شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

بهترين زمان سفر به والنسيا

۷ بازديد

بهترين زمان سفر به والنسيا

والنسيا از جمله شهرهاي مشهور اسپانيا است كه به دليل داشتن يكي از بهترين شرايط آب و هوايي و مكان هاي گردشگري فراوان، هر ساله مورد توجه مردم زيادي از سراسر دنيا قرار مي گيرد. دلايل زيادي وجود دارند كه در تعيين بهترين زمان سفر به والنسيا تاثير گذار هستند. اگر قصد داريد كه بهترين زمان سفر به والنسيا را انتخاب نماييد، اما در انتخاب خود شك داريد پيشنهاد مي كنيم تا مطالب زير را دنبال كنيد.

[caption id="attachment_600" align="aligncenter" width="780"]بهترين زمان سفر به والنسيا بهترين زمان سفر به والنسيا[/caption]

آشنايي با والنسيا

والنسيا يكي از شهرهاي اسپانيا است كه بيش از 607 كيلومتر مساحت دارد و جمعيتي بالغ بر 800 هزار نفر دارد و به عنوان سومين شهر پر جمعيت اسپانيا شناخته مي شود.دين اصلي مردم اين كشور مسيحيت كاتوليكي بوده كه به عنوان دين رسمي مردم اين كشور شناخته مي شود. از ساير اديان مردم اسپانيا نيز مي توان، دين اسلام، يهوديت و بي دين را نام برد.زبان رسمي مردم والنسيا، والنسيايي، كاتالنيايي و اسپانيايي است. تعدادي از معروفترين شهرك هاي معروف والنسيا عبارتند از: كارپسيا، كيسس دي بارسنا،به نيفري، لاتوره و پي نه دو كه مي توانند مقاصد خوبي براي گردشگران در هنگام بازديد از شهر والنسيا باشند. عواملي زيادي در بهترين زمان سفر به والنسيا تاثير گذار هستند. اين عوامل با توجه به علايق هر فرد متفاوت مي باشد.

[caption id="attachment_601" align="aligncenter" width="780"]آشنايي با والنسيا آشنايي با والنسيا[/caption]

اين عوامل شامل:

شرايط آب و هوايي، رفتن به فستيوال ها و يا جشن هاي مختلف، رزرو هتل، رفتن به رستورانها مي شوند كه مي توانند در بهترين زمان سفر به والنسيا نقش بسيار مهمي داشته باشند. در ادامه ما مهمترين عواملي كه مي تواند براي سفر به اين كشور براي شما و يا خانواده تان تاثير گذار باشد را گرد آوري كرده ايم، با ما همراه باشيد.

بهار و بهترين زمان سفر به والنسيا

بهترين زمان سفر به والنسيا از نظر شرايط آب و هوايي فصل بهار است. از جمله دلايلي كه سبب مي شود تا فصل بهار به عنوان بهترين زمان سفر به اسپانيا شناخته شود، مناسب بودن شرايط آب و هوايي براي انجام انواع فعاليت هاي ورزشي و يا انواع تفريحات در فضاي باز و يا رفتن به فستيوال هاي فصلي مي باشد. البته اين فصل از جمله فصل هاي شلوغ در شهر والنسيا است و گردشگران بسياري در اين شهر در حال رفت و آمد هستند، و مطمعنا قيمت بسياري از مكان هاي تفريحي و انواع فستيوال هاي فصلي نيز تا حدودي گران مي باشد.

[caption id="attachment_602" align="aligncenter" width="780"]بهار و بهترين زمان سفر به والنسيا بهار و بهترين زمان سفر به والنسيا[/caption]

تابستان و بهترين زمان سفر به والنسيا

يكي ديگر از فصل هايي كه مي تواند به عنوان بهترين زمان سفر به والنسيا مناسب باشد، فصل تابستان است. اين فصل در والنسيا از مزايا و معايب زيادي برخوردار است. مزاياي بهترين زمان سفر به والنسيا در فصل بهار: آب و هواي مناسب براي انجام فعاليت هايي هم چون: حمام آفتاب، انواع ورزش هاي آبي. بسياري از گردشگران از سراسر دنيا به اين كشور سفر مي كنند و اين فصل جزوء شلوغ ترين فصل هاي والنسيا به حساب مي آيد، و همين مسئله سبب شده تا قيمت رزرو انواع هتل ها و يا اجاره خانه ها به دليل جمعيت انبوهي از پناهندگان افزايش يابد و يا در بسياري از مواقع نيز شما نمي توانيد بر اساس نيازهايتان به امكانات رفاهي و تفريحي دسترسي باشيد.

