یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

غذاهاي اسپانيا

ويزاي اسپانيا

غذاهاي اسپانيا

۱۵ بازديد

غذاهاي اسپانيا

غذاهاي اسپانيا اغلب به عنوان يكي از بهترين خوراك ها در دنيا محسوب مي شوند، كه سابقه بسياري از آنها به صدها سال قبل باز مي گردد. بسياري از غذاهاي اسپانيا نيز ارزش حداقل يك بار امتحان كردن را دارد. در بسياري از شهر هاي معروف اسپانيا شما مي توانيد رستوران هاي بسيار معروفي هم چون باسكويي، گالسيان، آستورين و والنسين را پيدا نماييد كه در آنها غذاهاي باستاني و تجملاتي اسپانيا سرو مي شود. در بسياري از كافه هاي معروف اسپانيا هم چون كافه ايزابل، كافه راوال و كافه ال ته ندور شما قادر هستيد تا از انواع ميان وعده هاي غذايي و نوشيدني ها مشهور اسپانيا لذت ببريد. در ليست زير ما تعدادي از بهترين غذاهاي اسپانيا را براي شما آماده كرده ايم كه اگر زماني قصد سفر به كشور اسپانيا را داشتيد حتما يك بار آنها را امتحان كنيد.

[caption id="attachment_677" align="aligncenter" width="780"]غذاهاي اسپانيا غذاهاي اسپانيا[/caption]

غذاهاي مشهور اسپانيا به شرح زير است.

Croquettes

شما قادر هستييد تا اين غذا را در بسياري از رستوران ها و كافه ها بيابيد. اين غذاي خوشمزه از تركيبات بسيار عالي هم چون جامون (برشي از ران گوساله) و باكالااو (ماهي اقيانوس اطلس) با سس مخصوص به چامل سرو مي شود، كه در مراحل پاياني اين غذا را با انواع ادويه جات خوش و انواع سبزيجات خوش طعم مي كنند.

[caption id="attachment_678" align="aligncenter" width="780"]Croquettes Croquettes[/caption]

Tortilla Espanola

يكي ديگر از غذاهاي اسپانيا كه در اين كشور از شهرت زيادي برخوردار است املت تورتيلا اسپانولا است.اين غذا از جمله غذاهاي مورد علاقه مردم اسپانيا است، كه مردم اسپانيا آن را به شيوه هاي مختلف درست مي كنند. املت تورتيلا اسپانلا مي تواند گزينه بسيار مناسبي براي يك ميان وعده غذايي مختصر، صبحانه، عصرانه، ناهار و يا شام باشد. شما مي توانيد اين نوع املت را همانند غذايي كه در مطلب بالا راجع به آن صحبت كرديم را در بسياري از كافه ها و رستوران هاي مشهور اسپانيا بيابيد. شيوه درست كردن امات تورتيلا اسپانولا به اين شكل است كه ابتدا پياز را با انواع ادويه جات معطر خوش طعم مي كنند و سيب زميني را در روغن زيتون مي خوابانند و بعد از آن نيز تخم مرغ را به آن اضافه مي كنند كه بعدها طي مراحلي اين املت به مانند يك كيك تولد در مي آيد كه واقعا جالب توجه است.

[caption id="attachment_679" align="aligncenter" width="780"]Tortilla Espanola Tortilla Espanola[/caption]

Gazpacho or Salmarejo

يكي ديگر از انواع غذاهاي اسپانيا سوپ گوجه فلفلي گاذپاچو يا سالمارجو است كه در بسياري از سوپر ماركت هاي شهرهاي اسپانيا و در منوي غذايي بسياري از رستوران هاي جهان جايگاه ويژه اي دارد. اين غذا معمولا به عنوان پيش غذا استفاده مي شود و گاهي اوقات نيز از آن به عنوان يك وعده غذايي مفصل نيز استفاده مي كنند. اين سوپ غليظ كه از بهترين غذاهاي اسپانيا به حساب مي آيد، با استفاده از برش هاي ضخيم گوجه فرنگي تازه، فلفل سبز، خيار، سير، پياز، سركه و شاخ و برگ گياهان سرو مي شود. اين سوپ مي تواند يكي از بهترين غذاهاي اسپانيا براي تعطيلات تابستاني باشد. ضمن اينكه كه اين در ليست يكي از سالمترين غذاهاي اسپانيا قرار مي گيرد كه از كالري يسيار كمي برخوردار است.

[caption id="attachment_680" align="aligncenter" width="780"]Gazpacho or Salmarejo Gazpacho or Salmarejo[/caption]

Pisto-Spanish ratatouille

يكي ديگر از غذاهاي معروف اسپانيا كه با استفاده از انواع سبزيجان معطر سرو مي شود پيستو است كه در اسپانيا طرفداران زيادي را دارد. اين غذا جزوء يكي از سالمترين غذاهاي اسپانيا محسوب مي شود كه براي تمامي سنين مناسب مناسب مي باشد.از اين غذا به عنوان دسر و يا يك ميان وعده غذايي مختصر در كنار غذاهاي اصلي استفاده مي شود. اين غذا را با استفاده از انواع از فلفل هاي رنگي، انواع ماكروني هاي شكل دار، پياز، سير و روغن زيتون سرو مي كنند. شما مي توانيد اين غذا را در بسياري از رستوران هاي اسپانيا و به خصوص شهرك هاي اطراف لا ما نچا كه در جنوب اسپانيا واقع شده اند امتحان كنيد.

لوبيا ها و سالاد هاي مشهور اسپانيا

كشور اسپانيا از جمله كشور هايي در قاره اروپا است كه سالاد ها و لوبيا هاي منحصر به فرد و بسيار خوشمزه اي دارد و مناطق مختلفي در اسپانيا وجود دارند كه غذا هاي مختلفي را با انواع سالادها و لوبياها سرو مي كند.لوبيا هاي اسپانيا هم چنين سالاد هاي منحصر به فردي دارند كه از تركيبات بسيار عالي هم چون روغن زيتون، سركه و برش عظيمي از سير تشكيل شده است كه عطر و طعم بسيار ويژه اي به اين سالاد ها بخشيده است.

[caption id="attachment_681" align="aligncenter" width="780"]لوبيا ها و سالاد هاي مشهور اسپانيا لوبيا ها و سالاد هاي مشهور اسپانيا[/caption]

Paela

پاعه لا يكي از مشهورترين و خوشمزه ترين غذاهاي اسپانيا كه همراه با برنج سرو مي شود و از غذاهاي بين المللي اين كشور به حساب مي آيد اما بسياري آن را بع عنوان غذاي بين المللي والنسيا مي دانند. براي پخت اين غذا روش هاي مختلفي وجود دارد، كه رايجترين آن پختش با گوشت خرگوش و مرغ، لوبياي سفيد و سبز و ديگر سبزيجات است. اين ها ليست نمونه اي از بهترين غذاهاي اسپانيا است كه به شما پيشنهاد مي كنيم حتما در هنگام اقامتتان در اسپانيا يك بار آنها را امتحان كنيد.

Pisto-Spanish ratatouille

در صورت نياز به مشاوره و راهنمايي براي سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگيريد.

آژانس سفري ديگر مجري مستقيم در خصوص ويزاي اسپانيا ، وقت سفارت اسپانيا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.