قديمي از شهر قديمي ايبيزا در فهرست ميراث جهاني يونسكو ثبت شده و از ديدني هاي ايبيزا مي باشد.

[caption id="attachment_755" align="aligncenter" width="780"]دالت ويتا از ديدني هاي ايبيزا دالت ويتا از ديدني هاي ايبيزا[/caption]

بندر ايبيزا

اگر تمايل داريد براي مدتي از هياهوي شهر و هتل هاي مجلل شهر فاصله بگيريد و سكوت نسبي را تجربه كنيد مي توانيد در بندر ايبيزا گشتي بزنيد. در اين بندر كه يكي از ديدني هاي ايبيزا مي باشد، مي توانيد گوشه دنجي را انتخاب كنيد و به تماشاي قايق هاي ماهيگيري و كشتي ها بنشينيد. به شما پيشنهاد مي كنيم در بندر ايبيزا حتما به رستوران ها و كافه هاي دنج و شگفت انگيز سري بزنيد و ناهار يا عصرانه خود را در آنها ميل كنيد. بندر ايبيزا يكي از متفاوت ترين پيشنهادهاي ما به شما بين ديدني هاي ايبيزا مي باشد.

[caption id="attachment_756" align="aligncenter" width="780"]بندر ايبيزا بندر ايبيزا[/caption]

آتلانتيس يكي از ديدني هاي ايبيزا

از ديگر ديدني هاي ايبيزا، آتلانتيس مي باشد. در ابتدا يكي از مهمترين ويژگي هاي اين بنا قدمت تاريخي و باستاني بودن آن است. همچنين جالب است بدانيد كه هم اكنون اين بنا به همان شكلي كه در گذشته بود دست نخورده باقي مانده است. ساختار اين بنا سنگي مي باشد. شايد در ابتدا فكر كنيد كه آتلانتيس يك شهر قديمي بوده كه امروزه در زير آب قرار گرفته است چرا كه آب تقريبا آن را احاطه كرده است. فونداسيون شهر قديمي ايبيزا با استفاده از سنگ هاي معادن آتلانتيس ساخته شده است. اگر علاقه به عكاسي داشته باشيد در اين مكان حتما مي توانيد عكس هاي شگفت انگيزي را به ثبت برسانيد.

[caption id="attachment_757" align="aligncenter" width="780"]آتلانتيس يكي از ديدني هاي ايبيزا آتلانتيس يكي از ديدني هاي ايبيزا[/caption]

تماشاي غروب از ديدني هاي ايبيزا

غروب خورشيد در ايبيزا به قدري شگفت انگيز و مسحور كننده است كه بي شك مي تواند در ليست ديدني هاي ايبيزا قرار بگيرد. در ايبيزا ساحل سس واريادس يك منطقه بسيار عالي براي تماشاي غروب زيباي خورشيد در ايبيزا مي باشد، به طوري كه جمعيت زيادي به هنگام غروب خورشيد به ساحل سس واريادس مي آيند، تا به تماشاي غروب سحر انگيز و بازي رنگ ها بنشينند. البته براي تماشاي غروب ايبيزا مناطق ديگري مانند مامبو نيز وجود دارد. اما اگر به دنبال منطقه خلوتي هستيد تا غروب فوق العاده را تماشا كنيد مي توانيد به هوستال لا توره برويد و لحظات فراموش نشدني را در اين ساعات تجربه كنيد.

[caption id="attachment_758" align="aligncenter" width="780"]آتلانتيس يكي از ديدني هاي ايبيزا آتلانتيس يكي از ديدني هاي ايبيزا[/caption]

ديدني هاي ايبيزا و بازار هپي

يكي ديگر از  ديدني هاي ايبيزا بازار هيپي مي باشد. در ايبيزا هنرمندان بسياري بوده اند و اين نكته را بدانيد كه شهر ايبيزا قبل از اين كه به يك شهر توريستي تبديل شود، منطقه هنرمندان بود. هنرمندان بسيار به دلايل مختلفي مانند آب و هواي خوب ايبيزا به اين شهر مي آمدند و آثار هنري خود را خلق مي كردند. البته هم اكنون نيز اين موضوع صدق مي كند و شما در جزيره و بازار هيپي مي توانيد شاهد اين موضوع باشيد. در بازار هيپي كه به نوعي بهشت خريداران به حساب مي آيد مي توانيد به انواع وسايل دست ساز، مانند لباس و جواهرات زيبا و وسايلي كه از جنس چرم هستند دسترسي داشته باشيد. اين بازار كه تنها 2 روز در هفته در جزيره هيپي برپا مي باشد به آساني قابل دسترس مي باشد و با هتل هاي معروف ايبيزا فاصله چنداني ندارند. از نظر گردشگران اين يازار يكي از جذاب ترين ديدني هاي ايبيزا است كه مي توانند حين لذت بردن در آن سوغاتي ها و يادگاري هاي خود را نيز از آن بخرند.

[caption id="attachment_759" align="aligncenter" width="780"]ديدني هاي ايبيزا و بازار هپي ديدني هاي ايبيزا و بازار هپي[/caption]

 فورمنترا از ديدني هاي ايبيزا

جزيره اي با نام فورمنترا از طريق يك مسير آبي از قسمت جنوبي جزيره ايبيزا جدا مي شود. اين مسير گذرگاه بسياري از كشتي هاي تفريحي و قايق ها مي باشد كه از ايبيزا به اين جزيره سفر مي كنند. كشتي سواري در اين ناحيه نيز يكي ديگر از ديدني هاي ايبيزا مي باشد.

تمامي آن چه درباره ديدني هاي ايبيزا گفته شد تنها بخشي از زيبايي ها و جاذبه هاي اين جزيره فوق العاده بود و قطعا ويژگي هاي شگفت انگيز آن در قالب لغات نخواهد گنجيد و تنها به منظور آشنايي هرچه بيشتر شما با جاذبه هاي اين جزيره زيبا و ديدني مي باشد. ما به شما پيشنهاد مي كنيم تا از نزديك شاهد ديدني هاي و زيبايي هاي ايبيزا باشيد.

در صورت نياز به مشاوره و راهنمايي براي سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگيريد.

آژانس سفري ديگر مجري مستقيم در خصوص ويزاي اسپانيا ، وقت سفارت اسپانيا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.