پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

بهترين زمان سفر به مادريد

۷ بازديد

بهترين زمان سفر به مادريد

سفر به شهر مادريد اسپانيا مي‌تواند براي همه افراد يك سفر رويايي باشد، بسياري از توريست هايي كه قصد سفر به شهر مادريد اسپانيا را دارند علاقه دارند بهترين زمان سفر به مادريد را بدانند. در اين مطلب قصد داريم توضيحاتي در رابطه با بهترين زمان سفر به مادريد ارائه دهيم و بهترين زمان سفر به شهر مادريد را از لحاظ مختلف مورد بررسي قرار دهيم. بنابراين اگر شما نيز جزو توريست هايي هستيد كه قصد سفر به شهر مادريد را داريد و مي خواهيد با بهترين زمان سفر به مادريد آشنا شويد بهتر است اين مطلب را تا انتها مطالعه كنيد.

بهترين آب و هواي مادريد در چه زماني است

در ابتدا براي اينكه درباره بهترين زمان سفر به مادريد صحبت كنيم بهتر است اين موضوع را از جنبه آب و هوا مورد بررسي قرار دهيم و ببينيم بهترين زمان سفر به مادريد از لحاظ آب و هوايي چه زماني مي باشد؟ براي پاسخگويي به اين سوال بايد گفت كه فصل هاي پاييز و بهار داراي آب و هواي فوق العاده اي در اين شهر مي باشند چرا كه آب و هوا در اين دو فصل معتدل است و شما به هيچ وجه از لحاظ آب و هوايي در اين شهر اذيت نمي‌شويد، بنابراين اگر قصد داريد زماني به شهر مادريد سفر كنيد كه آب و هواي اين شهر در بهترين  حالت باشد فصل ‌هاي پاييز و بهار گزينه‌هاي مناسبي براي شما هستند.

[caption id="attachment_843" align="aligncenter" width="780"]بهترين آب و هواي مادريد در چه زماني است بهترين آب و هواي مادريد در چه زماني است[/caption]

بررسي دو فصل بهار و تابستان در شهر مادريد

حال كه درباره بهترين زمان سفر به مادريد از لحاظ آب و هوايي صحبت كرديم بهتر است آب و هواي اين شهر در دو فصل بهار و تابستان را مورد بررسي قرار دهيم. فصل بهار در شهر مادريد از ماه مارس شروع مي شود و تا ماه مي به طول مي‌انجامد. فصل بهار بهترين زمان سفر به مادريد مي باشد، در اين فصل دماي شهر مادريد بين ۱۵.۶ تا ۲۱ درجه سلسيوس است. تابستان در اين شهر از ماه ژوئن شروع مي شود و تا ماه آگوست ادامه پيدا مي‌كند،  در اين فصل ميانگين دماي هوا در شهر مادريد به 27 درجه سانتي‌گراد مي‌رسد كه همين عامل باعث مي‌شود تا بسياري از مغازه ها در اين شهر در فصل تابستان بسته شود، همينطور پياده روي در فصل تابستان در شهر مادريد كار طاقت فرسايي است بنابراين مي‌توان گفت فصل تابستان زمان خوبي براي سفر به شهر مادريد نيست.

[caption id="attachment_844" align="aligncenter" width="780"]بررسي دو فصل بهار و تابستان در شهر مادريد بررسي دو فصل بهار و تابستان در شهر مادريد[/caption]

فصل پاييز و زمستان

در ادامه توضيحات درباره بهترين زمان سفر به مادريد به بررسي دماي هوا در شهر مادريد در دو فصل پاييز و زمستان خواهيم پرداخت.  فصل پاييز در اين شهر از ماه سپتامبر شروع شده و تا ماه نوامبر ادامه پيدا مي‌ كند، ميانگين دماي هوا در شهر مادريد در فصل پاييز ۱۰ تا ۲۱ درجه سلسيوس است كه همين دماي فوق‌العاده باعث مي شود تا فصل پاييز بهترين زمان براي سفر به مادريد باشد. اما فصل زمستان به هيچ وجه زمان مناسبي براي سفر به شهر مادريد نمي باشد، فصل زمستان از ماه دسامبر شروع شده و تا ماه فوريه ادامه پيدا مي‌كند، ميانگين دما در شهر مادريد در فصل زمستان بسيار پايين است و دماي هوا تا 1.1-  درجه سلسيوس نيز مي ‌رسد.

