یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

راهنماي سفر به اسپانيا

۱۰ بازديد

راهنماي سفر به اسپانيا

اسپانيا كشور مستقل و يكي از اعضاي اتحاديه ي اروپا مي باشد و مطابق با آمار سرشماري سال 2016 حدود 46 ميليون نفر جمعيت دارد. اسپانيا از جمله كشورهاي زيباي اروپايي محسوب مي شود. سفر به اسپانيا با توجه به جاذبه هاي گردشگري و تفريحي و طبيعت بكري كه دارد يكي از سفرهاي توريستي پرطرفدار به شمار مي آيد. اگر تا به حال به اسپانيا سفر نكرده ايد و قصد سفر خارج از كشور را داريد، سفر به اسپانيا را به شما پيشنهاد مي كنيم. كشور اسپانيا از آرامش بسيار زيادي برخوردار است كه اين نكته باعث جذب توريست هاي زيادي به اين كشور شده است. توريست ها مي توانند در سفر به اسپانيا از اين آرامش خاطر لذت كافي را ببرند. اسپانيا كشور فوق العاده زيبا و سرگرم كننده ايست همچنين با استفاده از راهنماي سفر به اسپانيا سفري ايمن و راحت را تجربه كنند.

آب و هواي اسپانيا

با خبر شدن از وضعيت آب و هوايي كشور اسپانيا با استفاده از راهنماي سفر به اسپانيا قطعاً به شما كمك خواهد كرد كه در سفر به اسپانيا با مشكلات جوي رو به رو نشويد و بهترين زمان را براي سفر به اسپانيا انتخاب كنيد. جالب است بدانيد يكي از عوامل جذب توريست ها به سفر به اسپانيا، آب و هواي اين كشور مي باشد. در كرانه هاي جنوب و جنوب شرقي مديترانه، آب و هوايي عالي و معتدل وجود دارد. براي سفر به اسپانيا بايد خاطر نشان كنيم كه اسپانيا آب و هواي به نسبت متغيري دارد و هر نقطه از اين كشور، آب و هواي مختص خود را دارد. در راهنماي سفر به اسپانيا آمده است برخي از نقاط اسپانيا آب و هواي مديترانه اي همراه با تابستان هاي داغ و زمستان هاي معتدل دارد و نقطه اي ديگر آب و هواي اقيانوسي و كوهستاني را دارا مي باشد كه تابستان هاي خنكي دارد. مناطق خشك مركزي اسپانيا نيز تابستان هاي گرم و داغ و زمستان هاي سرد و خشك دارند.

[caption id="attachment_687" align="aligncenter" width="780"]آب و هواي اسپانيا آب و هواي اسپانيا[/caption]

تنوع منظره هاي طبيعي اسپانيا

در سفر به اسپانيا با مناظر بسيار ديدني و چشمگيري مواجه خواهيد شد. علاقه مندان به طبيعت مات منظره هاي خاص اين كشور مي شوند. گردشگران مي توانند براي پياده روي و كوه نوردي از مناطق مرتفع و كوهستاني اسپانيا استفاده كنند و با مطالعه راهنماي سفر به اسپانيا سفري ايمن را تجربه كنند. اسپانيا سرزمين آفتاب و معماري شگفت انگيز است. در سفر به اسپانيا مي توانيد از سواحل صخره اي با آب و هواي مديترانه اي لذت برده و از دهكده هاي قديمي اسپانيا كه حالت سنتي و پنهاني در دل دره ها دارند، ديدن كنيد. لاپالما، ناحيه ي كانتابريا، جزيره ي تنزيف، ايالت استورياس، منوركا از جمله مناظر خيره كننده ي اسپانيا مي باشند.

[caption id="attachment_689" align="aligncenter" width="780"]تنوع منظره هاي طبيعي اسپانيا تنوع منظره هاي طبيعي اسپانيا[/caption]

آثار معماري و تاريخي اسپانيا

اسپانيا آثار معماري و تاريخي جذاب و خيره كننده اي دارد كه در اروپا بي مثال است. در راهنماي سفر به اسپانيا آمده كه در سفر به اسپانيا با استقبال گرم مردم اين كشور رو به رو خواهيد شد. در سفر به اسپانيا مشاهده خواهيد كرد كه مردم اسپانيا به خوردن غذاهاي خوب و تفريح با نزديكان و دوستان خود در پارك ها و فضاهاي سبز علاقه ي بسياري دارند. از جمله مكان هاي ديدني و جاذبه هاي گردشگري اسپانيا مي توان موزه دل پرادو، ساحل بارسلونتا، باغ ريل هاردين، پارك بوئن رتيرو، پلدزا مايور، قصر موسيقي كاتالادن اسپانيا و ... را نام برد.

[caption id="attachment_690" align="aligncenter" width="780"]آثار معماري و تاريخي اسپانيا آثار معماري و تاريخي اسپانيا[/caption]

رستوران هاي اسپانيايي

در راهنماي سفر به اسپانيا آمده است كه غذاهاي اسپانيايي بسيار متنوع مي باشند. در سفر به اسپانيا حتماً غذاي فوق العاده ي دريايي به نام پائلا را تجربه كنيد كه يكي از بهترين غذاهاي اسپانيايي محسوب مي شود. در غذاهاي اسپانيايي بيشتر از مواد اوليه اي چون: ميگو، انواع سبزيجات، زيتون و پنير زياد استفاده مي شود. شهر بارسلونا پر از رستوران ها و كافه هاي مختلف است به همين خاطر هر جاي شهر كه باشيد به غذا دسترسي خواهيد داشت. رستوران الكيميا يكي از بهترين و محبوب ترين رستوران هاي اين كشور است و يكي از برترين و بزرگ ترين آشپزهاي دنيا آنجا را اداره مي كند. رستوران كن سوله يكي ديگر از رستوران هاي مشهور اسپانياست كه منوي اين رستوران شامل غذاهاي دريايي، مديترانه اي و اسپانيايي است. علاوه بر مواردي كه ذكر شد، كشور اسپانيا غني از رستوران هاي بزرگي چون رستوران حواس پنج گانه، رستوران چهار گربه، رستوران ست پورتس و ... مي باشد.

