یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

درباره ايبيزا

ويزاي اسپانيا

درباره ايبيزا

۱۰ بازديد

درباره ايبيزا

جزيره هاي مختلفي در سرتاسر جهان وجود دارند اما برخي از اين جزيره ها مانند ايبيزا هر ساله مسافران بيشتري را از اقصي نقاط جهان به خود جذب مي كنند. براي سفر به ايبيزا بايد با اطلاعات مهمي درباره ايبيزا آشنا شويد. با ما همراه باشيد تا شما را با اطلاعاتي اساسي و مهم براي سفر به ايبيزا آشنا كنيم.

راهنماي سفر به ايبيزا

ايبيزا يكي از مهم ترين مقاصد گردشگري است كه افراد زيادي آن را هدف خود قرار مي دهند. براي سفر به ايبيزا بايد از قبل آشنايي كاملي با اين جزيره داشته باشيد. اگر شما هم جزء طرفداران سفر به ايبيزا هستيد بهتر است اين مطلب را با دقت مطالعه كنيد. ايبيزا يكي از جزاير واقع در كشور اسپانيا است كه در درياي مديترانه قرار دارد. ايبيزا يكي از جزاير گردشگري جهان به شمار مي رود كه در طول سال گردشگران مختلفي را از تمام نقاط جهان به خود جذب مي كند. اگر قصد سفر به اسپانيا را داشتيد بازديد از اين جزيره را در اولويت سفر خود قرار دهيد.

[caption id="attachment_740" align="aligncenter" width="780"]درباره ايبيزا درباره ايبيزا[/caption]

جزيره ايبيزا

درباره ايبيزا بايد گفت سفر به جزيره هميشه هيجان انگيز است مخصوصا زماني كه انتخاب شما سفر به ايبيزا باشد. دليل اصلي انتخاب اين جزيره تنوع بالاي جاذبه هاي گردشگري و سواحل زيباي آن هستند. جزيره ايبيزا داراي سواحلي نيلگون و بسيار زيبا است كه مي تواند هر كسي را مجذوب خود كند. ايبيزا جز جزاير بالئارس است. طول جزيره ايبيزا در بيشترين مقدار ممكن آن به چهل و دو كيلومتر مي رسد. همانطور كه گفتيم گردشگري در جزيره ايبيزا بسيار زياد است و گردشگران زيادي در سفر به اسپانيا از اين جزيره هم ديدن مي كنند به همين دليل در آمد اصلي و صنعت مهمي كه در اين كشور رواج دارد صنعت گردشگري است كه باعث شده هزينه اصلي جزيره از اين روش تامين شود. در اين جزيره هيجان زيادي وجود دارد و شب هاي بسيار پرنشاطي در انتظار گردشگران هستند.

[caption id="attachment_741" align="aligncenter" width="780"]جزيره ايبيزا جزيره ايبيزا[/caption]

آب و هوا در سفر به ايبيزا

يكي از مهم ترين نكات در سفر به ايبيزا آشنايي با شرايط آب و هوايي اين جزيره است. مسلما كساني كه قصد سفر به اين جزيره زيبا را دارند به دنبال بهترين زمان سفر به ايبيزا هستند بنابراين بهتر است قبل از سفر خود حتما با شرايط آب و هوايي ايبيزا در فصل هاي مختلف سال آشنا شويد درباره ايبيزا تا در زمان سفر با مشكلي رو به رو نشويد. تابستان ها در جزيره ايبيزا هوا بسيار معتدل است و به طور كلي ميانگين دماي هوا از 20 تا 30 درجه سانتي گراد متغير است البته اين دما مربوط به روز است و در ساعات شب ميانگين دماي هوا تا 22 درجه سانتي گراد مي رسد و رو به خنكي مي رود. معمولا تابستان يكي از بهترين زمان ها براي سفر به اين جزيره است. در فصل زمستان دماي هوا كاهش پيدا مي كند و همين عامل سبب مي شود كه آمار گردشگران در اين فصل كاهش پيدا كند. ميانگين دماي هوا در اين فصل تا 14 درجه سانتي گراد هم مي رسد و با بارش هاي پراكنده برف و باران رو به رو مي شويد.

[caption id="attachment_742" align="aligncenter" width="780"]آب و هوا در سفر به ايبيزا آب و هوا در سفر به ايبيزا[/caption]

جاذبه هاي گردشگري در سفر به ايبيزا

يكي از جذاب ترين قسمت هاي سفر بازديد از جاذبه هاي ديدني آن منطقه است. اگر به ايبيزا سفر كرديد و مي خواهيد درباره ايبيزا بيشتر بدانيد حتما از جاذبه هاي گردشگري متنوع اين شهر ديدن كنيد مسلما يكي از مهم ترين انگيزه هاي سفر به ايبيزا ديدن جاذبه هاي تفريحي و گردشگري است زيرا اين جزيره جزء جزاير تفريحي دنيا به شمار مي رود كه طرفداران زيادي هم دارد. يكي از مهم ترين جاذبه ها در اين جزيره سواحل زيباي آن هستند كه برخي از آنها به عنوان ميراث جهاني يونسكو به ثبت رسيده اند. در ادامه اين مطلب با مهم ترين مكان هاي تفريحي و جاذبه هاي توريستي ايبيزا آشنا مي شويم تا در هنگام سفر به ايبيزا از اين اطلاعات استفاده كنيد.

