یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

راهنماي سفر به تنريف

ويزاي اسپانيا

راهنماي سفر به تنريف

۱۰ بازديد

راهنماي سفر به تنريف

تنريف يكي از بهترين مقاصد گردشگري است كه مي تواند گزينه ي مناسبي براي يك سفر هيجان انگيز و آرامش بخش باشد. براي سفر به تنريف يا همان جزاير قناري بايد با اين جزيره ي بي نظير و پرهيجان آشنا شويد. با راهنماي سفر به تنريف همراه ما باشيد تا شما را با اطلاعات مهمي درباره جزيره تنريف آشنا كنيم.

تنريف

سفر به تنريف يكي از جالب ترين سفرهايي است كه احتمالاً تا به حال با آن رو به رو شده ايد. اين جزيره جاذبه هاي فوق العاده اي دارد كه مي تواند شما را مدت ها مشغول و مجذوب خود كند بنابراين اگر براي گذراندن تعطيلات خود به دنبال سفري منحصر به فرد هستيد، سفر به تنريف پيشنهاد هيجان انگيزي است. اين جزيره ي آب و هواي بسيار مناسبي دارد و براي سفر در تمام فصل هاي سال مناسب است. سواحل زيباي جزيره تنريف در كنار ديدني ها و مناظر چشم نواز، شرايطي را فراهم مي كنند تا تعطيلات خود را به بهترين شكل سپري كنيد. ضمناً اين جزيره از امكانات رفاهي بسيار خوبي برخوردار است و در طول سفر به تنريف مي توانيد با خيال آسوده از اين امكانات و خدمات بهره مند شويد. هر ساله مسافران زيادي با تورهاي مختلف تفريحي به تنريف سفر مي كنند تا با جاذبه هاي اين جزيره زيبا آشنا شوند. اگر شما هم جزء كساني هستيد كه عاشق ساحل و چشم انداز دريا هستيد، سفر به تنريف بهترين گزينه براي شما مي باشد. در اين سواحل بازي هاي مختلفي مانند موج سواري وجود دارد كه مي توانيد از آنها استفاده كنيد. در ادامه ي اين مقاله بيشتر با جزيره تنريف آشنا مي شويم تا كساني كه قصد سفر به تنريف را دارند با اطلاعات كامل سفر كنند.

[caption id="attachment_708" align="aligncenter" width="780"]راهنماي سفر به تنريف راهنماي سفر به تنريف[/caption]

موقعيت جغرافيايي تنريف

احتمالاً در راهنماي سفر به تنريف درباره جزيره تنريف زياد شنيده باشيد. اين جزيره كه يكي از مناطق گردشگري بكر شناخته مي شود در اقيانوس اطلس قرار دارد و معمولاً با نام جزاير قناري شناخته مي شود. اين جزيره با توجه به جذابيت و طبيعت زيبايي كه دارد يكي از مناطق گردشگري كم نظيري است كه هر آنچه از يك جزيره ي بكر انتظار داريد را در اختيار شما قرار مي دهد. از آنجايي كه جزيره تنريف در اسپانيا قرار دارد مردم ساكن در آن به زبان اسپانيايي صحبت مي كنند. اين جزيره شامل هفت شهر است كه يكي از معروف ترين و مورد توجه ترين شهرهاي آن سانتاكروز است. جزيره تنريف داراي دو فرودگاه است كه جا به جايي مسافران را آسان كرده است.

آب و هوا در سفر به تنريف

يكي از مهم ترين نكات راهنماي سفر به تنريف در سفر به تنريف در كشور اسپانيا توجه به شرايط آب و هوايي اين جزيره است. به طور كلي تنريف داراي آب و هوايي بهاري بوده و در تمام طول سال شرايط خوبي دارد. در فصل تابستان ميانگين دماي هوا تا 25 درجه سانتي گراد هم مي رسد در حالي كه اين دما در زمستان ها حدود 18 درجه سانتي گراد است.

[caption id="attachment_710" align="aligncenter" width="780"]آب و هوا در سفر به تنريف آب و هوا در سفر به تنريف[/caption]

بهترين زمان سفر به تنريف

كساني كه قصد سفر به تنريف در اسپانيا را دارند مسلماً به دنبال فصلي با بهترين شرايط آب و هوايي هستند. همانطور كه گفتيم اين جزيره در تمام طول سال داراي آب و هوايي بهاري و معتدل است به همين دليل گردشگران در هر فصلي از سال مي توانند با خيال آسوده به تنريف سفر كنند. معمولاً در مناطق مرتفع دماي هوا پايين تر بوده و بهتر است لباس هاي گرم به همراه داشته باشيد.