[caption id="attachment_692" align="aligncenter" width="780"]رستوران هاي اسپانيايي رستوران هاي اسپانيايي[/caption]

هتل هاي اسپانيا

در هنگام سفر به اسپانيا، داشتن اقامتگاهي خوب و مناسب مي تواند بسيار موضوع مهمي باشد. براي اين منظور هتل سيلكن گران هاوانا از بهترين هاست كه از موقعيت جغرافيايي خوبي برخوردار است. كليه ي اتاق هاي اين هتل تميز و راحت مي باشند و كاركناني مهربان و وظيفه شناس دارد. اين هتل داراي 145 اتاق مي باشد.

هتل گراند سنترال در بارسلونا با چشم اندازي از استخر بزرگ بام به بافت قديمي شهر، داراي اتاق هاي شيك و به سبك مدرن مي باشد و همينطور هتل هاي زيباي ديگري از جمله هتل رجينا، هتل آپارتمان آنتي بارسلونا، هتل مليا كاستيلا و ... كه اكثراً در شهر بارسلونا واقع هستند، از ديگر هتل هاي اين كشور است كه شما در هنگام سفر به اسپانيا مي توانيد از آن ها بهره ببريد.

هزينه هاي سفر به اسپانيا

مسلماً پس از آن كه شهر يا كشور مورد نظر خود را براي سفر انتخاب كرديد، برآورد هزينه هاي سفر، اولويت دوم محسوب مي شود. در راهنماي سفر به اسپانيا آمده كه سفر به اسپانيا لازم نيست كه هزينه هاي گزاف و زيادي پرداخت كنيد. بايد بدانيد كه با توجه به جاذبه هاي گونان و تنوع فرهنگي و معماري خاص اين كشور، اسپانيا از بسياري از كشورهاي اروپايي ارزان تر است و مقصدي خوب و دلچسب براي شما خواهد بود.

بهترين راه براي سفر به اسپانيا چيست؟

بهترين راه براي سفر به اسپانيا خط هوايي ملي اسپانيا ايبريا مي باشد. از بزرگ ترين فرودگاه هاي بين المللي اسپانيا مي توان مادريد، بارسلونا، پالمادو مالوركا، سويل و والنسيا و بيلبائو را نام برد. در اسپانيا استفاده از قطار سريع السير براي جا به جايي بسيار هزينه بر است. قيمت بليط قطار در اسپانيا نسبتاً بالا مي باشد زيرا سيستم حمل و نقل ريلي در اسپانيا بسيار مدرن و مطمئن مي باشد. قطارهاي سريع السير مي توانند در كم تر از سه ساعت مسافران را از يك مكان گردشگري به مقصدي ديگر منتقل كنند. براي سفر به اسپانيا از طريق هوايي، اغلب آژانس هاي هواپيمايي بي شك هر هفته دو پرواز مستقيم از تهران به بارسلونا دارند.

[caption id="attachment_693" align="aligncenter" width="780"]بهترين راه براي سفر به اسپانيا چيست؟ بهترين راه براي سفر به اسپانيا چيست؟[/caption]

بهترين زمان براي سفر به اسپانيا

طبق راهنماي سفر به اسپانيا فصل بهار و پاييز بهترين موقع براي سفر به اسپانيا و بازديد از تمام مناطق زيبا و ديدني اين كشور است. در ماه هاي اكتبر و نوامبر در سواحل اقيانوس اطلس شاهد باران شديدي خواهيد بود. در اصل، ماه هاي مي و اكتبر از لحاظ آب و هوايي و خلوت بودن مكان هاي تفريحي و گردشگري و دور بودن از همهمه ي ديگر توريست ها، بهترين ماه ها براي سفر به اسپانيا هستند.

[caption id="attachment_694" align="aligncenter" width="780"]بهترين زمان براي سفر به اسپانيا بهترين زمان براي سفر به اسپانيا[/caption]

اطلاعاتي ضروري براي سفر به اسپانيا

در سفر به اسپانيا بايد مختصر اطلاعاتي راجع به كشور اسپانيا بدانيد كه بهترين گينه راهنماي سفر به اسپانيا مي باشد. به طور مثال واحد پول اسپانيا يورو مي باشد. زبان رسمي مردم اين كشور اسپانيايي است و در رابطه با اختلاف زماني اسپانيا با ايران بايد بدانيد كه اسپانيا يك ساعت از ايران جلوتر است. شماره تماس هاي ضروري در كشور اسپانيا از جمله آمبولانس و پليس و آتش نشاني، شماره 112 مي باشد.

در صورت نياز به مشاوره و راهنمايي براي سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگيريد.

آژانس سفري ديگر مجري مستقيم در خصوص ويزاي اسپانيا ، وقت سفارت اسپانيا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.