جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

بهترين رستوران هاي والنسيا

۷ بازديد

بهترين رستوران هاي والنسيا

در سفر به والنسيا در كشور اسپانيا يكي از جذاب ترين قسمت هايي كه بايد به آن توجه كنيد رستوران هاي والنسيا هستند. در اين شهر تنوع غذايي زيادي وجود دارد و به همين سبب به راحتي مي توانيد غذاي مورد علاقه خود را در رستوران والنسيا تهيه كنيد. در اين مطلب شما را با بهترين رستوران هاي والنسيا آشنا مي كنيم. با ما همراه باشيد.

همانطور كه مي دانيد رستوران هاي والنسيا بيشتر به غذاي پائيا شهرت يافته اند اما اين غذا جزء معروف ترين غذاهاي والنسيا است كه علاوه بر آن غذاهاي ديگري هم در اين رستوران ها طبخ مي شود كه ممكن است در هيچ كجاي ديگر يافت نشوند. تنوع غذايي در اين شهر به قدري زياد است كه مي توانيد هر روز را با يك غذاي متفاوت و لذيذ سپري كنيد. مهم ترين ماده اوليه در غذاهاي والنسيا برنج است كه معمولاً در اكثر غذاها يافت مي شود. ضمناً از آنجايي كه اين شهر در نزديكي درياي مديترانه قرار دارد مي توانيد غذاهاي دريايي مختلفي را در رستوران هاي آن امتحان كنيد. اگر به والنسيا سفر كرديد حتماً از غذاهاي محلي و سنتي كه با سبزيجات مختلف تهيه مي شوند امتحان كنيد. در ادامه با معروف ترين رستوران هاي والنسيا و غذاهاي آنها آشنا مي شويم.

رستوران كاسا مونتانا

يكي از بهترين رستوران هاي والنسيا كاسا مونتانا است كه بيشتر به خاطر نوشيدني هاي بي نظيري كه دارد به محبوبيت رسيده است. اين رستوران به عنوان يكي از اصلي ترين رستوران هاي شهر است كه مردم والنسيا آن را نگين شهر مي دانند. اين رستوران از سال 1836 فعاليت خود را شروع كرد كه تاريخ بسيار جذابي دارد. هر چند كاسا مونتانا مكان كوچكي است اما به دليل صميمت و معماري خاصي كه دارد براي قرار ملاقات هاي دوستانه مكان بسيار جذاب و دوست داشتني به شمار مي رود. در اين رستوران تاپاس هاي بي نظيري به ميهمانان ارائه مي شود و معمولاً ساعات كاري آنها بين 12 ظهر تا 12 شب است.

[caption id="attachment_627" align="aligncenter" width="780"]بهترين رستوران هاي والنسيا بهترين رستوران هاي والنسيا[/caption]

رستوران لا پاپاردلا

يكي ديگر از رستوران هاي والنسيا لا پاپاردلا است كه به سبب غذاهاي بي نظير و دكوراسيون زيبايي كه دارد در اين شهر معروف شده است. اين رستوران براي كساني كه علاقه زيادي به پاستا دارند گزينه بسيار مناسبي است زيرا در اين رستوران تنوع پاستا بسيار زياد است و طي آخرين تغييرات صورت گرفته نزديك به 29 پاستاي مختلف در آن طبخ مي شود. رستوران لا پاپار دلا يك ساختمان دو طبقه است كه نمايي بسيار زيبا از شهر را نشان مي دهد.

[caption id="attachment_628" align="aligncenter" width="780"]رستوران لا پاپاردلا رستوران لا پاپاردلا[/caption]

رستوران ورتيكال

رستوران ورتيكال يكي از رستوران هاي والنسيا است كه در يك هتل قرار دارد. اين رستوران يكي از رستوران هاي مدرن شهر است كه غذاهايي بسيار لذيذ ارائه مي دهد. چشم انداز زيباي اين رستوران كه نماي شهر والنسيا را نشان مي دهد از ديگر زيبايي هاي رستوران ورتيكال است. اگر به غذاهاي مديترانه اي علاقه داريد حتماً به رستوران ورتيكال سر بزنيد و از غذاهاي بي نظير آنها امتحان كنيد.

رستوران پالاس فسول

يكي ديگر از رستوران هاي والنسيا رستوران پالاس فسول است كه جزء رستوران هاي قديمي شهر والنسيا به شمار مي رود. يكي از مهم ترين ويژگي هاي اين رستوران قرار گرفتن در منطقه اصلي و تجاري شهر است. اين رستوران در قرن 19ام شروع به كار كرد و براي كساني كه عاشق غذاهاي ايتاليايي هستند گزينه بسيار مناسبي است. در اين رستوران غذاهاي ايتاليايي لذيذي پخته مي شوند البته علاوه بر غذاهاي ايتاليايي مي توانيد از غذاهاي ديگري نيز امتحان كنيد كه معمولاً تركيبي از برنج، گوشت، ماهي و سبزيجات هستند. در واقع اين رستوران به شكلي سرويس دهي مي كند كه همه سليقه ها را راضي نگه دارد. اين رستوران در بين رستوران هاي والنسيا بسيار محبوب است.