[caption id="attachment_711" align="aligncenter" width="780"]بهترين زمان سفر به تنريف بهترين زمان سفر به تنريف[/caption]

فرهنگ غذايي در سفر به تنريف

يكي از جذاب ترين قسمت ها در هر سفر آشنايي با غذاهاي آن منطقه يا شهر است. براي سفر به تنريف هم بهتر است با تنوع غذايي مردم اين جزيره آشنا شويد. به طور كلي سبك غذايي در اين منطقه بيشتر برگرفته از از غذاهاي آفريقايي و اسپانيايي است. در اين جزيره مي توانيد از غذاهاي دريايي متنوعي استفاده كنيد. در راهنماي سفر به تنريف آمده كه يكي از معروف ترين غذاهاي اين منطقه ماهي سانكوچو كاناريوست است كه همراه با سس مخصوصي سرو مي شود و در بين اهالي اين منطقه محبوبيت زيادي دارد. تاپاس يكي ديگر از غذاهاي معروف اين جزيره است كه طرفداران زيادي دارد و معمولاً در كنار آن از نوشيدني هاي سرد استفاده مي شود. در سفر به تنريف حتماً از استيك تن، پينتوسريال سيب زميني سياه و همچنين همبرگر خرگوش تست كنيد.

فرهنگ غذايي در سفر به تنريف

جاذبه هاي گردشگري در سفر به تنريف

مسلماً يكي از جالب ترين قسمت ها در سفر به تنريف لذت بردن از سواحل نيلگون آن است اما اين جزيره در كنار سواحل زيبايي كه دارد داراي جاذبه هاي ديدني ديگري نيز هست. يكي از مهم ترين جاذبه هاي اين جزيره كه اهميت زيادي در تاريخ شهر دارد، موزه ي انسان و طبيعت است كه تاريخ رشد اين جزيره را نشان مي دهد. در راهنماي سفر به تنريف آمده است كه در اين جزيره با موميايي هايي رو به رو مي شويد كه مربوط به نخستين ساكنان جزيره تنريف بودند. يكي ديگر از جاذبه هاي گردشگري در سفر به تنريف ساختماني در مجاورت موزه ي انسان و طبيعت است كه داراي منظره اي خيره كننده مي باشد. اين ساختمان معماري منحصر به فردي دارد و با نماي هندسي توجه هر كسي را به خود جلب مي كند. در اين ساختمان مي توانيد نماي زيبايي از مناظر جزيره و شهر را ببينيد و همزمان استراحت كنيد.

در اين جزيره آتشفشاني فعال به نام آل تيده وجود دارد كه از ميراث جهاني يونسكو مي باشد. در دامنه ي اين كوه آتشفشان جاذبه هاي زيادي نظير چشمه هاي آب معدني وجود دارند كه براي بازديدكنندگان مخصوصاً كساني كه به دنبال سلامتي خود هستند اهميت زيادي دارد. در سفر به تنريف بازديد از پارك لوروي را فراموش نكنيد.

[caption id="attachment_713" align="aligncenter" width="780"]جاذبه هاي گردشگري در سفر به تنريف جاذبه هاي گردشگري در سفر به تنريف[/caption]

اقامت در تنريف

يكي از نكات قابل توجه در سفر به تنريف پيدا كردن يك محل اقامت خوب و با كيفيت است. اين جزيره با توجه به طرفداران زيادي كه دارد داراي هتل ها و مراكز اقامتي متنوعي است. اكثر كساني كه به تنريف سفر مي كنند تمايل دارند در هتل هاي كنار ساحل اقات كنند تا بتوانند از منظره دريا لذت ببرند. تفريحگاه كوستا آدج با داشتن هتل هاي متنوع و شيك بهترين شرايط را براي اقامت گردشگران در هتل هاي ساحلي فراهم مي كند. اين هتل ها بيشتر براي كساني مناسب هستند كه به دنبال سفري پر زرق و برق هستند اما اگر براي سفر به تنريف به دنبال آرامش هستيد بهتر است در هتل هاي كوچك و ساحلي اقامت كنيد تا از شلوغي هاي شهر دور بمانيد.

[caption id="attachment_715" align="aligncenter" width="780"]اقامت در تنريف اقامت در تنريف[/caption]

خريد در سفر به تنريف

يكي ديگر از جذابيت هاي هر سفر خريد در بوتيك ها و فروشگاه هاي شهر است. لذت خريد مي تواند تكميل كننده ي لذت سفر شما باشد البته به شرطي كه با فروشگاه ها و مراكز خريد معتبر آن شهر آشنايي داشته باشيد. اگر به تنريف سفر كرديد حتماً از بازار نوسترا سينيورا ديدن كنيد. در راهنماي سفر به تنريف آمده است كه  اين بازار يكي از بهترين قسمت هاي جزيره تنريف است كه در خيابان كاستيو قرار دارد. اكثر مردم اين بازار را مركز و قطب خريد شهر مي دانند. محصولاتي كه در بازار نوسترا سينيورا به فروش مي رسند شامل ميوه هاي جديد و متنوع، لباس و پوشاك، خوراكي هاي مختلف و محصولات محلي هستند.

[caption id="attachment_716" align="aligncenter" width="780"]خريد در سفر به تنريف خريد در سفر به تنريف[/caption]

در صورت نياز به مشاوره و راهنمايي براي سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگيريد.

آژانس سفري ديگر مجري مستقيم در خصوص ويزاي اسپانيا ، وقت سفارت اسپانيا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.