پنجشنبه ۰۹ فروردین ۰۳

نكات مهم در اخذ ويزاي تجاري اسپانيا

۱۴ بازديد

نكات مهم در اخذ ويزاي تجاري اسپانيا

مهمترين نكاتي كه در هنگام اخذ ويزاي تجاري اسپانيا و ديگر ويزاهاي اين كشور بايد مورد توجه قرار بدهيد، عبارت اند از:

  • در دست داشتن يك كپي از تمامي مدارك ارائه شده در زمان مصاحبه
  • كليه مدارك بايد ترجمه فارسي داشته باشد.
  • در صورت ريجكت شدن مداركتان تحويل داده خواهد شد.
  • با توجه به اين كه كشور اسپانيا تجار زيادي را هر ساله پذيرا است احتمالاً روند مصاحبه و اخذ ويزاي تجاري اسپانيا كمي طول بكشد. از اين رو زمان بيشتري براي اين امر در نظر بگيريد.
  • در هنگام ورود به اسپانيا در هر زماني بايد پاسپورت و كارت شناسايي به همراه داشته باشيد.
  • تمامي مداركي كه ذكر شد را به همراه داشته و همچنين در هنگام مصاحبه دقت كافي را داشته باشيد و سعي كنيد تمامي مواردي كه موجب ريجكت شدن ويزاي تجاري اسپانيا مي شود را در نظر بگيريد.
[caption id="attachment_52" align="aligncenter" width="700"]نكات مهم در اخذ ويزاي تجاري اسپانيا نكات مهم در اخذ ويزاي تجاري اسپانيا[/caption]

فرم درخواست ويزاي تجاري اسپانيا

فرم درخواست ويزاي تجاري اسپانيا يكي از مداركي است كه در ابتداي كار بايد آن را پر كرده و به سفارت ايتاليا تحويل بدهيد. در حال حاضر سايت هاي اينترنتي زيادي به صورت شبانه روزي خدمات تهيه و اخذ ويزاي تمامي كشورها را انجام مي دهند از اين رو افرادي كه مي خواهند به صورت اينترنتي كارهاي خود را پيش ببرند، مي توانند به راحتي فرم درخواست ويزاي تجاري اسپانيا كه مهم ترين مدرك براي اخذ ويزا است را از طريق اينترنت دانلود كرده كه به زبان فارسي بوده و جهت سهولت كار براي تمامي متقاضيان مي باشد.

[caption id="attachment_53" align="aligncenter" width="700"]فرم درخواست ويزاي تجاري اسپانيا فرم درخواست ويزاي تجاري اسپانيا[/caption]

تهيه بليط اسپانيا

همان‌طور كه پيش‌تر ذكر شد اخذ ويزاي تجاري اسپانيا در ابتداي كار مستلزم خريد بليط مي‌باشد. از اين رو بهتر است نسبت به خريد بليط اسپانيا سريع‌تر اقدام شود؛ اين عمل شايد در گذشته با كمي سختي مواجه شود اما اكنون با وجود سايت‌هاي اينترنتي ديگر جاي هيچ نگراني وجود ندارد. توجه داشته باشيد كه در حال حاضر سايت‌هاي اينترنتي زيادي فروش انواع بليط اسپانيا را آغاز كرده و مي‌توانيد از اين طريق بليط مورد نظر خود را تهيه كنيد. با توجه به اينكه خريد از اين سايت‌ها بسيار آسان و در زمان بسيار كمي ممكن مي‌باشد، بسياري از افراد اين راه را براي تهيه ي بليط انتخاب كرده‌اند كه قيمت بليط هاي آن نيز بسيار مناسب مي‌باشد. در اين سايت همچنين مي‌توانيد هر كشور و فرودگاهي را كه دوست داريد براي مقصد انتخاب كنيد. خريد بليط از سايت‌ها و فروشگاه‌هاي اينترنتي همچنين به شما اين امكان را مي‌دهد كه با مشاورين اين سايت‌ها ارتباط گرفته و در مورد مدارك لازم براي اخذ ويزاي تجاري اسپانيا اطلاعاتي كسب كنيد. همچنين اگر در روند تهيه ي ويزاي تجاري اسپانيا با ريجكت شدن مواجه شديد، مي‌توانيد از طريق اين سايت‌ها براي رفع ريجكت اقدام كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.