رستوران ناوارو

اگر به والنسياي اسپانيا سفر كرديد حتماً به رستوران ناوارو هم سر بزنيد اين رستوران در سال 1951 شروع به فعاليت كرد و غذاهاي بي نظير و با كيفيتي ارائه كرد. يكي از مهم ترين مزيت هاي رستوران ناوارو در مقايسه با ساير رستوران هاي والنسيا تنوع غذايي بالاي آن است شما در اين رستوران مي توانيد از انواع غذاهاي مديترانه اي استفاده كنيد. در اين رستوران هر نوع غذايي از گوشت و ماهي و سبزيجات گرفته تا دسرها و كيك هاي مختلف پخته مي شوند تا همه جور سليقه را به خود جذب كنند. يكي از محبوب ترين غذاهاي اين رستوران پائياي خرچنگ است كه مردم شهر والنسيا علاقه زيادي به آن دارند.

رستوران ماريسا

ماريسا يكي از رستوران هاي والنسيا است كه در دو طبقه ساخته شده است. در اين رستوران هم مي توانيد از غذاهاي معمولي والنسيا ميل كنيد هم از خريد تاپاس لذت ببريد. اين رستوران يكي از رستوران هاي سنتي والنسيا است كه براي تهيه غذاهاي خود از تركيبات و مواد اوليه محلي استفاده مي كند.

[caption id="attachment_629" align="aligncenter" width="780"]رستوران ماريسا رستوران ماريسا[/caption]

رستوران لاپپيكا

يكي از لوكس ترين رستوران هاي والنسيا رستوران لاپپيكا است كه در يك منطقه ساحلي واقع شده است. اين رستوران بسيار عظيم است و گنجايش پذيرايي از بيش از 400 نفر ميهمان را دارد. اين رستوران بسيار شيك و مجلل است و داراي يك سالن غذاخوري بزرگ در كنار يك تراس است كه مقابل ساحل قرار دارد. اين رستوران قدمت زيادي دارد و ميزبان انسان هاي سرشناسي از جمله خانواده هاي سلطنتي و ارنست همينگوي بوده است.

[caption id="attachment_630" align="aligncenter" width="780"]رستوران لاپپيكا رستوران لاپپيكا[/caption]

رستوران كو د بريا

كو د بريا يكي از رستوران هاي والنسيا است كه محبوبيت زيادي در بين مردم شهر والنسيا دارد. يكي از مهم ترين ويژگي هاي اين رستوران اين است كه غذاها را به صورت كاملاً سنتي و خلاقانه طبخ مي كند. اين رستوران كارمنداني خوش رو دارد كه به همين سبب در بين مردم والنسيا به شهرت رسيده است اگر به والنسيا سفر كرديد حتماً از اين رستوران ديدن كنيد تا با يكي از منحصر به فردترين رستوران هاي والنسيا آشنا شويد. اين رستوران فضاي بسيار صميمي دارد و محيطي دنج براي قرار ملاقات هاي دوستانه است. در اين رستوران غذاهاي دريايي مختلفي با طعم و عطر جديد طبخ مي شوند.

[caption id="attachment_631" align="aligncenter" width="780"]رستوران كو د بريا رستوران كو د بريا[/caption]

رستوران مركات

مركات هم يكي از رستوران هاي والنسيا است كه آشپزان ماهر آن با تركيب غذاهاي مختلف طعم و عطر بي نظيري ايجاد مي كنند. در اين رستوران غذاهاي سنتي زيادي آماده ارائه هستند. اگر به غذاهاي اسپانيايي اصل علاقه داريد اين رستوران پيشنهاد بسيار خوبي است.

[caption id="attachment_632" align="aligncenter" width="780"]رستوران مركات رستوران مركات[/caption]

رستوران آريبار

يكي از محبوب ترين رستوران هاي والنسيا رستوران آريبار است. نكته اي كه در اين رستوران توجه زيادي را به خود جلب مي كند سبك جديد و مدرن آن است. اكثر كساني كه به اين رستوران مي روند شيفته هنر، معماري و دكوراسيون آن مي شوند. اين رستوران فضايي بسيار آرامش بخش دارد و با طبخ غذاهايي متنوع بهترين شرايط را براي ميهمانان فراهم مي كند. غذاهاي دريايي يكي از بهترين غذاهاي موجود در منوي اين رستوران هستند كه به شيوه اي كاملاً حرفه اي و لذيذ طبخ مي شوند. رستوران آريبار داراي تراس زيبايي است كه در فصل هاي مختلف سال مانند تابستان مي توانيد غذاي خود را در اين قسمت و با مشاهده منظره زيباي شهر ميل كنيد. اگر به غذاهاي دريايي علاقه داريد اين رستوران در بين ساير رستوران هاي والنسيا گزينه بسيار مناسبي است.

[caption id="attachment_633" align="aligncenter" width="780"]رستوران آريبار رستوران آريبار[/caption]

در صورت نياز به مشاوره و راهنمايي براي سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگيريد.

آژانس سفري ديگر مجري مستقيم در خصوص ويزاي اسپانيا ، وقت سفارت اسپانيا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.