جمعه ۳۱ فروردین ۰۳

سوغات زاراگوزا

ويزاي اسپانيا

سوغات زاراگوزا

۷ بازديد

سوغات زاراگوزا

يكي از جذاب ترين و خاص ترين شهرهاي كشور اسپانيا، شهر زاراگوزا است كه در بين شهرهاي مادريد، بارسلونا، والنسيا و تولوز قرار دارد كه پنجمين شهر بزرگ اين كشور نيز به شمار مي رود. در اين مقاله سعي داريم در مورد بهترين سوغات زاراگوزا مطالبي بيان كنيم تا شما گردشگران عزيز در هنگام سفر به اين شهر رويايي بتوانيد به آساني محصولات خاص و منحصر به فرد براي عزيزان خود تهيه كنيد.

خريد سوغات زاراگوزا از La Natural

  La Naturalيكي از مراكز خريد در زاراگوزا اسپانيا مي‌باشد كه به طور حتم مي‌ توانيد بهترين هدايا و سوغاتي ها را براي عزيزان خود از اين مركز تهيه كنيد. توجه داشته باشيد كه در اين بين غذاهاي بسته بندي شده و انواع شكلات يكي از بهترين و معروف ترين سوغاتي هاي زاراگوزا مي باشد؛ زيرا اين شهر به شهر خوراكي هاي خوشمزه معروف است و اگر بخواهيد براي دوستان خود يك سوغاتي از شهر زاراگوزا اسپانيا تهيه كنيد، به طور حتم خريد غذاهاي اين شهر مي‌تواند انتخاب مناسبي باشد. همچنين محصولات كودك كه از مواد طبيعي ساخته شده اند نيز در اين مركز فروش به عنوان يكي ديگر از سوغات اين شهر موجود مي باشد. توجه داشته باشيد كه ساعت كاري اين مركز خريد از دوشنبه تا شنبه از ۹ صبح الي ۹ شب مي باشد.

[caption id="attachment_1198" align="aligncenter" width="800"]خريد سوغات زاراگوزا از La Natural خريد سوغات زاراگوزا از La Natural[/caption]

خريد محصولات برند به عنوان سوغات زاراگوزا

شهرهاي اروپايي به خصوص شهرهاي واقع در كشور اسپانيا داراي فروشگاه هاي بسيار متعددي هستند كه در آن مي توانيد برندهاي خاص لباس و كيف و كفش را ببينيد و از آنها خريداري كنيد. در اين بين اگر قصد خريد محصولات برند به عنوان خاص ترين سوغات زاراگوزا براي عزيزترين افراد خانواده خود را داريد، مي توانيد با مراجعه به مركز خريد بندر ونيسيا برندهاي منگو و زارا كه بسيار پرطرفدار است را به عنوان سوغات اين شهر تهيه نماييد. اين مركز خريد علاوه بر اينكه به شما امكان تهيه بهترين اجناس لوكس و مدرن را مي دهد، مي توانيد يك گشت و گذار عالي نيز در اين مكان خريد كه در كنار بندر زيباي شهر واقع شده است داشته باشيد.

[caption id="attachment_1200" align="aligncenter" width="800"]خريد محصولات برند به عنوان سوغات زاراگوزا خريد محصولات برند به عنوان سوغات زاراگوزا[/caption]

لوازم آرايشي يكي ديگر از سوغات زاراگوزا

كشور اسپانيا يكي از بزرگترين كشورهاي توليد كننده انواع لوازم آرايشي با كيفيت و منحصر به فرد مي باشد كه در اين بين مي توانيد محصولات زيبايي و انواع كرم ها، رژ لب ها، ماسك هاي زيبايي و عطر و ادكلن هاي برند را به عنوان سوغات زاراگوزا تهيه كنيد. در اين بين توجه داشته باشيد كه لوازم آرايشي ارائه شده در اين شهر زيباي اسپانيايي، از مارك هاي بسيار معروف و جزو معروف ترين سوغات زاراگوزا مي باشد و كيفيت محصولات آرايشي آن زبانزد افراد است. دقت كنيد كه اگر بخواهيد لوازم آرايشي اين شهر را به عنوان بهترين سوغات زاراگوزا خريداري كنيد، مي توانيد با مراجعه به مركز خريد tout suite  اقدام به خريد مطمئن و سريع نماييد زيرا اين مركز خريد، پخش عمده انواع لوازم آرايشي و بهداشتي را بر عهده دارد.