[caption id="attachment_603" align="aligncenter" width="780"]تابستان و بهترين زمان سفر به والنسيا تابستان و بهترين زمان سفر به والنسيا[/caption]

فصل پاييز و بهترين زمان سفر به والنسيا

فصل پاييز نيز مي تواند بهترين زمان سفر به والنسيا باشد. در اين فصل بسياري از سواحل خالي از گردشگر هستند و درياها نيز گرمتر هستند، و آب و هواي خنك تر فرصت هاي زيادي از جمله: پياده روي، گردش در شهرك هاي مختلف والنسيا، كوه نوردي و انواع ورزش هاي آبي را براي شما فراهم مي كند.
فصل زمستان و بهترين زمان سفر به والنسيا
يكي ديگر از فصل هايي كه مي تواند به عنوان بهترين زمان سفر به والنسيا مناسب باشد، فصل زمستان است.البته بسياري از افراد اين فصل را به عنوان فصلي كم گردشگر تر در والنسيا مي شناسند. دليل آن هم سردتر بودن آب و هوا مي باشد. البته اين فصل به دليل خلوت بودن در تمام روزهاي فصل زمستان مي تواند فرصت بسيار مناسبي براي شما باشد تا با كم ترين هزينه بتوانيد از امكانات رفاهي و گردشگري اين شهر استفاده نماييد. البته اين نكته را فراموش نكنيد كه حتما لباس گرم به همراه خود داشته باشيد.

[caption id="attachment_604" align="aligncenter" width="780"]فصل پاييز و بهترين زمان سفر به والنسيا فصل پاييز و بهترين زمان سفر به والنسيا[/caption]

بهترين زمان سفر به والنسيا از نظر شركت در فستيوال ها

فستيوال ها و مراسم هاي تفريحي زيادي در شهر والنسيا برگزار مي شود كه براي تمام سليقه ها برنامه هاي ويژه اي دارد كه اين موارد مي توانند نقش بسيار مهمي در تعيين بهترين زمان سفر به والنسيا ايفا كنند. تعدادي از اين فستيوال ها و مراسم هاي تفريحي عبارتند از:فستيوال لاس فالاس كه در آن انواع موسيقي ها، انواع نورها و لباس هاي تجملاتي استفاده مي شود. اين فستيوال در فصل بهار در مقايسه با ساير فصل ها از جشن ها و امكانات تفريحي بيشتري برخوردار است. از ساير فستيوال هاي شهر والنسيا كه در فصل تابستان برگزار مي شود و از شهرت بسيار زيادي برخوردار است فستيوال فالاس آف والنسيا است. در اين فستيوال شما قادر هستيد تا انواع و اقسام مجسمه هاي رنگي را كه در بيشتر ميادين و خيابان هاي والنسيا تردد مي كنند را ببينيد. البته هر روز در ساعت 2 بعد از ظهر شما مي توانيد نمايش هاي حيرت انگيز را همراه با انواع موسيقي هاي زيبا و نمايش هاي آتش بازي مشاهده كنيد كه واقعا نشاط و شادابي بسيار زيادي به شما مي بخشد.

[caption id="attachment_605" align="aligncenter" width="780"]بهترين زمان سفر به والنسيا از نظر شركت در فستيوال ها بهترين زمان سفر به والنسيا از نظر شركت در فستيوال ها[/caption]

در صورت نياز به مشاوره و راهنمايي براي سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگيريد.

آژانس سفري ديگر مجري مستقيم در خصوص ويزاي اسپانيا ، وقت سفارت اسپانيا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.