[caption id="attachment_845" align="aligncenter" width="780"]فصل پاييز و زمستان فصل پاييز و زمستان[/caption]

فستيوال هاي فصل پاييز و زمستان در شهر مادريد

حال كه بهترين زمان سفر به مادريد از لحاظ آب و هوايي را مورد بررسي قرار داديم بهتر است به اين موضوع بپردازيم كه بهترين زمان سفر به مادريد از لحاظ برگزاري جشن ها و فستيوال هاي مختلف چه زماني است؟ به صورت كلي نمي‌توان فصل معيني را به عنوان بهترين زمان سفر به مادريد از لحاظ برگزاري جشن ها و فستيوال ها در نظر گرفت چرا كه در هر يك از اين فصل‌ها فستيوال هاي بسيار زيادي برگزار مي شود كه متناسب با سليقه خود مي توانيد در هر يك از آن ها شركت كنيد. فستيوال پاييز يكي از مهمترين فستيوال هاي شهر مادريد است كه بيشتر به موسيقي اختصاص پيدا ميكند،  اين فستيوال را مي‌توان يكي از مهم‌ترين رويدادهاي مربوط به موسيقي در كل كشور اسپانيا دانست در ماه اكتبر برگزار مي شود. آلمودنا يكي ديگر از فستيوال‌هايي است كه در فصل پاييز برگزار مي شود كه هدف از برگزاري آن تكريم يك قديس زن است.

 كارناوال مادريد از مهم‌ترين كارناوالهاي كشور اسپانيا مي باشد كه در فصل زمستان برگزار مي شود و در آن يك هفته پر از رقص و موسيقي را مشاهده خواهيد كرد،  يكي ديگر از فستيوال هاي بسيار معروفي كه در فصل زمستان برگزار مي شود فستيوال روز سه پادشاه است كه در آن كاميون هاي بسيار بزرگ پر از آب نبات وجود دارند كه به كودكان آبنبات مي‌دهند.

[caption id="attachment_846" align="aligncenter" width="780"]فستيوال هاي فصل پاييز و زمستان در شهر مادريد فستيوال هاي فصل پاييز و زمستان در شهر مادريد[/caption]

فستيوال هاي فصل بهار و تابستان

يكي ديگر از دلايلي كه فصل بهار را مي‌توان بهترين زمان سفر به مادريد دانست اين است كه فستيوال هاي بسيار زيادي در اين فصل برگزار مي شود، يكي از مهم ترين فستيوال ها را مي توان جشن دوس د مايو دانست كه براي پيروزي اسپانيا و استقلال اين كشور برگزار مي شود و فستيوال فوق‌العاده زيبايي است،  فستيوال فوق‌العاده ديگري كه در فصل بهار در شهر مادريد برگزار مي شود جشن سن ايسيدرو است كه در تاريخ پانزدهم  برگزار مي‌شود و مي‌توان آن را مهم ترين فستيوال شهر مادريد دانست كه گاوبازهايي از سرتاسر دنيا براي گاو بازي در اين شهر جمع مي شوند.

 لاپالوما يكي از مهم ترين فستيوال هاي تابستاني است كه در شهر مادريد برگزار مي شود و به دليل برگزاري اين فستيوال مي‌توان فصل تابستان را نيز به عنوان يكي از گزينه‌هاي بهترين زمان سفر به مادريد انتخاب كرد، اين فستيوال كه در ۱۵ آگوست برگزار مي شود شامل تعداد بسيار زيادي از جشن هاي خياباني است.

[caption id="attachment_847" align="aligncenter" width="780"]فستيوال هاي فصل بهار و تابستان فستيوال هاي فصل بهار و تابستان[/caption]

بهترين زمان سفر به مادريد از لحاظ هزينه اي

مورد ديگري كه درباره موضوع بهترين زمان سفر به مادريد مورد بررسي خواهيم قرار داد بهترين زمان سفر به مادريد از لحاظ هزينه ‌اي است، به صورت كلي مي توان گفت اگر نمي خواهيد كه هزينه زيادي براي سفر به مادريد بپردازيد بهترين زمان سفر به مادريد براي شما فصل زمستان و تابستان مي باشد چرا كه در اين دو فصل از آنجايي كه مسافران زيادي در شهر مادريد نيستند هزينه اقامت در اين شهر به ميزان بسيار زيادي كاهش پيدا خواهد كرد.

در صورت نياز به مشاوره و راهنمايي براي سفر به اروپا با شماره همراه ۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۶ تماس بگيريد.

آژانس سفري ديگر مجري مستقيم در خصوص ويزاي اسپانيا ، وقت سفارت اسپانيا ۸۸۸۵۱۰۸۰-۰۲۱

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.