[caption id="attachment_1201" align="aligncenter" width="800"]لوازم آرايشي يكي ديگر از سوغات زاراگوزا لوازم آرايشي يكي ديگر از سوغات زاراگوزا[/caption]

خريد لوازم خانگي در شهر زاراگوزا

كيفيت و مرغوبيت لوازم خانگي توليد شده در شهر اسپانيايي زاراگوزا، موجب شده است كه اين محصولات نيز به يكي ديگر از پرطرفدارترين انواع سوغات زاراگوزا تبديل شود. به طوري كه بيشتر افراد در هنگام سفر به اين شهر رويايي اقدام به خريد اين محصولات براي عزيزان خود مي كنند؛ كه در اين بين تابه پائيا يك هديه عالي از شهر زاراگوزا مي باشد كه براي علاقه مندان به آشپزي مي‌تواند بسيار مناسب باشد. اين تابه براي پخت محبوب ترين غذاي اسپانيايي يعني پائيا استفاده مي شود كه موجب مي شود طبخ غذا با استفاده از اين تابه راحت تر و سريع تر انجام پذيرد.

با اين وجود با توجه به اينكه خريد سوغات يك امر جدايي ناپذير در هنگام سفر مي باشد بهتر است قبل از سفر به شهر زاراگوزا سوغاتي اين شهر را شناسايي كنيد تا بتوانيد بنا به سليقه خود يكي از بهترين انواع آن را تهيه نماييد. در اين بين اگر قصد خريد لوازم خانگي در شهر زاراگوزا را داشته باشيد مي توانيد با مراجعه به مركز خريد platea  در سريع ترين زمان ممكن اين امر را انجام دهيد، زيرا اجناس لوكس و با كيفيت اين فروشگاه حتما مورد  پسند شما واقع خواهد شد. همچنين توجه داشته باشيد كه در اين مركز خريد انواع لباس هاي مد روز نيز به فروش مي رسد.

[caption id="attachment_1202" align="aligncenter" width="800"]خريد لوازم خانگي در شهر زاراگوزا خريد لوازم خانگي در شهر زاراگوزا[/caption]

اشياء عتيقه ديگر سوغات زاراگوزا

صنايع دستي و اشياء عتيقه از ديگر انواع سوغات شهر زاراگوزا مي باشد كه با زيبايي خاصي در بازارهاي اين شهر موجود است و افراد مي‌ توانند خاص ترين صنايع دستي مورد نظر خود را در اين شهر تهيه كنند. اشياي سفالي و سراميكي از جمله فنجان، ماگ، بشقاب، كاسه و زير سيگاري از ديگر انواع سوغات اين شهر مي‌ باشد كه بسيار پرطرفدار است. به طور حتم خريد اشياء عتيقه و صنايع دستي زاراگوزا مي‌ تواند به گردشگران كمك كند تا با فرهنگ مردم اين شهر بهتر و آسانتر آشنا شوند. توجه داشته باشيد كه نمايشگاه ها و بازارهاي خاصي در اين شهر وجود دارد كه مي توانيد انواع اشياي عتيقه و صنايع دستي زاراگوزا را از آنها خريداري كنيد كه در اين بين نمايشگاه مركادو پلازا يكي از شناخته‌ شده ترين مراكز فروش عتيقه جات اين شهر مي باشد كه تنها در روزهاي يكشنبه از ساعت ۹ صبح الي ۲ صبح باز مي باشد.

در صورت نياز به مشاوره و راهنمايي براي سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگيريد.

آژانس سفري ديگر مجري مستقيم در خصوص ويزاي اسپانيا ، وقت سفارت اسپانيا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.