[caption id="attachment_743" align="aligncenter" width="780"]جاذبه هاي گردشگري در سفر به ايبيزا جاذبه هاي گردشگري در سفر به ايبيزا[/caption]

ورزش هاي آبي

يكي از جذاب ترين قسمت هاي سفر به ايبيزا ورزش هاي آبي متنوعي هستند كه براي گردشگران در نظر گرفته شده است. درباره ايبيزا جالب است بدانيد جزاير ايبيزا داراي سواحلي با آب هاي شفاف و زيبا هستند كه نگاه كردن به آنها هم آرامش بخش است. براي استفاده از تفريحات آبي مي توانيد متناسب با سليقه خود از آنها استفاده كنيد زيرا در اين جزيره بازي هاي آبي زيادي در نظر گرفته شده است. هيجان انگيزترين تفريحات آبي در جزيره ايبيزا شامل جت اسكي، پاراسيلينگ، كاياك سواري، ماهي گيري، ويندسرفينگ، ويك و اسنور كلينگ هستند. اين بازي ها براي سنين مختلفي قابل استفاده هستند و از آنجايي كه عمق آب در نزديكي ساحل كم است كودكان نيز با خيال آسوده مي توانند از ورزش هاي آبي و يا شنا كردن استفاده كنند.

[caption id="attachment_744" align="aligncenter" width="780"]ورزش هاي آبي ورزش هاي آبي[/caption]

سواحل ايبيزا

قطعا اصلي ترين دليل براي سفر به ايبيزا لذت بردن از سواحل اين جزيره بي نظير است. سواحل اين جزيره بسيار زيبا هستند و معمولا اولويت گردشگران قرار مي گيرند. حس آرامشي كه از ديدن سواحل ايبيزا دريافت مي كنيد با هيچ چيز ديگر قابل مقايسه نخواهد بود. درباره ايبيزا چالب است بدانيد كه به طور كلي در ايبيزا نزديك به چهل ساحل مختلف وجود دارد كه هر كدام زيبايي هاي مخصوص به خود را دارند اما برخي از اين سواحل به دليل جذابيت بيشتر و تفريحاتي كه براي گردشگران در نظر گرفته اند داراي طرفداران بيشتري هستند. يكي از بهترين سواحل اين جزيره ساحل بنيراس است كه داراي شن هايي سخت با آب هاي آرام و سبز است. در سفر به ايبيزا حتما از سواحل اين جزيره ديدن كنيد و لذت سفر خود را دو چندان كنيد.

[caption id="attachment_745" align="aligncenter" width="780"]سواحل ايبيزا سواحل ايبيزا[/caption]

پارك ملي Sea Salines

يكي ديگر از جاذبه هاي گردشگري اسپانيا در سفر به ايبيزا پارك ملي Sea Salines است كه بازديدكنندگان زيادي هم دارد. پارك Sea Salines در جنوب جزيره ايبيزا واقع شده است و داراي تنوع زيادي از گونه هاي مختلف گياهي و پرندگان است. گونه هايي كه در اين پارك نگهداري مي شوند را در هيچ كجاي ديگر نمي توانيد مشاهده كنيد بنابراين در سفر به ايبيزا حتما به اين پارك هم سري بزنيد. اين پارك يكي از مناطق مهم و حفاظت شده در دنيا است كه جذابيت جزيره ايبيزا را دو چندان كرده است. اين پارك جزء ميراث جهاني يونسكو مي باشد.

Eivissa Dalt Vila

يكي ديگر از جاذبه هاي گردشگري ايبيزا Dalt Vila است كه از مهم ترين مكان هاي ديدني در ايبيزا به شمار مي رود. اين قسمت در منطقه اي قديمي در جزيره ايبيزا واقع شده است كه داراي قدمت تاريخي زيادي بوده و به همين دليل جزء مناطق مهم و مورد اهميت دولت مي باشد. اين منطقه نيز با توجه به ارزشي كه دارد جزء مناطق حفاظت شده شهر به شمار مي رود. كليساي سانتا ماريا دي يكي از كليساهاي معروف جهان است كه در Dalt Vila قرار دارد. اين كليسا داراي قدمت تاريخي زيادي بوده و متعلق به قرن 14 ام ميلادي مي باشد. قبرستان قديمي شهر نيز در اين منطقه قرار دارد.

[caption id="attachment_746" align="aligncenter" width="780"]Eivissa Dalt Vila Eivissa Dalt Vila[/caption]

در سفر به ايبيزا بهتر است ابتدا نسبت به جاذبه هاي گردشگري شهر اطلاعات كامل بدست آوريد سپس به اين جزيره زيبا و دوست داشتني سفر كنيد.

در صورت نياز به مشاوره و راهنمايي براي سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگيريد.

آژانس سفري ديگر مجري مستقيم در خصوص ويزاي اسپانيا ، وقت سفارت اسپانيا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.