چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

غذاهاي زاراگوزا

ويزاي اسپانيا

غذاهاي زاراگوزا

۸ بازديد

غذاهاي زاراگوزا

زاراگوزا يكي از قديمي ترين و تاريخي ترين شهرهاي اسپانيا مي باشد اين شهر با غذاهاي سنتي و بين المللي خود معروف مي باشد. شما براي تجربه يك سفر كامل حتما بايد از غذاهاي زاراگوزا ميل كنيد چرا كه بدون خوردن غذاهاي لذيذ اين شهر از چشيدن مزه هاي بي نظير غذاهاي زاراگوزا محروم خواهيد ماند.

زاراگوزا

زاراگوزا يكي از زيباترين شهرهاي اسپانيا مي باشد اين شهر از قديمي ترين شهرهاي اين كشور و قاره اروپا است و هر ساله گردشگران و مسافران بيشماري را در خود جاي مي دهد. وجود جاذبه هاي تاريخي و گردشگري زاراگوزا از عواملي مي باشد كه توجه مسافران و توريست ها را به سوي خود جذب مي كند اما مي توان گفت از مهم ترين دلايلي كه هر گردشگر و توريستي را به سوي خود مي كشد غذاهاي زاراگوزا مي باشد. اين شهر با غذاهاي سنتي و بين المللي خود معروف است و مي توان گفت باتجربه ترين و متخصص ترين آشپزهاي فرانسوي را مي توان در اين شهر مشاهده نمود. اگر شما قصد داريد به اين شهر تاريخي و قديمي سفر كنيد بدون مزه كردن غذاهاي لذيذ زاراگوزا به هيچ وجه سفري كاملي را تجربه نخواهيد كرد. به همين دليل اولين پيشنهاد ما در سفر به زاراگوزا به افراد اين مي باشد كه در اولين وهله ورود به اين شهر حتما از غذاهاي زاراگوزا ميل نماييد. در ادامه مطلب به معرفي برخي از غذاهاي زاراگوزا پرداخته ايم با ما همراه باشيد تا با لذيذترين و بي نظيرترين غذاهاي زاراگوزا آشنا شويد.

[caption id="attachment_1209" align="aligncenter" width="800"]غذاهاي زاراگوزا غذاهاي زاراگوزا[/caption]

Bacalao al Ajoarrier

شما مي توانيد با سفر به اين شهر باستاني بهترين گونه هاي غذايي شناخته شده در اسپانيا و اروپا را ميل نماييد بي شك غذاهاي زاراگوزا يكي از بهترين مناطق در آشپزي غذاهاي لذيذ اسپانيايي و سنتي مي باشد. از ميان غذاهاي زاراگوزا مي توان به Bacalao al Ajoarrier اشاره كرد. اين غذا تركيبي از ماهي، تخم مرغ و سير مي باشد و يكي از بهترين و خوش مزه ترين غذاهاي اين شهر به شمار مي آيد. شما مي توانيد اين خوراكي بي نظير را در يكي از شيك ترين رستوران هاي شهر همراه با يك نوشيدني ميل كنيد تضمين مي كنيم كه بعد از يكبار چشيدن و ميل كردن اين غذاي بي نظير زاراگوزا در فكر ميل كردن دوباره و حتي به دفعات مكرر آن خواهيد بود و بي شك در اين سفرتان بهترين خاطره تان ميل كردن اين غذاي خوش طعم در زاراگوزا خواهد بود.

[caption id="attachment_1210" align="aligncenter" width="800"]Bacalao al Ajoarrier Bacalao al Ajoarrier[/caption]

Pollo al chilindron

از ديگر غذاهاي زاراگوزا مي توان به Pollo al chilindron اشاره كرد. اين غذا با ساده ترين و كم هزينه ترين مواد اوليه تهيه و پخت مي شود. از مواد لازم براي تهيه اين غذاي بي نظير مي توان مرغ، سير، فلفل قرمز، فلفل سبز، گوجه فرنگي، كنگر فرنگي، شراب سفيد و لورل را نام برد. شما مي توانيد بعد از يك بار امتحان خودتان به راحتي و در كمترين زمان ممكن اين غذاي بي نظير و فوق العاده زاراگوزا را تهيه و آماده نماييد. اين غذا از جمله پرسفارش ترين غذاهاي زاراگوزا بوده و مورد توجه و پسند مسافران و توريست هاي خارجي واقع مي باشد. اگر قصد تهيه و پخت اين غذا را داريد پيشنهاد مي كنيم طرز تهيه آن را دقيق به دست آوريد اما توجه داشته باشيد به هيچ وجه مزه آن همانند مزه اي كه در اين شهر ميل كرده ايد نخواهد بود.

[caption id="attachment_1211" align="aligncenter" width="800"]Pollo al chilindron Pollo al chilindron[/caption]

تاپاس

تاپاس يكي از لذيذترين و خوش ترين غذاهاي زاراگوزا مي باشد كه در تمامي رستوران هاي اين شهر مي توانيد اين غذاي لذيذ را از بهترين و باتجربه ترين آشپزهاي زاراگوزا ميل نماييد. تاپاس زاراگوزا در تمامي كافه ها و رستوران هاي اين شهر معروف مي باشد به همين دليل به صراحت مي توان گفت باكيفيت ترين تاپاس را مي توانيد در اين شهر ميل كنيد. PLAZA SANTA MARTA يكي از رستوران هاي گران زاراگوزا مي باشد كه شما مي توانيد با انتخاب اين رستوران در يك فضاي شيك و با طراحي و دكوراسيون بسيار مدرن لذيذترين تاپاس زاراگوزا را بخوريد و لحظات به ياد ماندني و خاطره اي بي نظيري را تجربه نماييد. در اين رستوران تاپاس هاي مختلفي را در ظرف چوبي مخصوصي قرار داده و همراه يك نوشيدني از مهمانان خود پذيرايي مي كنند. شما براي خوردن يك وعده تاپاس براي 4 نفر بايستي هزينه اي حدود 20 يورو را در نظر بگيريد.

[caption id="attachment_1212" align="aligncenter" width="800"]تاپاس تاپاس[/caption]

Chorizo

چوريزو نيز از ديگر غذاهاي زاراگوزا مي باشد كه از گوشت خرگوش تهيه و آماده مي شود. مي توان گفت يكي از بهترين نمونه هاي غذاهاي اسپانيايي به شمار مي آيد و مردم اين كشور علاقه بسيار به خوردن اين غذاي بي نظير دارند شايد در وهله اول برايتان شنيدن اين كه اين غذا از گوشت خرگوش تهيه مي شود حيرت آور باشد اما با چشيدن و مزه كردن اين غذا طعم لذيذ آن را مشاهده خواهيد كرد به همين دليل پيشنهاد مي شود حتما در سفر به اسپانيا و زاراگوزا اين غذا را در اولويت غذاهاي اسپانيايي قرار داده و ميل كنيد.

اين مقاله در زمينه بهترين غذاهاي زاراگوزا براي علاقه مندان اين موضوع طراحي و تهيه شده است اميدواريم با مطالعه اين مقاله اطلاعات مفيدي را در اين زمينه كسب كرده باشيد.

در صورت نياز به مشاوره و راهنمايي براي سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگيريد.

آژانس سفري ديگر مجري مستقيم در خصوص ويزاي اسپانيا ، وقت سفارت اسپانيا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.